HAYIRLI CUMALAR CANLAR
Cumanız ve dualarınız hayırlara vesile olur inşallah canlar
Hayırlı Cumalar..
Nedense evlenmeyi, aile olmayı cesaret edemeyen dünyasını değiştirmedikçe maalesef bin bir parçaya ayrılacak bu ülkenin direnç kaynağı ülkücüler, milliyetçiler, Mustafa kemal yolundan gidenler...
Bilge Kağan, Fatih, Mustafa Kemal, Alparslan Türkeş başbuğlar gibi yürekli yiğitler gerek bu devlete, millete ve memlekete.
Türk milletini ve devletini aciz duruma düşürenleri yakanızdan silkeleyip atmadıkça yurdumuza baharların gelmesi hayaldir.
’’Vatanım’’ diye gururla yaşadığınız toprakları kaybedeceksiniz bu hain gidişle.
Nere baksanız ihanet,
Hangi taşı kaldırsanız altında sinen ihanet,
Sokaklar, caddeler; velhasılı şehirler, kasabalar şeytana teslim edilmiş durumda.
Milleti uyandıracak, onu milli hedeflere götürecek başbuğa acilen ihtiyaç var.
Birleşin, iri olun, diri olun yarına geç kalmadan..
Cumanız hayırlara vesile olmasını dilerim garip ve öksüz milletim.
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Mehmet İmran Sevinç
Sana HAYIRSIZ CUMALAR demek lazım aslında :)
Yalnızca KAMAL PAŞA yeter sana ve senin gibilere
Çocuk yaşta solculuk serüvenlerinle sürüm sürüm süründürülmüş Cem kardeş
Güle güle :)
cem3453
bizim yöre de hiç duymadığımdan muhtemel,
Türkmen derler de kendilerine:))
yok, sormayacağım kimliğinizi elbet,
gocunmalardan bu coğrafyadan olmadığınız belliyken
bana yürüyen:)
ha Kamal?
şeytan çarpar sizi bilsem de
O hem Kemal, O hem Gazi, O hem Mustafa
ve elbet ULU ÖNDER .
memleket bizim ve buradayız,
buyurun siz lütfen !
İnşallah usta inşallah bir an önce bu değerlerin farkına varırlar varması gerekenler varmakla kalmaz dilerim eyleme geçerler. Yoksa bu gidişle pek hayra gidilmiyor Rabbim sonumuzu hayreylesin. Bu vesileyle zamanın bütün zorluklarına rağmen bu güzel toprakları canları pahasına bizlere vatan olarak bırakan ve bunu bir de Cumhuriyetle taçlandıran başta MARAŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK, silah arkadaşları ve bu uğurda canları feda etmiş tüm şehitlerimizi rahmet minnet ve şükranla anıyor, ruhları şad mekanları cennet olsun, Ne Mutlu Türküm Diyene diyor, saygı ve selamlarımı iletiyorum.
direniş
İsşallah dileklerimiz Allah katında kabul görür
Hayırlı Cumalar kardeşim