- 90 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Onlar Birbirlerini Seviyorlardı
Yaşanmış olaylardan alınmamıştır…
Yalnızca bir kurgudur.
Kadir Tozlu
Yasemin ve Kaya birbirlerini evlenmeden önce de çok seviyorlardı. Evlendikten sonra da aşkları dillere destan olmuştu.
Ama her zaman böylesi efsane sevgiler birilerini rahatsız ederdi. Onların sevgiyle sulanmış her hareketi, birbirlerine sevgiyle bakışları sevenlerinde hayranlık uyandırırken bu mutlu çiftin sevgisini çekemeyen insanların da nefretlerini üzerlerine çekiyordu…
Onlar buna aldırmıyorlardı. Çünkü onlar birbirlerini seviyorlardı.
Kaya’nın bir süre ayrı bir şehre iş gereği gidişini fırsat bilen nefret ordusu yoğun bir iftira kampanyası başlattılar. Her ikisine de mesajlar göndererek aralarını bozmaya çalıştılar. Yaseminin kalabalık alanlarda gizlice fotoğraflarını çekin fotomontajlarla sanki bir sevgiliyle çekilmiş samimi pozlar oluşturarak Kaya’ya gönderdiler.
Benzer şekilde Kaya’nın da kadınlarla çekilmiş ve montajlanmış fotoğraflarını Yasemin’e göndermekten geri durmadılar.
Bunlarla da yetinmediler…
Yasemin’e bir kadın isminden gelen mesajlarda, “Biz Kaya ile senden önce de tanışıyorduk. Bir süre aramız bozulmuştu, o sırada seninle tanışmış ve evlenmişsiniz. Ama daha sonra biz yeniden görüşmeye başladık ve birbirimizden ayrılamayacağımızı anladık. Kaya’nın bir süre başka şehirde oluşunu basit bir iş gezisi mi sanıyorsunuz? Kaya benimle beraber,” diyordu. Mesaj ekinde Kaya’nın yanında tanımadığı bir kadınla çok samimi fotoğrafları vardı.
Benzer mesajlar Kaya’ya da gidiyordu.
Kaya da Yasemin de öfkelerine yenik düşmüşler, nedense gerçeği sevdiği kişiye telefon ederek öğrenmeye cesaret edemiyorlardı.
Her türlü delil aleyhimize gelişen bu iki sevgi abidesini birbirimizden öylesine soğuttulardı ki, daha görüşmeden karşılıklı boşanma davası açtılar. Kaya eşinin bulunduğu şehre dönerken içinden kin kusmaktaydı. Onunla karşılaşınca neler söylemeyecektim ki!
Aynı şekilde Yasemin de Kaya’nın dönüşünü dört gözle bekliyordu. Aynı nedenle; tüm kinini kusacaktı.
Sonunda karşı karşıya geldiler.
Birbirlerinin gözlerine baktıklarında bir nefret yerine o sevgi dolu gözlerle karşılaştılar.
Yaptıkları tek şey, birbirimize mengene gibi sarılmak ve öylece uzun süre kalmak oldu.
Hiç bir şey olmamış gibi.
Duydukları iftiralardan birbirimize hiç söz etmediler.
Dillere destan olan o eski aşk dolu yaşamlarına geri döndüler.
Sevgi fakirlerinin nefret dolu bakışlarını hiç görmediler.
Bakmadılar bile.
Çünkü onlar birbirlerini çok seviyorlardı.
Kadir Tozlu
28.10.2024
YORUMLAR
Kadir hocam, bu evliliğe dönüşen aşk hikayesini ilgiyle ve beğenerek okudum. Aslında insanlara doğrudan mesajlar veriyor yazınız. Hile ve kumpas, yüce sevgiler önünde böyle elleri boş kalmaya mahkumdur. Hikayenin iki kahramanı da birbirinden emin olduklarından karşılaştıklarında o martavallara meydan vermemiş, hayata kaldığı yerden devam ederek o hain ve kalleşlere de sevginin diliyle iyi bir dayak atmış. Çıkardığım sonuç bu oldu. Kutluyorum yürekten
superbaba
Ben de o düşünceyle yazmıştım.
Saygılar...