YAYINEVİMİZ VE 2012 YILINA KADAR yayımlannan KİTAPLARIMIZ
Özgürlük Mahallesi Yahya Kemal Caddesi Doğan Apartmanı No:88/A Kepez-ANTALYA TEL:0(242)470 71 02 GSM 0(507)926 55 37
Yayınevimiz Antalya Kepez ilçesinde 19.09.2016 kuruldu.
GİRİŞİMCİNİN ADI-SOYADI: Saniye ACUN
İŞ FİKRİ: Yazdığım ve yayımladığımız kitapların eğitimsel olarak anlaşılması ve anlatabilmemiz için yayınevimin yazarlarını siz ve okulunuzun öğrenci ve velileri ile buluşturmaktır.
Bilhassa 1980 sonrası : Okumayı unutan genç nesil, değişen programlar ve dönüşen ahlak, töre, gelenek ve görenekler kentte çocuğun sokağa çıkmasına mani oldu. Çocuklar evde bilgisayara, telefona mahkûm oldu. Obezite başladı. TV’deki dayatmalarla çocuklar hırçınlaştı. Oyunları savaş oyunlarına dönüştü. Çocuklar yalnızlaştı. Ebeveynler çocuklar yanında kitap okumaz oldular. Ya işten gelip uyudular ya da TV ve bilgisayara bakmakla zaman geçirdiler. Geçiriyorlar. Çocuklar gülmez oldular. Yarış atı gibi bilgi monte edildi.
Ülkemizde yetişkinler okumuyor. Onların da okumaya alıştırılması. Birlikte (ailece)
Okuma saati düzenlenmesi.
Sorunun çözümüne katkı sağlayabilmek için kitap yazmaya başladım. Olumsuz davranışların değerlerin olumluya dönüşmesi için eğitsel ve davranış değişikliğini, okuma kültürünü seveceği eserlerle geliştirmeye katkı sunmak istiyoruz.
İşletmenin Misyonu ve Vizyonu:
Misyonumuz: Her yıl eğitsel değeri olan en az beş kitap yayımlayıp tanıtmak Genç yazarlara fırsat vermek. Öğrencilerle buluşmayı sağlamak.
Vizyonumuz: Türkiye genelinde yaratıcı ve eğitsel kitaplarımızın tüm okullarda öğrencilere (çocuklara) ulaşması, kültür kitaplarımızın her okuyucunun elinde olması.
Temel değerlerimiz eğitsel olması, etik olması, atalarımızın kullandığı ögeleri tanımak, çocuk veya genç yaş gurubuna uygun olması.
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.