- 14 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Faizin haram kıldıkları...
Faizin haram kıldıkları...
Her haramın haram kıldıkları var...Faizin haram kıldıkları şunlardır.İssizlik.mesleksizlik.tembellik.dolandırılmak aldatılmaz
Faiz"sen yeme ben yiyeyim"demektir.Haramdır...Sömürüp semirenle kavga farz çünkü.İşsizlikle kavga.mesleksizlikle kavga farz.anla
Cihadın haram kıldıkları ne mi...
Nuh gemi ile Tufanı zararsızlaştırdı...Tufanın yıkıcılığını sıfırla çarptı...
Asa Firavunluğu sıfırla çarptı...sihirbazlığı da...
İlaç hastalığı sıfırla çarpar...Eyyub hastalığını sıfırla çarptı...
Şeytanı nefsi taşla sıfırla çarpamasan bile...
Cihad parasızlığı silahsızlığı sıfrla çarpmayı öğretir...hayat matematik sınavıdır...
Fıtrat-görevin habercisidir.dişin der ki dişle başın der ki aklet...Kadın okumayacak kadın çalışmayacak...sunni fıkıh bu şartlara göre düzenlenmiş.Oysa kadın bilim yapmalı meslek öğretici olmalı.Görevin bu der fıtratı kadına...eşşeğe yük taşı der fıtratı...Katıra da...
Normal şartlarda cihadın farz-ı kifâye, umumi seferberliği (nefîr-i âm) gerektiren bir tehlike ve saldırı halinde ise farz-ı ayın olduğu konusunda müslüman hukukçular görüş birliği içindedirler...Cihad farzsa hazırlık da farz...Silah da farz para da farz...barutsuz savaş olmazdı eskiden barut bitti ekmek bitti savaşamazsın ki...
Bazı hukukçulara göre cihadın sebebi bizzat savaşılan kimselerin küfür ehli olmalarıdır. Bu sebeple onlarla savaşılması mutlak farzdır. Çoğunluğa göre ise cihadın farz kılınmasının sebebi savaşılan kimselerin kafir olmaları de- ğil müslümanlara karşı savaş açmış olmalarıdır.
"Su uyur düşman uyumaz"sen onun ticaretine baskı yap gelişmesin o...çünkü ateş büyürse zararı da büyük olur...Zararlıların büyümesine engel ol...
Allah’u Teala halife olarak yarattığı insandan sadecec ve sadece kendisine kulluk etmesini
istemekte olduğu vurgular Kur’an, Allahın emrettiği hususlardan birisinin de
batılla, kötülüğü emreden nefisle mücadele etmek olduğu açıklar...
Ve işte Farzın farz kıldıkları ...
cihad farzsa disiplinli bir ordu farz...bilim ve teknolojide düşmandan önde olması farz...ebabil filleri helak etti...sıfırladı...düşmandan güçlü olmak da farz dememlisin
Sizinle savaşanlarla Allah yolunda siz de savaşın. Fakat Allah’ın koyduğu kurallarıçiğneyerek haddi aşmayın. Çünkü Allah, haddi aşanları sevmez. ( Bakara 190)
Hoşunuza gitmese de savaş size farz kılındı. Hoşlanmadığınız bir şey sizin için hayırlı
olabilir. Hoşlandığınız bir şey de sizin için kötü olabilir. Gerçeği Allah bilir, siz
bilemezsiniz.(Bakara 216)
İngilizler eltezgâhlarında kumaş dokumakta ısrareden Hintli çıkrıkçıların birer parmağını keserek çıkrıkçılık yapamaz hâle getirdi...Ekonomini çökertmek ister düşmanın unutma...Cihad farz düşmana fırsat vermemek caydırıcılık da farz...de.Zıtlar var çünkü bu varlıkta...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.