- 74 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ARKADAN İTEKLEMEK BİR İNSANI ....KALLEŞCE....ÖLDÜRMEK....?.
AŞAĞILIK İNSANLARA BU GEOGLE NELER ÖĞRETTİ NELER...? KİŞİLİĞİ BOZUK İNSANLARIN SONUNDA GİZLİ DÖRT DUVARDA SEYRETTİKLERİ VİDEO’LARLA...SAPIK İLİŞKİLERİN EKRAN GÖRÜNTÜLERİNDE OLAYLARI BİREBİR YAŞARKEN ZEVK ÇIĞLIKLARI ATARAK..HAYVANİ HIRILTILARLA YA MEDYATİK OLMAK YADA ŞİDDET -ZORLA IRZA GEÇMEK-TAKİP-TAKINTILI İNATLAŞMAK-İNTİKAM ALMAK-İHANET ETMEK -YAKMAK VEYA DOPLUMUN DIŞLADIĞIÇIPLAKLIK VE CİNSELLİĞE DÜŞMEK...CİNSEL ORGANINI TEŞHİR...SAPIKLIK...ALTTAN ÇIPLAK RESİMLER ÇEKMEK-RONTGENCİLİK- KÜÇÜK ÇOCUKLARA..KIZ-ERKEK TASALLUT OLUP ONLARDAN FAYDALANMAK...DİLENDİRMEK YADA SEX KÖLESİ OLARAK ÇIPLAK RESİMLERİNİ ÇEKMEK VE SATMAK...İNTEHARA ZORLAMAK YADA ...İLİŞKİ ADI ALTINDA İÇKİ-UYUŞTURUCU VEREREK SATICI YAPMAK...ESARET ALTINA ALDIĞI KİŞİLER AYRILMA VE KOPUŞ-İŞİ BIRAKMA HALİNDE TEHDİT -DAYAK-IRZA GEÇME VE SONUNDA...BULUNDUĞU KATTA BU İNSANLARI ZORLAYARAK YADA ALKOL UYUŞTURUCU ETKİSİNDEYKEN ONU PENCEREDEN İTEKLİYEREK ÖLDÜRMEK...İNSANLAR İÇİN OLAĞAN HALE GELMESİNDEKİ SIR...BUNDAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLDİR...? BU ADLİ VAKADA ..KENDİNİ ATTI VEYA İNTEHAR ETTİ DİYEREK BU KATİLLER...SUÇ UNSURU BULUNAMADIĞINDAN ...TOPLUMDA CEZASIZ KALMASIDA BU ŞİZOFRENİK YADA PSİKOPATLATLAR...CEZASIZ KALARAK...DAHA BÜYÜK KATLİAMLARA NEDEN OLMAKTADIR...! PARAYLA ADAM TUTMA ...İŞYERİNİ DİLAHLA TARAMAK... MOTORLU PSİKOPATLARLA ADAM VE İNSAN KATLETMEK...RUTİN-GÜNLÜK OLAYLAR OLARAK YANSIMASINDAKİ NEDENLER...VİCDANIN KALMADIĞI... SUÇ KARŞISINDA CEZANIN OLMAMASI...ADALET DUYGUSUNUN ZEDELENMESİDE BU DEVLETİN AYIBIDIR...! ÖLDÜRENİN VE ÖLDÜRTTÜRENİN ...BİRLİKTE CEZALANDIRILMAMASI...BU EŞKİYA VE MAFYA DÜZENİNİDE OLUŞTURMAKTADIR...! GEÇ GELEN ADALET YADA HİÇ GELMEYEN ADALET ..İŞ YÜKÜNÜN PERVASIZLIĞI...RÜŞVET VE İLTİMAS -ADAM KAYIRMA.. HAKLININ PARASAL GÜCÜNÜN TAM OLMAYIŞI DA ...EZEN VE EZİLEN İNSANLARIN..SESİNİN ÇIKMAMASI...AYIP-GÜNAH-KOMŞUDUR-AKRABADIR ZİHNİYETİ...ÖLÜMCÜL SONUÇLAR GETİREREK ..KATİLLERİN BULUNAMAMASI YADA SİYASAL İKTİDAR VE GÜÇLERİNİN BASKISI İLE OLAYLARIN KAPATILMASI...YAPANIN ..YAPTIĞININ YANINA KAR KALMASI ..ADALETİN ÇÖKÜŞÜ İLE TOPLUMDA GÜVENSİZLİĞİN YARATILMASIDA ÖZ- GÜVEN EKSİKLİĞİ-FAKİRLİK-YOKSULLUK-ÇOCUKLARA İYİ EĞİTİM VERİLEMEMESİ...KİŞİLERİN İNSANLIKTAN ÇIKMASI...ADALETİN YOKLUĞU...-CANAVAR BİR TOPLUM--YARATILMASI KAÇINILMAZDIR...? BU KONULAR ACİL... SOSYOLOG- PSİKOLOG- TOPLUM BİLİMCİLER VE MEDYA VE EKONOMİK BOYUTU ARAŞTIRILARAK...YOZLAŞAN TOPLUMU DÜZELMEK İÇİN GEREKİRSE...MÜEBBET YERİNE --İDAM-- UYGULAMASIDA GERİ GELMELİDİR...? BİREYLERİN.. CAN VE MAL GÜVENLİĞİ..SAĞLIK-ADALET- EĞİTİM-HAK ARAMA -FIRSAT EŞİTLİĞİ DEVLETİN ASLİ ..KAÇINILMAZ GÖREVİDİR VE SOSYAL DEVLETİN..TOPLUMA HUZUR VE GÜVENLİĞİ DAĞLAMASI...ÇALIŞMA VE İŞÇİ-MEMUR - ÇALIŞAN-ÇİFTÇİ-ÜRETEN İNSANLARIN KORUYUCUSU VE KOLLAYICISI OLMALIDIR...YÖNETENLERİN TABİKİ ...UTANMA DUYGUSU KALMIŞSA...?
YORUMLAR
diyanet işleri başkanının kızının yüzde yüz kusurlu olarak
16 yaşında bir çocuğa çarparak öldürmesi ve elini kolunu sallayarak gezmesi
ve diğer yanda zamane muktedirine söylediği sözden dolayı yine bir kadının süründürülmesi...
bunu adalet diye satamayacaklarından,
din daha mı işlevsel bu durumlarda usta...
değerli bir yazıydı, eyvallah.