- 115 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Efendi Köle denklemi
İsrail Filistin topraklarında katliam yapım soy kırıma devam ederken ABD ve AB topluluğu seyirci kalmaktadır. Hiç düşünüldü mü acaba elli bin (50000) açık bir şekilde insanlığın gözleri önünde öldürülüyor insanlık İsraile dur diyemiyor ya da demiyor. Bu soruya cevap vermek için öncelikle dinler tarihine bakmak lazım.
Dinler tarihinde İsrail Oğullarını Önce Hz. İbrahimden itibaren başlatırsak Mısırda Firavunların emrinde köle olarak yaşamaktalar. Hz. Yusuf Halkını Mısırdan alarak çıkarıp kölelikten kurtarır. Hz. Musa’ya kadar vaad edilen topraklarda devlet olmadan Yeruşalım (başkentleri) kral olmadan serbest olarak yaşarlar. Hz. Davut ile Krallık kurulur. Hz. Davut Zebur kitabı öğretilerini yayar. Yeruşalım’da kral ve devlet var Hz. Davuttan sonra Hz. Süleyman geçer ve muhteşem bir tapınak yaptırır. Babil Kralı Nabüketnazar başkentlerini alır. Tapınaklarını yıkar İsrail Oğullarını Babil topraklarında dağınık bir şekilde sürgün eder. Babil topraklarında dağınık halde sürgün hayatı yaşadılar. Pers İparatoru Kros Babil devletine son verince İsrail Oğullarına vaad edilen topraklara dönüş izni verildi tapınaklarını yaparak Pers İmparatorluğunda bir eyalet olarak yaşama hakkı serilir. Büyük İskender Pers İmparatotluğunu yıkınca yine Yeruşalim ve vaad edilen topraklarda bir eyalet olarak yaşamaya devam ederler. Roma İmparatorluğu kurulu vaad edilen toprakları ele geçırince yine İsrail Oğulları bir eyalet olarak Rama İmp. yaşamaya devam ederler. Hz. İsa bu dönemde Vaad edilen topraklarda yaşayan İsrail Oğulları topraklarında Mesih olarak doğar. İsrail Oğulları Ramalılara baş kaldırıp isyan edince Romalılar Yeruşalım’ı alarak tekrar tapınaklarını yıkarak İsrail oğullarını Roma topraklarına dağınık şekilde yerleştirirler.Burada Romalılar Efendi Yahudiler (İsrail Oğulları ) köle Yahudilerin Efendi Köle denklemi burada kurulur. (Tarihi mirası iç içe diş dişa beraber yaşayıp kabul ederler) Roma İmparatorluğu da resmi din olarak Hz. İsa’nın dinini yanı Hıristiyanlığı seçince düşünceler ortak olur.
Bu denkleme göre; Efendi gurur ve gücün sembolü ve ifadesidir. İyi ve kötüyü güce göre değerlendirip yargılarlar. Güçlü olanlar daima efendidir. Köle anlayışı nezakete, duygusallığa, efendilerine saygıya göre değerlendirilir. Bu denkleme göre Yahudiler vaad edilen topraklarda Efendi (Efendi) Müslümanlar Köle efendilerine saygılı olmak zorundalar.(Güçsüz ve zayıf olduklarından) Efendilerine saygılı olmazlarsa yok olmak ölmek zorundalar.
Gelişmiş ülkelerde özellikle ABD ve AB devletlerinde İnsanlığın geleceğini şekillendirecek yön verecek düşünce kuruluşları var. Bu düşünce kuruluşları YAPAY ZEKA, GENETİK TEKNOLOJİLER ve gelişmiş YAZILIM teknoloji kulüpleri var. Bu kulüplerin başında genellikle siyonist başkanlar yada yönlendiriciler bulunur. Bu kulüp yöneticileri kendilerini EFENDİ kabul edip VAAD edilen topraklarda yaşayan Müslümanların Genleri ile oynayarak yapay zeka ile düşünce sistemlerine müdahale ederek gelişmiş yazılım sistemleri ile bilgi bulgu ve belgeleri körelterek tarihten gelen EFENDİ KÖLE denklemini kurmaya çalışmaktalar. ABD ve AB de bu oyuna ses çıkarmadan hatta destek vererek seyirci kalmakta. İsrail bu denemede başarılı olursa bu uygulamayı ABD ve AB tüm İslam alemine yaymayı düşünebilir.
Ülke olarak Türkiye Cumhuriyeti YAPAY ZEKA, GENETİK oluşumlar, GELİŞMİŞ YAZILIMLAR yarışlarına kendi kendimize yeter duruma gelmeliyiz.Başımızda ne bir EFENDİ nede başkalarına KÖLE olmamalıyız
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.