- 78 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahib-sebeb ölçü Allah yani esması...
Sahib-sebeb ölçü Allah yani esması...
Sarhoşluk sebeb değil haramlığa sarhoşluk işarettir ölçü Allah Rıza için içersen şarabı rıza için yersen domuz etini haram olmaz...rıza mı dedim evet ölme domuz eti varsa ye dedi Ölçüsü Allahın…
Kutsal kitabım vadedilen topraklar senin diyor dedi Siyonist kutsal mı o Tevrat tahrif mi...Sahib-sebeb ölçü Allah yani esması...ne zulümlere sebeb o kutsal sandığın Tevrat...hindu ineğim kutsal diyor hayvanların kutsalı o..hayvanları kutsalı peygamberimizin devesi yedi uyurun köpeği de...sarık kutsal diyor Arab İngiliz silindir şapka giyeceğin kutsalını esma belirler..hayvanın kutsalınına ırkın nefsin ktsalını da 12 imamın nefsi ölçü diyor şia...kutsalı esma ölçüsü terazisinde tart..
Sahib-sebeb-ölçü Allah ne tevrat ne incil ne Kur’an ölçü sahib olan Rahman ama sunnilik %40 Rahmet olmakta insana.Sahibtir ölçü...sunniliği ölçü kabul ettik nükleri müşrike kaptırdık sonuç hatanın ürünüdür...Ölçü Esmadır tek...
Vadedilen topraklar RABÇIYA vadedildi.secde için var edildi zani bir siyonist bana vadedildi desede tahrif say Tevratı.Secdelinin...ölçü esma sahib sebeb Allah çünkü...
Deli şarab içse günah değil esas günah sahiblik iddiası ölçü değilim sahib değilim sebeb değilim de.faiz de helal zina da helal...Faiz helal mi evet...zina da evet...Allah ölçü ne devletin zina sayması ne nefsinin zina sayması ile bir şey zina ve faiz olmaz...sunnilik fazi saydı diye de...sunnilik ya cahillikse ya asilikse...bak 1300 yılından beri sunniliğin zararlarıyla karşı karşıyayız alıp atalım veya ayıklayalım sunniliğin yanlışlarını...
Fıkhımız ayet hadis icma ölçü demiş laiklik de akıl ölçü demiş ikisi de hatalı ölçü Allahtır...senin tefsirine dayanan bilgiyi ayet hadis sanıp ölçü kıldın sen...tahrifine tefsir dedin...
Evet...sunniliği değil marifeti muhammediyi ölçü seç artık...Parçalayıcıya rızkı kahrından verir.Şeytana Ademe kahrından güç verdi Allah.Kahırkapısından cehennem de gelir.seçme o kapıyı nefis
Evet esma bile farklıdır etkinlikte zata kullukta yani...Bir ağacın dalları arasında da kalın-ince diye zıtlık var.Rsma zatın dallarıdır.Kahır rahmanın güçsüz kolu.gücsüz dalı.Latif güçlü
Şeytan üstün değildi çünkü Kahra köleliği seçen Lütfa köleliği seçene üstün değil adil olanın katında.Kahır esması ama faydası az
Evet...Allah sahib sebeb ölçü.Başka ölçü yok başka sebeb yok sahib yok.Faiz haram diyen ya faiz helalse esmaya göre şeytan üstün değildi Ölçüsü nefsiydi yanılmıştı yani...
Ölçün esma mı...Rahman o adil o...hakim o...sunnilik tahrifat tefsiridir ..Arabçılıktır şia Farsçılıktır siyonimz ise İsrail oğullarını ölçü sanmaktır...varlıkta ölü esma...
İşte adam ölçü edinmiş aklını marifetini marifet-i muhammediyi bari seçseydin ölçü Allah çünkü...sahib o...sahibe yakın ise ölçülüğe daha yakın de...Adam Gazzeli için öl diyor ...ölme bence çünkü şehitlik var şehitlik var...Gazzeli için ölelim mi silah mı üretelim "Kuşa kanat ol..." teknolojiye sarılmak GAZZELİYİ uçurur ölsen neye yarar.evet sonuca göredir çünkü Adil var..niyete göredir ödülün...çünkü Hakim var...ikisi de ödül kapısıdır...
"OKU"yani Allahla bağını oku bağını gör .akıl erdir...Yılanın zehri nükleridir..."EL-Hafıznükler verir korumak istemişse... OKUMAK Allaha işaretleri görmendir...Kur’an okudun ama gericilikten kurtulamadın çünkü sömüremezsin dolandıramazsın yalanına kandıramazsın diye şehit olmalıydık ama olmadık ...aman giden dünya malı olsun dedik...ama yalnız giden dünya malı olmadı işte Gazze...
Ey hoca senin ahlak dediğin ahlak değil..."Senin uğursuzluk dediğin..."uğursuzluk değil.Kınama ruhban diye kimseyi.O ruhbandeğil
"Annedeki merhamet Allaha aittir.."der sudur teorisi ve suduru gözlemleyen akıl gözü...Vahiy yolu üstün deneyden ama nur aynı
Secdeliye secde şirk değil.hileciye secde şirk ama...ölçü esma çünkü...hz Ademe secde etti melekler.Şeyhe secde şirk değil.İmamama cemaat ol.Asiye cemaat olmak şirk
Ölçüsü Allah olan iki cihanda efendi olur...sunnilik bizi bu dünyada 1300 yılından sonra efendi yapmadı çünkü bilme öncelik vermedik şehitlikten hacdan önemlidir bilim demeliydi...nuha gemi namazından öncelikliydi tufan vardı çünkü...ölçün esma olsun öncelik belirlemek de de...sunnilik namaz öncelikli der ama yanılmadır bu 1300 yılından beri sunnilik zarar veriyor...bilim namazdan öncelikli demeliydi...asa musaya namazından daha faydalı gemi nuha namazından daha önceliklisi demeliydi...demedi hala...Yaşasın kim yaşasın kim padişah seçilmişse o demiş .ABD dünyanın başı gitmiş onu yaşatmış ve yaşamış.ama yaşatamaz köle olsa artık Siyonist çünkü hileciyi anlar ve tam kölelik bekler tam secde ...efendisi ...siyonistin efendisi hileciliği görür aklı var...kölelikte sınırsızlık bekleyecek artık...bu hile ile bu akıl ile bu güne kadar güçlendi ama buraya kadar bu hile...yalancının mumunun ömrü u kadardır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.