- 108 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLAR SİZİ NE ZAMAN SEVER?
İNSANLAR SİZİ NE ZAMAN SEVER?
İnsan insanı sever elbet. Sever ama ne zaman?
Bu garip soruyu nereden buldunuz der gibi bir hailiniz var ama merakımdan soruyorum: İnsanlar sizi ne zaman sever? Cevabı çok basit aslında: Onları memnun ettiğinizde, bir dediklerini iki etmediğinizde ve en önemlisi kendiniz olmaktan vazgeçtiğinizde…
İşte o zaman herkes sever sizi. Çünkü onların istediği gibi biri olmuşsunuz ve tadınızdan yenmeyecek hale gelmişsinizdir. Ama ya tersi durumlarda ne olacak? Onların istediği gibi biri olmayın, her denileni yapmayın ve bırakın bu sefer kendiniz olun. İddiaya girerim düşman sayınızız bir anda ikiye katlanır. Dünyanın en kötü insanı siz olursunuz. Dost sandığınız kim varsa uzaklaşır bir bir yanınızdan. Sonuçlarına katlanmak istiyorsanız deneyin ve farkı görün.
İnsanlar sizi sever elbette. Ama çıkarları olduğu için sever, işlerine yaradığınız için sever. Çıkarlarını baltalayın, işlerine yaramaktan vazgeçin. İşte o zaman bırakın sevmeyi sizi görecek gözleri kalmayacaktır. Sözlerimizden alınan dostlar olacaktır elbette. Yanlışa mahal vermek istemeyiz. Gerçek dostlar müstesnadır, çünkü onlar koşulsuz sever.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.