İNSANA DAİR
Eğer, Allah’ı seversen; sevgin, O’nun kadar yüce olur. Sen de insan olursun. (Alayı Illiyyin)
Şayet, O’ndan gayrıyı ya da O’nunla beraber gayrısını seversen; sevgin, heba olur. Sen de rezil rüsva olursun. (Esfeli Safilin)
İnsan değerli bir varlıktır. Onu değerli yapan şeylerin başında sözcükler yer alır. Bir kişinin, bir toplumun ya da top yekün insanlığın değerlerini yok etmek isterseniz bunu atom, nükleer bombalarla değil kelimelerle başara bilirsiniz. Günümüzde,, mumla arar olduğumuz değerlerimiz; kelimelerin yanlış kullanılması ve tekrar edile edile kanıksatılmak suretiyle yok edildiler. Örneğin SEVGİ/Lİ kelimesi sözcüklerin en güzelidir. ÖLDÜRME kelimesi ise dile getirilmesi bile itici bir etkiye sahiptir. Bu iki kelimeyi aynı cümlede kullanmak güzel olanı yok etmektir. Bal dolu kavanoza bir damla pislik/sidik katıldığında bal, bal olmaktan çıkar.
Psikopat, sadist satanist, ne idüğü belirsiz insan müsveddesi, hunharca iki genç kadını katlediyor. Basın ve yayında: Sevgi yoksu/lu/nu bir canavar, kuzu postuna girerek iki genç kadınımızı vahşice katletti diyerek haber yapacak iken; "sevgililerini öldürdü." diye haber yapıyor.
Sonuç itibariyle, yok olmaya yüz tutmuş değerlerimizi, küllerinden tekrar diriltmek için yapmamız gereken ilk ve en etkili şey, kelimelerimize sahip çıkmaktır. Diğerleri arkasından gelecektir. Vesselam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.