- 70 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O Hakimdir...
O Hakimdir...
Mezhebin onun hikmetlerini öğretsin...
İyilik tanrısı-kötülük tanrısı diye okuyanlar olsa da Kahhar esması ile Latif esması Rahman ağacının iki dalı...Kahrı da hoş-lütfuda hoş çünkü RAHMANIN zuhurunun sonucu ikisi de
Evet...ALLAH teala zalimin yükselmesine, sadece düşüşü daha sert olsun diye müsaade eder
Adil esması ödül-ceza"A-Z"ye olduğundan imtihan hazırladı...Şeytan ateşti Ademe saldırdı...Taşlı taşsıza...şimdi de nüklerli nükleersize silahlı silahsıza teknolojili teknolojisize saldırıyor...ilme kul olunsun diye çünkü O Hakim...İlimde yarış istiyor zenginlikte yarış istiyor eksikliğe düşman çünkü O HAKİM...
Çalar saat yoktu horoz vardı füze yoktu ok vardı...tank motorlu taşıt yoktu teren yoktu at vardı...Çünkü o Hakim ve o teknolojide yarışılsın istiyor...sadece namaz oruç değil görevimiz sunnilik ilimde bilimde yarış farzdır diye bir fetva taşımasa da hayatta farz bu yarış da...işte Gazze nükleri olsaydı saldırıya uğramıyacaktı...O hakim hakim esmasının zuhurunun sonuçları nu yaşananlar okumalıyız artık "O HAKİM"o teknoloji istiyor...horozla yetinme çalar saati bul istiyor...esmaya kullukta yarış istiyor O...
Ağaç yaşken eğilir çocuklarımıza ilk öğreteceğimiz Kelime "Allah" kelimesi olsun istiyor...
"O HAKİM"...asi olma secdeyi oku var olanlarda yaşanmışlıklarda...değilse kurduğun devlet yıkılır ha...İki hidrojen bir oksijen bileşsin diye uğraş eşit haklar verme iki dine iki mezhebe iki ırka...Osmanlı sunniyi de şiiyi de kazanamadı yıkıldı...O hakim kimya formüllerini seç ister kimyayı o formülü sonuç bil...aynı sonucu seç ve aynı sonuç için emek et...Kürt de kardeşim ama Türkün emeği çok bu vatanın vatan oluşunda Malazgirtte Alpaslan dedemiz savaşmış...
O HAKİM" esmada yarış der mesela adillikte yarış...Sınıfçılık başka adillik başka hint beyni sınıfçılık üretti çünkü adil değildi dün ve bugün de nükleerlerini adil bir dünya için kullanmasını bekleme...Irkçı mezhebçı eneci egocu sınıfçı adil olamaz...asidir onlar...
Kim Allahın doğru yoluna girmek isterse Allah onun göğsünü ilme islama marifet-i muhammediye açar..."(Enam/125)
Esması belli yarış her bir esmasında kaptırdın nükleri ırkçıya ...hırsılığın ilk adımı bu.sömürüleceksin nükler üretmezsen...Sömürü için ürettiler nükleri ve izin isteme sen de üeret...öl sırayla öl bu amaç için ya kölelik ya ölüm...ama önce hicreti dene sonra ölümü seç der hayatı muhammedinin öğretileri...İlimde bilimde yarış demedi sunnilik o gericilik mezhebidir İslam değildir...maarifet-i muhammediye asiliklerle dolu şehadetleri eksik yani tevbe etsinler kamil şehadete...tevbesiz ölmesinler...Gazzeli tevbeli öl şehitlik olsun ölümün...
Beslenmede "B" vitamini eksikse vücut beslendim demesin şehadetini de besle marifet-i muhammedi ile...hayatı muhammediyi analiz et...ve beslen o elçi çünkü...
Arabçılıktan Fransızlığa devrim yağmurdan kaçarken doluya tutulmak mı güneşe çıkmak mı...marifet-i muhammedidir tek güneş...şehadetin ona mı sunninin muhammedine mi sunninin ilahına mı hindin ilahınamı siyonistin o ırkçının ilahına mı ilah tek ama siyonisti seçen üstünleyen ilah adil mi...sınıfçı hinduyu üstünlemek adillik mi...ARABLAŞMAK FRANSIZLAŞMAK "A-Z"yedir fayda-zararda...ırk ırktan daha yakın-uzak diğer ırktan çünkü...Fransız belki aklı az kullandı belki de Arab aklı az kullandı ve bilme az erişti çürük armut düştü eline...koparamadı eli aklı kısa kaldı dalından koparmaya
Tanrı demeyi suç sayan sunniliğin Allahı adil mi...Kahhar mı ne ölçüde adilliği...denk mi marifet-i muhammedinin algıladığı Allaha...Arab dili uğruna mı savaşı Allahı adili rahmanı alimi razı etmek uğruna mı bu savaşı "TANRI"demyi haram saymışsa...
"O HAKİM"...O adil o Rahman şehadetin eksik tevbe et...ey hint beyni hint algısı ve sunnilik algısı Allaha eksik esma verdin muhammedn de eksik özlü...Nükler farzdır demedin çünkü...ilim bilim yarışı farz demedin çünkü secdedir de demedin çünkü tam bir gericilik mezhebisin Osmanlıyı bu gericiliğin yıktı Osmanlıda asi oldun Osmanlıya şiiye ama ilimsizlikti bilimsizlikti teknolojisizlikti kimyasal silahların eksikliğiydi düşmanın çanakkael geçilirdi Seyit onbaşının attığı mermi olmasaydı...ilimde yarış farz de sunnilik tevbeye muhtaçsın...gericiliksin...maarifet-i muhammediye tevbeye ihtiyaçlısın...Nursun ama güneş değilsin aysın ancak yani...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.