- 99 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bir olalım,iri olalım, diri olalım
Bir olalım,iri olalım,diri olalım..
Günümüz Dünyasında adeta sınırlar çizili olsada,gelişen teknolojiyle uydu haberleşmesi, ülkeler arasındaki geçişler kolaylaştı..
Pasaport,vize ile giriş olduğu gibi bazıları da kaçak yollarla sınırlarındaki engelleri aşarak geçişi yapıyor..
Yakalanırsa ne oluyor, ULUSAL medyadan, TV okuyoruz, izliyoruz..
Türkiyemizin bu konuda son zamanlarda göçmen kaçakçılığı ile teröristler de zaman zaman geçiyor..
Savaşın şiddeti iyice arttı..
BM genel kurulu önlem alması gerekir kanaatindeyiz.
Çoluk, çocuklar, kadınlar, erkekler, acımasızca katledilen insanlar..
Ölenler e Allah rahmet eylesin mekanları cennet Olsun..
Dünya insanlık olarak ,Beş büyük ülke liderlerinin daha çok gayret göstermesi gerektiğine inanıyorum..
Diğer Dünya liderleri de sesini yükseltiyor ama ,önemli olanın sonuç olduğunu biliyoruz..
Cumhurbaşkanımız Dünya beşten büyüktür diyerek hayli gayret gösteriyor ama dinleyen ülkeler malasef az...
Allah yâr ve yardımcımız olsun.
Siyaset ise topluma hizmet edebilmek sanatıdır bize göre.
Politika bununla aynı değildir.
Poli 2, Tika ise yüz demektir,
Her siyasi parti kuruluş amaçlarına göre ve anayasal çerçeve içinde çalışıyor.
Açıklamalar yapıyor,
TV ve radyo, gazetelerden okuyoruz..
Türk milletinin hassasiyetleri bellidir..
Toplumumuzun en iyi özelliği, örf âdet ve geleneklerini yaşayarak, ülkesini ileri götürmek için gayret gösteriyor..
Dünya üzerinde medeniyetlerin sayısını saymaya kalksam birçok.
Değişik kabileleri bir araya getirmiş bazı ülkelerde modern çağın ilim ve teknolojilerini yakalamış ise gelişmiş ve kalkınmış ülkeler sıralamasında yerini alıyor.
Savunma sanayimiz bayağı güçlendi.
Çok güçlü olmak zorundayız...
Bazı ülkelerde kapitalizm ve sosyalizm etkileşim ile sömürge halinde devam ediyor ya da güçlü ülkeler bir araya gelerek, BM kendisine göre ayarlayıp zulüm ve öz kaynaklarını alıyor.Türkiye’mizin cennet ülke olduğunu hepimiz biliyoruz.
Yerleşim yerinin özelliğini bilen güçlü ülkeler bizi her türlü yolları deneyerek ,gözlemler yaparak bölmeye, parçalamaya ve sonunda yutmaya çalışıyor, öyle değil mi!!!
Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kurtuluş Savaşı’nda yoklukla mücadele ederek, yedi düveli yenmiş, Dünya’nın gelişmiş ülkeleri arasına koymak için TBMM kurarak anayasa, kanunlar ve o zamanın şartlarında bile sanayii tesislerini kurmuş, millî savunmamız ile Milli eğitim e çok önem vererek ikisinin üzerine daha çok düşmüştür.
Bu sene 101.yılını idrak ettiğimiz cumhuriyetimizin değerlerine hepimiz çok hassas yaklaşarak bir, beraber olmalıyız...
İsrail, Gazze savaşı,
Rusya, Ukrayna savaşı,
Suriye, Irak, İran sınırlarında yıllardır devam eden PKK, DEAŞ, IŞİD, FETÖ vb. örgütlerin sınırlarımızın halâ dışında ve içinde, birliğimizi beraberliğimizi bozmaya uğraşıyor...
Kahraman ordu ve kahraman polislerimizin, devletimizin tüm organları, siha, savunma sistemlerinin güçlenmesi ile bizleri parçalayamadılar..Dikkatli olmalıyız.
Türkiye her zaman olduğu gibi güçlüdür.
İç ve dış düşmanlara fırsat vermemek gereklidir...
2024 yılından dünya üzerinde gelişen ekonomik sıkıntılar hepimizi etkiliyor.
Ülkemizin kaynakları zengindir.
Turizm daha ileriye taşınmalıdır.
Kongre merkezleri ve fuarlar düzenlenmeli, üretimleri tanıtmalıyız.
Her bölgemiz farklılık gösterir.
Gençliğimizi korumak için daha çok çalışmalıyız.
İlimizin acilen çevre yoluna ihtiyacı vardır.
Parkların yapılması güzel,ya oto parka ne diyelim!.
Trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım, bazı yanlışları yetkili mercilere ileterek çözümleri bulalım...Bu nedenle çok dikkatli olmak zorundayız.
Birlikten güç doğar.
Bir olalım, iri olalım, diri olalım.
Herkese selamlar, sevgiler başarılar diliyoruz.
Her şey gönlünüzce olsun.
1 .Kasım 2024
Şahin Güneş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.