- 33 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kısas kime nasib olur esmanın sebeb olduğu bu varlıkta
Kısas kime nasib olur esmanın sebeb olduğu bu varlıkta
Kısas yapacağım diyor İRAN kısas kime nasib olur mu düşmanımın nükleri var benim de olmalı.parası var dostları var...diyene
Ya faizden kurtulmak kime nasib olur
Ya zinadan kurtulmak
Hz Ebu bekir "boğazından haram lokma geçene helaller nasib olmaz"dedi…
Yarınlar yorgun olanların değil rahatlarından vazgeçenlerin olacaktır dedi Hasan el-bennah
"Ne şiş yansın ne kebab"deme bedelini ödeyene nükler nasib oluyor...Sddamın da kaddafinin de Nasırında ülküsüydü u ama ardından gelenler bu ülkeyi terk ettiler terk etmeselerdi GAZZEDE kırk bin şehit verilmezdi...seçtiklerimiz şehit olmasını bilselerdi...esmanın sebeb olduğu bu varlık böyle...adil hakkettiğini verir çünkü...vehhab asa hediye etti musaya gemi hediye etti Nuha...kabeye ebreheyi nötürlemek için ebabil nasib eyledi Rabçı olsalardı Gazzeliler Arabçılar ve şarapçılarla iş birlikçiler...ebabil aciz ve rabçı olan yaratılanlara veriliyor esmanın sebeb olduğu bu varlıkta...
"Ne şiş yansın ne kebab"deme
Karşılıklı olarak her iki tarafın da zarar görmesinin istenmediğini bir orta yolun bulunması gerektiğini anlatmak için kullanılır. Bu terim ama orta yol şehitlikten korkmak mıydı...Saddamlar Kaddefiler Nasırlar ölüp ölüp dirilseydi o şehitlerin ardı arkası kesilmeseydi...Gazzede ARAB ırkı 40 000 şehit vermeyecekti...
"Ne şiş yansın ne kebab"de ama güzel örnekleri tavır seçeceksen
ispanyadaki terörist eylemlerden sonra ispanyol hükümetinin ıraktaki askerlerini çekmesi ama aynı zamanda afganistandaki asker sayısını iki katına çıkarması güzel örnek.
hicbir sekilde hicbir menfaatten vazgecemeyen , ikilemde kalindiginda her durumdan karli cikmayi hedefleyen insan evlatlari icin soylenen sözdür "ne şiş yansın ne de kebab"Faiz haram dedin ama içki vergisinden İmama aylık verecek kadar acizleştin...aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık ...sa kısas yapamazaasın denk değilsen dünyadaki düşmanına ve nefsine ve şeytana ...esmanın sebeb olduğu bu varlıkta helali terke mahkum olursun Domuz eti yersin sadece ölmemek için değil ucuz et veya sucuk almaya mahkum olunca da sebe-sonuç öğretin varsa ehveni şerre razı ol...değilse o ehveni şerride kaçırırsın ve ehven olmayan şerleri haramları seçmeye mahkum eder seni esmanın sebe olduğu bu varlık...Yaşanmışlık buna delil...imanında şehadetinde şehit olma arzusu vermiyor sana sabah uykusu engel olabiliyor sabah namazına..."Şişte yanar kebab da"KISAS İMKANI vermemişse sana bu esmanın sebeb olduğu varlık...ve varlığın sahibi varlığın ebebi olan Allah...aklını kullan ehveni şerre razı ol o imkanı da kaçırmadan değilse GAZZE de 40 000 çıkar şehit sayısı o bebekler için onların uğruna seçtiklerimiz şehit olmalı değilse seçilmeyi hakketmeyenleri seçtik demektir bu marifi muhammediye asiliktir ahmahlıktır akılsızlıktır batılı tercihtir belki hainliktir...
KISASDA HAYAT VAR ama bizden köle toplumdan bu imkan alınmıştır...
Kısas hakkını kullanamazsan da 40 000
kısas tatbik edilirse bir kişinin öldürülmesiyle pek çok kimsenin yaşaması sağlanır...ve Saddam olayının kısası yapılsaydı nüklerli bir arab ırkı olacaktı ve gazzede 40 000 şehit vermeye hazırlan diyor bu esmanın sebeb olduğu Allahın sebeb olduğu Allahın BİZ OLDUĞU bu varlık...duy marifeti muhammediyeye secden olsaydı duyardın.Bir Saddam gitse bin Saddam doğmalıydı Arab ırkından...Arabçılık fayda verirdi...muahmmedi marifete asilikti Arabçılık ve Şiilik ve adil olan hakkedecek bir şey bekledi onlardan ve vehhab esması İhlas bekledi onlardan Gazze de ebabil bekledi ama ne Kabeydi gönülleri ne de İbrahimi marifete sahibti akılları...
Faizsizlik sahabeye nasib oldu ama sen sahabenin ödedediği bedelden kaçtın "şite yandı kebabta...faizi de kaldıramadın köleliğide...Faizi kaldıramayan şeytana ve avanesine köledir...İbrahimi marifete sahib değilsen ne diye ateşin seni yakmamasını bekliyorsun önce tevbe et marifet-i ibrahimliğe o ilme o akla o şeriate...o sorumluğa diyor esmanın Allahın sebeb olduğu bu varlık...
Asisin bu varlıkta faizi kaldırmaktan ...kısası hayata geçirmekten de...içkiyi kaldırmaya da içki vergisinden imam maaşı ödemeye layıksın notun düşük ibrahimi şeriatı yaşamadın der esmnın sebeb olduğu Allahın sebeb olduğu bu varlık...ve yaşanmışlıkla bu varlık sana haykırmıştı bu şeriatı bu ilmi bu bilgiyi bu ihlasa sahib olmanı..bu aşka bu marifete bu şeriata sahib olabilmenin ilkelerini ve stretejisini sünneti rasulu ve sünnetullahı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.