TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR?
TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR?
Gaziantep’de bir kişi eşini ve dört çocuğunu öldürdükten sonra intihar etti.
Daha bir hafta önce, İstanbul/Fatih’de 19 yaşında bir psikopat yarım saat içinde 19 yaşında iki bayanı boğazlayıp, kafasını da kesip surlardan attı.
Yapılan incelemede bu caninin 9 ayrı hastanede psikolojik tedavi aldığı ortaya çıktı. Kardeşim Ametam’ları niye açtınız? Devlet bunları Ametam’larda tedavi etmesi gerekirken, neden sokaklara ve toplum içine salıveriyor.
Ne oldu bu insanlara, ülke nereye gidiyor?
Bu ekonomik ve sosyal cinayetlerden toplum nasıl kurtarılır, çözümler neler olabilir?
Sosyal ve ekonomik şiddetin zirve yaptığı bir dönemden geçiyoruz.
Ben görüyorum tebessüm eden, gülebilen insanlar çok az bu toplumda.
İnsanlar şiddete hazır gibi görünüyorlar. %70 civarında anti depresyon ilaç kullanan bir toplumdan söz ediyorum. İnsanlar en basit bir şeyden tartışıp, kavga edebiliyorlar.
Toplumu sakinleştiren ki bunun ben ilkinin ekonomik sıkıntılardan kaynaklandığını düşünüyorum. Ben Trabzon’da yaşıyorum ve görüyorum. Meydanda lokantaların içi ve dışı Araplarla dolu. Masalarında bir kuş sütü eksik. Bizim emekliler ise onlara bakıp, sadece kuru bir simit yiyebiliyor.
Bu çok önemli bir sosyal olaydır. İnsanlar bu durumlarda geriliyorlar, eziliyorlar.
Dolayisiyle işe yaramayan politikaların artık bırakılması lazım.
Mesela dün açıklanan açlık sınırı 30 bin liranın üstüne çıkmış. Ama asgari ücret 17 bin 2 lira. Asgari ücreti veren devlet, diğerini de açıklayan devlet. Yani buradaki anormalliği görmeyelim mi?
Fazla uzatmayalım;
En önemli sorunumuz milli gelirden, adaletli bir pay alamayışımız.
Şu pastayı bir türlü adaletli bir şekilde paylaşamıyoruz.
Böyle düşünüyor Babür
YORUMLAR
babür doğru düşünüyor
ama ve lakin
nedeni bence bilinse de bilinmesin istediğinden
asla ve asla bildiği gerçeği söylemiyor
ve çünkü
dünkü değerleri bu gün belki hafıza kaybı yaşayan biri tarafından
kendine doğrumuz bu diye dayatılırken elbet.
eyvallah.
Babür
Selamlar sevgiler arkadaşım.
cem3453
zihin, dün ve bu gün ve bizim hikayemiz ,lgi çekerken elbet.
eyvallah.
cem3453
ülkenin günü ve olduğu yer malum,
yanımda orta okul,
müdür ve yardımcısı
sorsan ülkücü " liyakat" dediğinden usta ama
ben kendime ülkücü desem örneğin
sinkafla başlardım zamane ülkücü anlamışlığına onların örneğin.
anladığını umarak.