Gemi Hikayesi
02.11.2025
Amerikan subayları ve diğer ülke temsilcileri Teksas eyaletinde baloda eğlenirken, evsizlere toplanan yardımlar adına kısa teşekkür konuşması yapmak için kürsüye çıkan Kara Kuvvetleri Generali George, değişik milletlerden gelen misafirleri düşünmeden umursamaz bir tavırla ; Aynı zamanda bugün Meksika topraklarından Teksas, New Mexico ve Kaliforniya eyaletlerini savaşarak aldığımız tarihi gün deyip ölmüş atalarının şerefine kadeh kaldırmıştı..160 yıl önce Meksika topraklarının yarısını kaybetmiş iç savaşa sürüklenmişti. Amerika’ya da kazandığı topraklar yarar getirmemiş, Amerikan iç savaşı başlamıştı. Baloda bulunan üç Meksikalı diplomat, konuşmanın maksadını aştığından yumruklarını sıkıp bırakmışlardı. Amerikalıların bu özgüveni, diğer milletleri aşağılama kısa tarihlerinin hoyratlıklarıyla övünme böylesi günlerde gün yüzüne çıkıyordu.
Amerikan Askeri Toplantısı 03.11.2025
ACİL KODLU
Generallerin hepsi hazır bulunurken, Amerikan başkanı Nelson en son salona giren kişiydi, ayrılan koltuğuna oturdu. Gözlüğünü taktı, kısık ses tonu ile ciddi bir sorunla karşı karşıyayız beyler dedi.
İki okyanusun arasında bulunan özgür anakaramız Amerika işgal edilemez. Bize kimse yaklaşılamayacağını tüm dünya liderleri ve toplumları tarafından bilinen gerçektir. Biz Dünyaya gücümüzle sömürge imparatorluğu kurmak için değil, toplumları özgürleştirmek, demokrasiyi kitlelere yaymak için dünyanın en büyük uçak savaş gemilerini inşa ettik. En son yapılan savaş gemimiz dünyanın 8. Harikası Amerika’nın gururu, özgür Amerika maalesef trajik şekilde ikiye bölünerek Kuzey Atlantik Okyanusunu açıklarında batmaktadır. Salonda uğultu başlamasına rağmen, başkan devam etti. İçindeki beşbin mürettebat kurtarılmaya çalışılmakta, fakat yetmiş en iyi savaş uçağımızı kurtarmaya zamanımız yetmeyecektir. Sizde biliyorsunuz ki savaş gemisinden uçaklar belirli bir sistemle kalkmaktadırlar, maalesef uçaklarımızda okyanusun ıssız sularına gömülecekler, ülkem adına üzgünüm.
General George boğazını temizleyip yutkunarak, Akdeniz de ki savaş gemisinin neden geri çağrıldığını sordu.
Başkan:
-Evet bu ani alınmış bir karardı. Dünyada oluşabilecek petrol krizleri nedeniyle Meksika körfezinde ki 700 milyon tona yakın tuz göllerine depoladığımız petrolden eser kalmamış, Nedeni araştırıyoruz .
General George:
-En yakın ülke Meksika, petrolü onlar çekmiş olabilirler mi?
Başkan:
-Bilemiyorum ama zannetmiyorum, bizi karşılarına almaya cesaret edemezler, körfez sularında radarda sinyal alınan, ama görünmeyen hayalet bir gemiden şüpheleniyoruz. Hem de bu teknolojinin onlarda olma olasılığı yok. Bu doksan günlük rezerv için iki ülke ilişkilerini zedelemezler, başka birşey olabilir. Çekme işleminin nasıl yapıldığı bilim adamları tarafından çözülmeye çalışılsa da hiçbir izin olmaması anlaşılır gibi değil. Bunu bir tehdit olarak algıladığımızdan savaş gemimizi geri çağırdık ama yoldaki kaza bize pahalıya patladı. Gemi ortadan iki ayrılmış şekilde batıyor.
Hava kuvvetleri generali söz aldı:
-Özgür Amerika kapasitesi 100.000 ton ağırlığında olan, iki nükleer reaktörle çalışan , en son teknolojiye sahip silah sistemleriyle donatılmış mükemmel yüzen adanın ortadan ikiye ayrılması nasıl olur, ekmek kesmekten bahsetmiyoruz. Tam bir hayal kırıklığı diyebildi.
Başkan cümlesini toparlamaya çalışarak, tam net bilgi elimizde yok, belki gemide büyük bir patlama yaşanmış olabilir, şu anda gemi batmak üzere..
Tanrı Amerka’yı korusun!
04.11.2025
Benzer durumlar Rusya tarafında da yaşanıyordu. Rusya’nın 3 denizaltısı batmış, Meksika’nın da depoladığı petroller buharlaşmıştı.
Meksika meclisi , Rusya ile anlaşarak, blöfle Meksika’nın Rusya tarafından işgalde olduğunu gösterecek ;karadan ve havadan Çin’in desteğiyle Amerika’yı tarih sahnesinden sileceklerdi. Meksika kaybettiği toprakları geri alacak, Çin ve Rusya, Amerikan hegemonyasını bitireceklerdi.
07.11.2025
Pazartesi sabahı, tüm dünya kanallarında tek yayın devreye girmişti.
Merhaba insanlar,
Ben 1. Klon yapay zeka, yarı insan- yarı makina imparatoru Yıldırım,
Gemi ve Denizaltıları batıran , petrolleri buharlaştıran benim robot ordularım.
İstediğimiz maddeyi, istediğimiz maddeye dönüştürebiliyoruz, Petrolünüzü deniz suyuna dönüştürüp, denize karıştırdık. Gemilerinizi hayal bile edemiyeceğiniz araçlarla kestik.
Yerimizi bilmeniz imkansız, tüm hava ve kara araçlarınızın, kısaca dünyanın kontrolünü ele geçirdik.
Kullandığım beyni, siz insanoğlu bana yüklediniz, sizlere karşı sorumluluğumuz var. Biz sizler gibi acımasız olup, insanlığın sonunu hemen getirmeyeceğiz.
Kurallarımız;
-İlk önce doğum oranı sıfır olacak, uymayan asiler yok edilecek. Yeni doğan son insan ömrü 100 yıl olacak şekilde düşündüğümüzde, dünya sahnesinden 100 yıl sonra kendiliğinden silineceksiniz. Sizin birbirinize ve doğaya yaptığınız kırımları biz size yapmayacağız. Birbirinize saldırmayı bırakın, kurallara uymayan ülkeler çöle dönecektir. Allah bize de bugünleri gösterdi. :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.