- 59 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ölçü Allah
Ölçü Allah
İki ölçü olamaz.Esma ezeli-ebedi...ölçü esmadır.Adam sunnilik kıyamete kadar geçerli sanıyor...İlim ölçü...
Farklı olandan ölçü olmaz.vicdan-akıl farklıdır.Sunninin tefsiri şianın tefsiri.Ölçünün olmadığı yerde kullanılır ama ölçü olamaz
Sunniliğe Allahın şeriatı diyor adam...birkaçtane var sunnilikten…
Sahib Allah sebeb Allah ölçü Allahtır…
Bana diyorlar ki"sunni değil misin"sunniyim ama sunniliği savunmuyorum.Hz Musa hızırı önce eleştirdi çünkü ölçüsü şeriatti...sonra hak verdi...Ölçün Allah olsun Allah alim ilim olsun Allah adil Adalet olsun ölçün ama "A-Z"ye adalette yaratılmışlar...yırtıcı kendi yavruları için diğer hayvanları parçalar...Yırtıcının adalet algısı ölçü olamaz...Rahmanlık ölçü "Rahmanlıkta yaratılanlar "A-Z"ye anne kendi yavrusuna rahman ama başkasının yavrusuna zalim...Allahın Rahmanlığı ölçün olsun...Rahmanlıkta Allah gibi ol...alimlikte de adillikte de...Kısas gerekli olunca ancak boz bu ölçüyü...
Hakimlikde de Allah gibi ol
Kalbi besleyen besinlere kalp şekli verilmiş kokusuna güzellik verilmiş tadına da."El_Hakimdir Allah"gizlemez şifasını.ilacını...
"Hâla Allah’a tevbe edip O’ndan bağışlanmayı dilemiyecekler mi? Allah çok yarlığayıcı, çok esirgeyicidir."(maide/74)
Kur’an melekleri bile ölçü seçme der...ilimlerini eksik bulur meleklerin...melekliği de savunma Habil"öldürmem"dedi öldürüldü...Kısas ölçüür seni öldürece olanı öldür sana hasede haset ol...düşman olana düşman ol...Bok böceğini temizleme acıkınca boka gider çünkü meğie yazık...tebliğne yazık...Hakimlikte de llah gibi ol...
Şeytan neden lanetlendi mi...Muhabbbet halkasını budadı...Allah hz Ademi muhabbet halkasına dahil etti.Budama muhabbet halkasını
Tevazuda toprak gibi o...
Ateş ol nefsine ve ölçülere ölçü Allahır esmasıdır...çünkü
Ölümlü birine tabi olunmaz mı(23/24) hz Adem ölümlü ama Allah şeytana Ademe secdeyi emretti...ayeti tevil ettiniz.tevilcisiniz...secde Allaha ama imam bil yaradılanı...
Ölçün esma osun...Cenneti kaybettiren dünya cifedir zehirli köftedir...ateştir zehirli köfteyi yer misin.Cenneti kazandıran dünya cennet bal yağ ...
Şeyhlere müşrik diyen sahibiz sebebiz ölçüyüz demeyenden müşrik olamaz...Şeyhler esmaya ayna insanlardır...esmayla kavgadır onlarla kavga..aynayı kırarsan görüntü biter.Bu varlık esma kitabı yırtma bozma
Cumhur mu hanedan mı denildi demokrasiden inançlıları kovadular siyasetten inançlıları kovdular...Ticaretten de...İlimden de kovulduğun erlere Allah için dömelisin ölçü Allahtır...
Allah vehhabtır hediye eder...Zekat da hediyendir...masum olanı seç zekat için...ölçüye benze...Allah vehhab...hediye ederken bile Allaha benze ölçü O çünkü.Kur’anın kaynağı İlim sıfatıdır...deney de ilm sıfatına erişiyor yani akıl..masum gönle o ilim vahiy denilen emeksiz yolla geldi
İsraillerin yahudiliği ırkı din...ŞİAnın üstün ırkı Fars sünniliğin Arab...Türk sunni olunca Arab Vehhabi oldu...Allahın dini nerede
12 ima vehhabiye göremürik.şiaya göre imam..ölçü...Bunlar zıtlşmışlar ölçüleri Allah değil...
Hırsızlık nedir...eneciliktir...Allahtan çalar eneci... Allahtan al Allaha ver hırsız olmak istemiyorsan ...Ölçü Allah yani esma
İlme secde asi lmaa Allahasecdedir.ölçü Allah ani ilim ölçüdür...çnkü Allah ilmin sahib...ilim de ezeli-ebedi...Alim gerçek alimse ona secde Allaha secdedir.Hz Ademin ilmine secde Allaha secdeydi çünkü...
Rahmana rahmanlığa asi olma ...Asi olmuş olursun Allaha bilme teknolojiye asiliğin cezasını çekiyor İslam dünysı bu cıların lacıydı blim -teknloji çünkü...1300 yılından sonra bilim müşrike geçti.gemi donanma atınn işimesleği oldu...
Akıl ölçü değldir ama asilik akla hiç de mü’mnli ihlaslılık değil...Yıdızdır akıl vicdan ay değilse bile 12 imamın aklı ay nuruna sahib ama güneş kaynak... değil ışığa nura...ölçü değil ay...ölçü esmadır...
Evet...Ene kabuktur.çatlamadan ikinci derece kıymtli yaşama geçilmiş olmaz.tohum gibi çatla ve fidan ol kalbim aklım...Esir akıl yetmez...enen kabuktur kır onu 12 imamın nuru uğruna kır imamın muhammd olsundiye kır eneni o kabuğu... Ölçü Allah ölçü esma...enenin aklını kibirle beğenmen belki kibirdir kır eneni kabuk o...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.