- 79 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rabbi onu terk etti...
Rabbi onu terk etti...
Rab terk edince hiç olursun put olursun esmadan payın azalınca esfel-i safiline adım adım düşersin...
"Rabbi onu terk etti"rab yaratılanı esma yaratılanı terk ederse o put hiç olur yalan olur.Dünya-yani beden toprak...toprak yaratıldı ama esma emenetti...beden-vücut yalanolur can vücudu terk edince...
Balık totem oldu balıkla rızıklanan insanlarca ama Razzaktı onlara balığı veren bıldırcın eti de verebilirdi...rızkı veren kıymetli verilen emsallidir ululuğu sınırlıdır razzaka ne denktir ne de ortaktır...
Hintin ineği de öyle...emsallidir balık mı inek mi kıymetli...hangi peygamber kıymetli mi marifettir ölçü nimet marifttir...marifeti muhammedi en zirve ilim tecrübe öğreti marifet...bu marifettir yaratılmışların imamı olmasına sebeb .Sahib allah sebeb Allah...
Yaratılan emsalsiz değil ama ilah ulu emsalsiz denksiz ortaksız...
Emekli genarelden bir görevli onbaşı daha etkindir askere...balık totemliği inek de totemliği hakketmiyor emekli artık o at-ok artık güçsüz nükler etkin artık
İLİM alim bizdeğilse kılıç bastondan farksız.hala onu güçlü sanan onu put kılmış olur.Kabe ilim ve alim biz değildi kıble değildi...363 put kıble olmaktan çıkardı kabeyi ya gönlümüzü...
At-ok devrini tamamladı İlim alim Allah at-ok yerine füzeyle biz Oldu.Cuma hutbesine kılıçla çıkmak bastonla çıkmak oldu
Allah"Biz olunca"gemi çok kıymetli nuh gemisiyle insanları hayvanlar kurtardı ama gemi şimdi yük taşımaya yarıyor"A-Z"ye kıymette
Papaz evliği terk etti bu muhammedi marifete asilik bir hikmet uğruna yapılırsa oruçtur oruç sevabı kazandırı.Nuhun oğlu asiydi deyip asiye baba -anne olmaktansa evlatsızlık ehven-i şer diye evlenmeyen oruçlunun ecrini alır her gün için...Niyet muhammedi marifete bağ olur çünkü...eylem çirkindir ama muhammedi marifete niyetle bağlarsın bekarlığını ve oruçlunun aldığı ecri alırsın her gün için...yaşadıkça...Kıyam et kötüye namaz sevabı al...içindeki kötü duyguyu taşla hac sevabı al...
Ölüye fayda etsin diye Kur’an okumak, trafik kazasında ölmüş olan adama trafik kurallarını hatırlatmak gibi mi hayır eskiden gece bekçileri düdük çalardı belki düdük çalmasalar kendileri de uyurdu...
Rabbi onu terk etti...nükleriolmayanı hafız olan terk etti...asasız musa terk edilmiş muşadır 363 putlu kabedir oun gönlü de...Hz Ademin şeriatinde de kısas olurdu eğer Allah hakim olmasaydı.Hikmetsizliği önerir şeytan ama hikmete sebebtir bu ey Gazze...İranı neden dinledin ki...küstü Arab dünyası sana...kardeş değilsin görüş almadan israile saldırmazdın suud israile yakınlaştığı bir anda bunu apmamalıydın sıkıntıya sokmamalıydın arab dünyasını...
124000 peygamber imamdır marifeti muhammediye bağlıdır...şartlar uyarsa o peygamber şeriati tercih et uygulanan şeriat olma hakkına sahibtir...Muhammedi marifet ölçüdür.12 imam değil ama o marifette imamdır nurdur kılavuzdur.İnsandan ölçü yaradılandan ölçü olmaz.imam o...ölçü marifeti muhammedidir...nuru-muhammedi o marifeti ancak taşırdı...ilk ve en kıymetli nuru muhammedidir…
Marifeti muhammedi ile algılanan Kur’an kur’andır ölçüdür tek...marifeti eksik olan Kur’andaki islam ilim bu dememelidir...marifeti muhammediye erişmek için nuru muhammediye ihtiyaç var sünnet bu ölçüyle anlaşılır ancak
Rabbi onu terk etti...dediler ama nuru-muhammedi taşır Allahın ulluluğunu Allah kaar kimse algılayamaz nuru muhammediye emanet edilen marifet insanın rabbini tanımasının zirve halidir...Rabbi onu terk etmedi kıyamete kadar marifeti muhammedi Rabçı olmak isteyenlere nur ışık güneş olmaya yetecektir...Kur’an yetmez marifet-i muhammedi yok ki müfessirlerde bazı tefsirler tahriftir aslında
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.