- 79 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Varlıkda Adil var...
Varlıkda Adil var...
Çok tanrılı dinler de varlıkta adilin varlığını haykırdı...Nüklerliyle savaşma Gazzeli Kaybedersin iran gaza getirdi ama nükler vermedi sana çinde...Allah niye ebabil versin gönlünüz kabemi...maarifet-iniz marifet-i muhammedi mi...Hakket...ebabilde gelir nükler de...
Varlıkda adil var adil olmayan herkes kaybedecek Rahmanda var kahhar da var.Şeytanlığa kahhar ol.esma var.Köle ol.Kaybetme
Varlıkda Rahman var...şeytanlaşmış sokak hayvanları kahrı hakkediyor...seversen ısırıyor eğitimsiz çünkü...Varlıkta latif de var Vehhab da yavru hayvanları beslemeliyiz...Allahın boyasıyla boyan yani esmasına köle ol...değilse kaybedersin asi kaybetti..İlk asi şeytandı ikinciliğe düştü üstünlükte"A-Z"yedir üsünlü...ve üstünlük emanettir yaradılanda çünü sahib Allah ...sebeb Ah .."A-Z"ye sıralamış üstünleri...Dur demezsen günahlara esfe-i sailie üşersin...tevbe ile üstüneşirsin bartebe e...bariyetin güzlşsin ülkün amcın düşücennancngüzeleşsin.."Hnt düşünceside "fakirlik kutsal"Nüklersizlik de kutsa derlerdi ma çine krşılık verebilsin diye ABD onu nükler sahibi ılı israili denüklr sahibi kld..ya çin .Gazzey ne shibi kıldı...gaza eldi GAZZELİ...
Valıkda alim var ama sunni ülema "Teknoloji kimya fizik biyoloji ilmi de farzdır demei...Gerilik bu marifeti muhammediyi budadık...Kurandaer şey vr eksik yok Kur’anı udadı önceliğimiz sakal çaşf misk yani Arabçılık oldu snnilik ırk dinidir...
Allaın bosıyla boyan sunnilik banmış bir mezheb...şiilik de...
Rusyadan sonra Çie de LGBTtv de anatmı yaşaklandı am bizde hala ysak değl...budadık Kur’anı...marifet-i muhammediyi...
Sunnilik ARABÇI dindir...Tanrı kelimesi denkdeğil Allah kelimesine deme cahiliye devrinde ilahların en büyüğüne Allah denirdi.Gök tanrısı tanrıların büyüğü
Evet..."Kıçını açmaktan daha büyük asiliktir savunma sanayi kurmamak"demeli din üleması..Değişmesek GAZZE oluruz...Allah aynı Allah değiş...
Varlıkta esmaya ak varşehadin esmaya aşk mı...cenet ne dünyada nede hirett yaklrsın o eksik şehadtl...maarifeti eksi olanıntevbsi e eksiktir şehadeti de namazı da"O kıldığın namaz değil...o tarikat tarikat eğil o şeriat deşerat değil...Kur’andaeksik yok ama sende var...dini haram enince "sadece domu ti"geliyor aklına".gazzelide domuzeti ymyordu am cenet vatandan oldular...tevbe etezlerse ahirettede cenetten olurlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.