- 65 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Okulumuzun Resim Sergisi
Okulumuzun öğrencilerinin mezunlar derneğimizde 29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Resim Sergisi var... Bizde Bahçelievler Deneme Lisesi Mezunlar Derneği olarak ön ayak olduk bu işe bakalım altından kalkarız inşallah...
Bir gün önce resimleri, resimleri koyacağımız sehpaları ayarladık ve dernekte yerlerini hazırladık. İçlerinde çok güzel çok kaliteli resimler var. Demek ki yetenek böyle bir şey işte. Okulumuzun Resim Öğretmenlerinden Belgin Hanım da bu işin öncülüğünü başarı ile üstlendi...
Bu gün çok özel ve de çok güzel bir gün. Millet olmamızın, millet bilincine varmamızın yıl dönümü de denilebilir... Gazi Mustafa Kemal Atatürk de sanat ve sanatçılar hakkında ’’Bir millet sanattan ve sanatkârdan mahrumsa, tam bir hayata malik olamaz. Böyle bir millet bir ayağı topal, bir kolu çolak, sakat ve âlîl bir kimse gibidir. Hatta kastettiğim mânayı bu söz de ifadeye kâfi değildir. Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş olur.” demiştir...
Lisemiz ve Mezunlar Derneğimiz her zaman iş birliği içinde olmuştur. Bizler memleketimizin yararına ne varsa her zaman Okul olarak da, Mezunlar Derneği olarak da tüm benliğimiz ile destek verdik bundan sonrada destek vermeye devam edeceğiz...
Öğrencilerimizi, velilerimiz ile birlikte sergimize bekliyoruz. Sıcacık bir aile ortamında, hem çocuklarınızın neler başardıklarını görelim hep beraber, hem de bu güzide günde Cumhuriyet Bayramımızın 101. Seneyi Devriyesini kutlayalım. Bizden sonra ki nesillere de her zaman örnek olalım... Ne mutlu ki böyle bir milletin evlatlarıyız... ’’Ne Mutlu Türküm Diyene.’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.