AMACINIZ NE?..
Maymunun biri bir gün ormanda gezerken, birden son hızla kaçan tilkiyi görmüş. Seslenmiş :
– Hayırdır tilki kardeş niye kaçıyorsun ?
— Hiç sorma maymun kardeş, ormanı maliyeciler bastı.
— Eeee ne var bunda?
— Eeesi varmı bende kürk, hanımda kürk, çocuklarda kürk ben kaçmayım da kimler kaçsın? Tilki kaçarken maymun da yoluna devam eder. Bir süre sonra karşısına hızlı bir şekilde kaçmaya çalışan kaplumbağa gelir.
Maymun sorar:
— Hayırdır kaplumbağa kardeş sen niye kaçıyorsun?
— Hiç sorma maymun kardeş, ormanı maliyeciler bastı.
— Eee ne var bunda? — Eeesi varmı, bende ev, hanımda ev, çocuklarda ev ben kaçmayım da kimler kaçsın deyip kaçmaya devam eder. Maymun da ormanın derinliklerinde ki gezintisine devam ederken. Bu defa karşısına aynı telaşla leylek gelir.
Seslenir :
–Hoop leylek kardeş sen niye kaçıyorsun?
–Hiç sorma maymun kardeş. ormanı maliyeciler bastı.
–Eee ne var bunda ? –Eesi varmı? Bende yazlık, hanımda yazlık, çocuklarda yazlık deyip yoluna devam eder. Bu sefer Maymun da koşmaya başlar. Bir süre koştuktan sonra durup,
–Ulan ben niye kaçıyorum? Benim kıçım açık, hanımın kıçı açık, çocukların kıçı açık…
Şimdi; diyelim ki ülkede bilmediğimiz(!) bir güç, birilerini ailesi, çoluk çocuğuyla tehdit edip, olmayacak şeyler yaptırıp, olmayacak sözler söyletiyor.
"...Abdullah Öcalan gelsin mecliste konuşsun..."muş!!!!!!!!!!
İyi de arkadaş sana ne oluyor? Seni neyle tehdit ediyorlar?
Ana baba yok, eş yok, çoluk çocuk yok. Bir ayağın çukurda, neyin peşindesiniz, amacınız ne????????
YORUMLAR
Çok ama çok muhteşem ibretlik bir yazı. Tebrikler; selam ve saygılarımla.
Alibaba
Saygı bizden her daim...
MUHTEŞEMMMMMMM
ANLAMAK için daha hangi dilden seslenmeli....
Yüreğinize kaleminize sağlık çok ça saygımla👏👏
Umarım güne gelir
Alibaba
Gününüz aydın olsun. Saygı bizden her daim...
Koltuk..İkibin on dört yılı ortalarıydı.Genel kongrede artık aday olmasın fahri başkan olarak danışılacak merci olsun denildi.Yaygarayı. bastı Parti'nin beyin takımını harcadılar.İkibin onsekizde ancak koltuğu bırakacağından bahisle Parti'nin dışından bir başkana rıza göstereceğini beyan ettiler.Daha sonra fetö metö derken olanlar unutuldu.Nur doğdu üzerine aklaştı.Yıl ikibin yirmi dört halâ başkan.Alıstı koltuğa tabi.Süreyi ne kadar uzun tutsa kâr.Bak bu gün partisi o hırsla üçe bölündü.Demliler bile tekinden fazla sandalyeye sahip.
neneh. tarafından 23.10.2024 20:10:42 zamanında düzenlenmiştir.
Alibaba
Varlığınız adına teşekkür ederim. Gününüz aydın olsun efendim.
Alibaba
Yinede Gününüz aydın olsun:))