- 77 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ERDO DAĞI
Erdo dağında davar otarmakla olmaz bazı şeyler evlat!
Üç beş golik, on onbeş mozik, otuz kırk kavır otarmakla kendini çobandan sayarsan sırtından keçeyi g...den kazığı eksik etmezler!
Hayat senin hayatın, karışmam!
Zaten hakkımda yok buna.
Ama beni dinlersen,
Aklını başına al ve kurtulmaya bak, elini tutmak yerine omuzlarına basarak kendini parlatan şarlatanlardan.
Kurtul ki kendilerini efendi senide köle sanmasınlar evlat!
Biliyorum zordur seni bildiğin yoldan döndürmek.
Ve alışmış olan bedenin ve beynine insan gibi yaşamayı yerleştirmek.
Dedim ya Hayat senin Hayatın karışmam!
Zaten hakkımda yok buna.
Sorun sen olsan vallahi parmağımı dahi kaldırmam.
Çünkü değmez senin gibi akletmeyenler için kendimi yormak.
Ama suçsuz günahsız olan sebi çocukların ve gençlerin için yine de yazmak isterim
Olurda okur da bir kişi bile olsa kurtulur bu ızdıraptan!
Şimdi diyeceksin ki sana ne oğlum, sen önce kendini kurtar.
Haklısın valla.
Bana ne!
Bana ne ama sen işsiz güçsüz aylak aylak dolaşırken kendini huzurunu bozmakla kalmıyor benimkini de bozuyorsun.
Mesela: Aç kalınca ya Taktakçı oluyorsun ya Laklakçı ya da, neyse orasını demeyeyim sonrada gelip ülkeme ve onun güzel insanlarına bela oluyorsun evlat!
Yetmiyor, senden olanla da kalıyor belaya başımız.
Bir günlüğüne de olsa bırak ve söküp at içinden kötü duyguları.
Ve düşün, Bazılarının annesi konken partilerinde karo as çekersen senin annen neden ağlıyor hergün!?
Giyerken senin değer verdiklerin takım elbiseler sen neden sırtındaki keçeden kurtulamıyorsun diye?
Çok mu özeller bu ülkede senin önlerinden eğildiklerinin beş kuruş etmeyen ciğerleriyle çocukları?
Boynu bükük iken kendi çocuğun neden onların daha çok Lüx ve varlık içinde yaşamalarına göz yumuyorsun ki?
Vur, kır, öldür yok et mi diyorum sana.
Kesinlikle hayır!
Çalış çabala ve onların iki katı daha güzel yaşamak için mücadele eyle diyorum.
Ezdirme kendini ve çocuklarını bu ülkenin kaymağını yiyerek göbeğini kaşıyıp duran soytarılarına.
Saygı ve sevgilerimle ülkem ve onun güzel insanları için değişmeni istiyorum evlat!
Korkma ve sap hergün gittiğin yollardan bir kere bile olsa yan yollara!
Ancak o zaman fark edeceksin insanca yaşamı diyor gözlerinden öpüyorum.