- 46 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah Gaffar...güven
Allah Gaffar...güven
Gaffar zuhur edince artı eksiyi götürür...Şarab içmek günah ama Namazlı için evine bir lokma götürmesi için namazlının işyeri açmak sevab.
İç şarabı iş yeri açmana engel olana cesaret için Al faizi işyeri aç.namazlılar işsiz bu ülkede.Allah vedüd...Allah Gaffar...güven
İçki içeni kınayacağına namazlıya bir işyeri açsana...artın yok senin de neyine kınıyorsun sende kamilliğe hadim değilsin...
Gaffar zuhur edince matematik dersinden öğrendiğimiz işlemler devreye girer...Gaffar da Rahmanlığa hizmet edenedir...hz Adem yasak meyveyi yedi tevbe etti Gaffar affetti...nedir tevbe zekat bir secdedir tevbedir...secde affa sebeptir...artı eksiyi yok ediyor varlıkta...Kavgada da artı eksiyi yok ediyor...zıtlar birbirini sıfırlıyor...şirk sıfırdır bir ömür namaz kılsan şirk sıfırla hepsini ama ırkım üstün deme zanisi de var ırkının neden üstün olsun adil Allah...
Kötülük yaptığın zaman hemen iyiliklere sarıl...zıtlar birbirini yok eder...borç yaptın iki kat çalış ikikat kazan kazan borcu yok eder...
İşte ayet:"Gündüzün iki tarafında, gecenin de gündüze yakın saatlerinde namaz kılın. Şüphesiz ki iyilikler kötülükleri yok eder"(Hud/114)
Adam "haramla mermi bile alma cihad için diyor...matematik derslerinden ders almamış bu hoca...artı eksiyi yokeder.Al al firavunu öldürsün diye ASA veren Musaya Allah...Şeriat bataklık olmasın sana...ölmemek için domuz eti ye der ehven-i şer bu der fıkhımız.Şeriat bataklık olmuşsa marifete sığın...Hızırdır marifet...marifetin öğretmenidir hızır...
Nur sıfatı aynadır esmaya ve halık sıfatı nurdan yarattı aynaları kesreti...kesret nur sıfatında zıtlarıyla bir bütün olur...Nur esmanın sonuçlarını görmeni sağlayan bir ışıktır bu ışıktan farklı...akıl göz ama bu gözden farklı...göz esmanın sonuçlarını ışık sayesinde görüyor ...nur sayesinde de akıl...zıtları zıt sanma kesret nurdan bağımsız değil yine nura döner ırcı’ emrini alınca...zıtları zıt sanma haramı haram sanma şeriatte haram marifette helaldir yani denktir zıtlar birbirine...ırcı’emrini alınca. zıtlık fanidir...imtihan için Hakim esmasının sonucu olarak var oldu...Gaffar esmasının mantığını matematiksel mantığı yakalarsan töbe şarb içmem deme...bir kötüyü sindirmek için iç...öldürmem deme öldür bir kötülüğü yok etmek içinse...irci’emrini alınca domuz eti de dana etide nur sıfatına döner...toprak nur esmasının sonucudur...aynı esmanın iki kolu gibidir zıtlar...zıtlar yani haram-helal...haram olanı yap ki kötülük alıp başını gitmesin diye...Niyetlere göre ameller ödül kazandırır...domuz eti de öldürmek de bir kötülüğü yok etmek içinse artı eksi gibidirler.öldürünce eksiden artın kazancın fazla olmalı veya domuz eti yiyip bir ordu sırrı elde edersen eksiden artın kazancın fazla olursa toplama çıkarma işlemi geçerlidir bu matematik mantığı ile bak şeriatın haramlarına ve helallerine...matematik dersinden ders alanlardan ol ey hoca...
İyilik, insanı, dolayısıyla toplumu ıslah ve inşa eder. Kötülük ise bozar, yok eder. Bu yüzden iyilik ile kötülük, tabiatları gereği aynı anda bir yerde bulunmazlar. Gece, günün ağarmasıyla yerini nasıl gündüze bırakıyorsa; iyilik de ortaya çıkınca kötülük kaybolur. Şeytanı taşlama biraz da ademi taşla...adillikten istesin nimeti...bu öğreti için şeytan musallat edildi değilse izin verilmezdi şeytana...
“Allah’ım! Senden dinimde, dünyamda, ailemde ve malımda af ve afiyet istiyorum.” (Ebû Dâvûd, Edeb, 110)de.
Gaffar esması RAHMAN esmasının sonucudur...Rahmana kulluk için haramları da yap.keyfi değil Rahmanlığa başka yol bulamazsan...artı eksiyi götürür de...bu varlıkta eksi artıyı götürür çünkü...artı da eksiyi...Ben İzmir ilahiyatı kazandığımda keşke İzmirde okumaya mecbur olmasaydım demiştim ama kazanmışım hakkımdan da geçmedim varlıkta artı eksiyi giderir yok eder çünkü...iyiliklerini artır izmir kötülükler şehri ama varsın olsun demiştim...Bir istihbaratçı domuz eti yesin bir askeri sır almak için batıya ait bir sır...artı eksiyi yok eder bu varlıkta çünkü...
İyilikler kötülükleri yok eder.İhmal ettiğimiz her bir iyiliğin yerini ise kötülük işgal eder.Her nimete erişemedik diye mahkumsak haramı seçerek helale erişelim yalancı olalım mesela...Dolandırıcıya yalancı ol...artı eksiyi yok eder varlıkta...sır vermemek için yalancı ol değilse dolandırıcılığa destek olmuş olursun...Rabbimiz bizleri, haramlara düşmeden iyiliğe erişme imkanı bulmuş bahtiyar kullarından eylesin...
“İyilik de kötülük de hepsi Allah’tandır.” (Nisa, 4/78) Matematikte toplama çıkarma var ...bu mantık var varlıkta artısı çok olanı seç...Kötülük gördük Osmanlı yıkıldı fars ırkı yüzünden Arab ırkı yüzünden ama toplama çıkarma mantığına asi olma...der Allah denize düşünce elini uzat kurtar onları...artısı çoksa
Her iyilik, her kötülüğü yok etmez. Yok edenleri var, yok etmeyenleri var.Bir artı bin eksiyi yok etmez der matamatiksel mantık...matematiksel ahlak...Adam anne annesini öldürüyor ama beş kuruş uğruna...yavrulu kuşu öldürme yavrusuzu öldür rızkın için bile...Adilliğe asi olma yani...Rahmana asilik de"A-Z"yedir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.