- 89 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Varoluşun Sessiz Fısıltısı SEVİLMEK
Sevilmek, insan ruhunun en derin ihtiyaçlarından biridir. Sevgi, bir insanın var olduğunu hissetmesidir. Sevilmek, tanınmak, anlaşılmak, kabul edilmek, görülmek, duyulmak ve en önemlisi değer verilmektir. Bizi biz yapan, hayatımıza anlam katan, içimizdeki boşluğu dolduran şeydir.
Sevilmek, sadece bir kalbe ait olmak değil, o kalpte kendini bulmaktır. Biri sizi sevdiğinde, tüm eksikleriniz, hatalarınız ve kusurlarınızla birlikte kabul edildiğinizi bilirsiniz. Tanınmak, anlaşılmak ve kabul görmek, yüreğimizdeki en derin yaraların iyileşmesidir. İnsan ancak sevildiğinde gerçek anlamda var olduğunu hisseder; sevilmek, görülmek ve duyulmaktır.
Bazen, kalabalıklar içinde yalnız hissettiğimizde, sevildiğimizi bilmek içimizde bir ışık yakar. Bir bakış, bir söz ya da bir dokunuşla sevildiğimizi anladığımızda dünya durur. O an, her şey daha anlamlı hale gelir. Bir insanın sizi gerçekten gördüğünü, sizi anladığını ve olduğunuz gibi kabul ettiğini bilmek, hayattaki en büyük tesellidir. Bu, kendinizi bir yuvada hissetmek gibidir; sevgi, bir sığınaktır.
Sevilmek, aynı zamanda değer verilmek demektir. Birinin sizin varlığınıza önem vermesi, size saygı duyması, sizi önemsediğini hissettirmesi, hayata bağlayan en güçlü duygulardan biridir. Değer görmek, bir insanın en derin ihtiyaçlarından biridir; çünkü bu, varoluşunuzun başkaları için anlamlı olduğunu gösterir. Değer verilmek, birinin hayatında özel bir yeriniz olduğunu bilmek, insanın ruhunu besler ve ona güç verir.
Sevilmek, aynı zamanda duyulmak demektir. Birinin sizin sesinizi gerçekten dinlemesi, sizinle empati kurması ve duygularınızı anlaması, hayattaki en derin bağlantılardan biridir. Duyulmak, anlaşılmak ve gerçekten iletişim kurmak, insanı yalnızlıktan kurtarır. Sevildiğinizde, kendinizi ifade etme cesareti bulursunuz, çünkü karşınızdaki kişinin sizi anladığını ve size değer verdiğini bilirsiniz.
Sevgi, bizi sarar, korur ve besler. Sevilmek, yaşamın en değerli armağanıdır. İnsanın tüm zorlukların üstesinden gelmesine yardımcı olan, ona dayanma gücü veren, en karanlık anlarda bile ışık tutan bir duygudur. Sevilmek, yalnızca birine ait olmak değil, aynı zamanda o kişinin yüreğinde yer bulmaktır. Hayatın karmaşası içinde, sevgi insanı ayakta tutan ve hayata sıkıca bağlayan en güçlü bağdır.
Sevilmek, ruhumuzun bir ayna gibi parladığı, varoluşumuzu en saf haliyle hissettiğimiz andır. Sevildiğimizde, gerçekten kendimiz oluruz. Sevildiğimizde, tüm yaralarımız sarılır, tüm korkularımız diner. Çünkü sevgi, her şeyi kapsar; bizi tanır, kabul eder, anlar ve en önemlisi bize değer verir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.