- 74 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sen kimsin
Sen kimsin
Sen kimsin rızkına Allah kefil olsun Hz meryemmisin isa mı doğuracaksın.Hz Yahyanı habilin gazzelini canına kefil olmadı
Allah sana düşman...
Düşman çelmetakar...ticeretine bilme erişmene çelme takar şeriate ve tarikate sızarak marifete erişmene çelme takarlar.sunnilik bu...nasipsizliktir şeriatı tarikatı seçmek marifeti seç
Sen kimsin rızkına Allah kefil olsun Hz meryem misin isa mı doğuracaksın.Hz Yahyanı habilin gazzelinin canına kefil olmadı...
"Beni unutursanız (maddi ve manevi) rızıklarınızı kısarım" (Taha/124) ayeti sunnilik uydurma hadislere dayanmış bir mezheptir...zaten şeriar hızıra yetmez...marifet öğretmenidir o...Rabçı da hızırdır akıl onun imamıdır...şeriat tarikat diye düşmanlık yaptılar sesimiz çıkmadı uyuttular şeriat-tarikat diye marifetten kopardılar bizi işte Gazze kan ağlıyor...Kahardır Allah marifete asi olana...aklını satana...
"Dünya hayatında onların geçimliklerini [maddi, manevi bütün rızklarını] aralarında biz taksim ettik." (Zuhruf 32) ayeti var rabçı olmayanın payı bu varlıkta azdır"A-Z"yedir paylar çünkü adil var...adil rabçıya çok pay verir...arabçıya şarapçıya paydan taksimden pay azdır...rabçı ol...nükler bile sebeb olur payın büyük olur...cennet olur payın...
Ebû Hüreyre radıyallahu anh ’den rivayet edildiğine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
"Allah Teâlâ kendi yolunda cihada çıkan kimseye, onu sadece benim yolumda cihad, bana îman, benim resullerimi tasdîk yola çıkarmıştır, buyurarak kefil olur. Allah, o kimseyi şehid olursa cennete koymaya, gazi olursa manevî ecre ve dünyalık ganimete kavuşmuş olarak, evine döndürmeye kefil olmuştur. Muhammed’in canını kudretiyle elinde tutan Allah’a yemin ederim ki, Allah yolunda açılan bir yara, kıyamet gününde açıldığı gündeki şekliyle gelir: Rengi kan rengi, kokusu misk kokusudur. Muhammed’in canını kudretiyle elinde tutan Allah’a yemin ederim ki, eğer müslümanlara zor gelmeseydi, Allah yolunda cihada çıkan hiçbir seriyyenin arkasında asla oturup kalmazdım. Fakat maddî güç bulamıyorum ki onları sevkedeyim, onlar da bu gücü bulamıyorlar. Benden ayrılıp geride kalmak ise onlara zor geliyor. Muhammed’in canını elinde tutan Allah’a yemin ederim ki, Allah yolunda cihad edip öldürülmeyi, sonra cihad edip yine öldürülmeyi, sonra tekrar cihad edip tekrar öldürülmeyi çok arzu ederdim." (Müslim, İmâre 103)
Allah Teâlâ hangi kula hangi amelinden ötürü kefil olur? anladın mı.Hadisi şerifi doğru anladın mı ve amel ettin mi Hadisten çıkarmamız gereken dersler çıkar...
Yine Ebû Hüreyre radıyallahu anh ’den rivayet edildiğine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
"Allah yolunda yaralanan bir kimse, kıyamet gününde yarasından kan akarak Allah’ın huzuruna gelir. Renk, kan rengi, koku ise misk kokusudur." (Buhârî, Cihâd 10, Zebâih 31; Müslim, İmâre 105. Ayrıca bk. Tirmizî, Fezâilu’l-cihâd 21; Nesâî, Cihâd 27)
Muâz radıyallahu anh ’den rivayet edildiğine göre, Nebiy-yi Ekrem sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
"Müslümanlardan bir şahıs, deve sağılacak kadar bir süre Allah yolunda cihad ederse, cennet onun hakkı olur. Allah yolunda yaralanan veya bir sıkıntıya düşen kimse, kıyamet gününde yaralandığı gün gibi kanlar içinde Allah’ın huzuruna gelir. Kanının rengi zağferân gibi kıpkırmızı, kokusu da misk kokusu gibidir." (Ebû Dâvûd, Cihâd 40)
"Allah yolunda öldürülenleri ölüler sanma; hayır, onlar diridirler, Rab’leri katında rızıklanmaktadırlar" [Âl-i İmrân sûresi/ 169] zaten insanda irade ölümsüz ve iradeli bakiliği tadar...ölümsüzlüğü tadar..ölen topraktır...bedendir...o da diriltirir...toprak su güneş ve rüzğarla her bahar dirilir...
Kefillik bir ödül şefaate de kefillik bir ödül...hakkeden aracı olur hakkedene şeffatçilik verilir ilaca şifa nasib een de o..doktora o ilmi nasib eden de o..."Dediler ki: “Kralın su kabını kaybettik, onu arıyoruz. Onu bulup getirene bir deve yükü erzak var. Ben buna kefîlim.”(Yusuf/72) evet...Başarının ödülü var...
Hakkedersen kefil olur çünkü adil..."Aranızda sözleştiğiniz zaman Allah adına verdiğiniz sözü tam olarak yerine getirin. İyi niyetinize Allah’ı şâhit gösterip iyice pekiştirerek yaptığınız yeminleri bozmaya kalkmayın. Unutmayın ki Allah, yaptığınız her şeyi bilmektedir."(Nahl/91)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.