- 60 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DUYURU
&Öncelikle yazdığım bu metni çok daha önceden paylaşacağımı fakat son bir aydır maalesef ülkemiz çerçevesi içerisinde yaşanan ve yaşanmakta olan üzücü olaylardan ötürü ertelediğimi belirterek başlamak isterim...
Böyle ifadeleri aslında hiçbir zaman kaleme alacak bir insan değilim. Fakat kendimi yazmaya ve okumaya hem istekli hem de yetenekli olan genç arkadaşlarım için konuşmak gereğinde hissetim. Kitap okuma alışkanlığım çok küçük yaşlardan itibaren benimle beraber olsa bile yazı yazma yeteneğimi 2018 senesinde ortaokuldaki türkçe öğretmenim keşfetti. Yazdığım ilk yazının içeriği ‘Vatan’ olurken, ezberlediğim ilk şiirde Orhan Şaik Gökyay’dan ‘Bu Vatan Kimin’adlı eser oldu. Bu süre zarflarında sayısız yarışma ve okuma etkinliklerine katıldım, başarılara imza attım. Yani bu süreç sözümona birisi koltuğunda oturup devletin zaten bu projeler için ayırdığı para ile kitap basmadan evvel vardı. Projede çalışırken bir kitaba siyasi obje ve görseller basmak isteyen taraf güçlü taraf olunca itiraz etmeyen, fakat arkadaşlarım ve benim şiirlerimin içinde siyasi en ufak yazı yokken tek tek incelenmesini talep eden sözde eğitimci adı altında çalışan bazı isimleri şiddetle kınıyorum. İsmim kullanarak herhangi bir projeyi yapamayacağımı iddia edilmiş, çalışmalarımın hep olumsuz yönlerini ele alınmış ve Türk halkının cumhuriyetçilik yolu ve demokrasi ile seçmediği birisi için hususi görüşlerimin dile getirilmiş olmasına üzülüyorum. Devletin değil de kendi emek ve çabalarımla bu ifadeleri kullanan kişinin yaşı kadar kayıt altına alınarak belgelenmiş yazılarım olduğunu biliyorum. Bu açıklamayı yapmak istedim ki gençlerin önünün açılması gereken ve en çok onlara destek olunması gereken yerlerde bile geldiğimiz bu noktanın acı verici olduğunu, kolay gibi görünen tüm projelerde yazı yazdığım ekip arkadaşlarımın gerçekten çok emek verdiğini anlatmaya çalıştım. Bu projeleri takip ettiğim süreçte aldığım duyumlara göre artık ülkemizin birçok bölgesinde hem belediyeler hem de eğitim adına gönüllü editörlerimizin yayınevleri desteği ile yazarlık atölyesi desteğini verdiğini biliyorum... Genç arkadaşlarımın böyle projeleri takip etmesini öneririm. O zaman bizde başta kıymetli öğretmenimiz İlhan Kaan Vuraler’in 3 yıl önce meşalesini yaktığı ve benim kendisinden öğrendiğim bilgilerle ilerlediğim bu yolda, 2024-2025 döneminde saygıdeğer editörümüz Yetgül Karaçelik ve beraberinde şuan için reklam adı altında ismini henüz veremediğimiz yayınevi ile yeni bir kitap projemiz olduğunu duyuruyorum.
SAYGILARIMLA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.