- 216 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
KADIN....SEVGİDİR....ANNEDİR....AİLEN' DİR...MUTLULUKTUR....!
PEYGAMBERİMİZ...CAHİLİYE DÖNEMİNDE..BAŞTA KUMAR-ADAM ÖLDÜRME-KİNCİLİK-KISKANÇLIK VE KÖLELİK DÜZENİNİ YIKARKEN...GÜZEL AHLAKIDA YERLEŞTİRMİŞ...KADINA YAPILAN ZÜLÜM VE ESİR PAZARLARINI KALDIRMIŞ AİLE DÜZENİNİ YERLEŞTİRMİŞTİR. KADIN VE ÇOCUKLARI ..ALLAHIN SİZE BİR EMANETİDİR . ONLARA HOŞLUKLA DAVRANARAK... ONLARI KIRMADAN GEÇİMLERİNİ SAĞLAYIN VE FAKİR-FUKARA-YETİMLERE KUCAK AÇARAK...BİZLER YARDIMCI OLURKEN...DEVLETİN ŞEFKATLİ KOLLARINA BARINACAK VE KORUNACAKTIR DEMİŞTİR. İSLAM DİNİNİ VE GÜZEL AHLAKI YERLEŞTİREREK...REFORM YAPMIŞ...İNSANLARIN SOSYAL VE KÜLTÜREL HAKLARINIDA YERLEŞTİRMİŞ...İNSANIN -İNSANA KÖLELİĞİNİ KALDIRMIŞ...ÇOCUK -KADIN- KÖLE İÇİN EŞİT HAKLARI DEVLET REİSİ OLARAK..HZ. MUHAMMET A.S ...SOSYAL -EKONOMİK DÜZENİ FAKİRLERİN KALKINMASI..ÜCRET KARŞILIĞI İNSANCA YAŞAMASI İÇİN..TÜM YASAL TEDBİRLERİDE AŞAMALI OLARAK İNSANLARA İYİLİK VE GÜZELLİKLE KABUL ETTİRMİŞTİR.İSLAMI-ALLAHIN DİNİNİ YAYARKEN...AHLAK-ADALET -İNSANLIK İÇİN SOSYAL HAKLARIDA YASALARA BAĞLAYARAK HUZUR VE İNSAN-ÇOCUK-EŞ SEVGİSİNİ ÖNCELİKLİ SAYARAK...ÇIĞIR AÇMIŞTIR...! ALLAHIN RESULU...CAHİLİYE DĞNEMİNDE HİÇ SEVİLMEMİŞ...ÖLÜMLE TEHDİT VE SALDIRILARA UĞRAMIŞTIR. KADINLARIN SOFRADAKİ MEZE GİBİ ALINIP-SATILDIĞI DÖNEMİ YASAKLAYARAK.. TEK EŞLİLİĞİ MÜMİNLERE ÖNERMİŞ VE ALLAHIN AYETLERİNİDE GÜZELCE ANLATMIŞTIR. AYETTE SİZİN İÇİN EN HAYIRLISI TEK-EŞLİLİKTİR AYETİ VE ARKASINDAN GELEN NİSA SÜRESİNDE İSE...KADIN VE ÇOCUKLARA ZÜLMETMEYİNİZ AYETİYLE KUL-UYARILMIŞTIR...?PEYGAMBERİMİZ DÖNEMİNDE YAPILAN İRİLİ-UFAKLI YİRMİ BİR SAVAŞLAR SONUNDA... ŞEHİT EŞ VE ÇOCUKLARINI HERKES NİKAHINA ALARAK KORUYUP-KOLLAYACAK , ÇOCUKLARA VE ONLARIN YAŞLILARINADA BAKILMASINI EMRETMİŞTİR . DUL- YETİM VE ÖKSÜZLER İÇN DEVLETİN HAZİNESİNDEN ONLARA MAAŞ-AYLIK BAĞLANARAK AİLE DÜZENİ KORUNMUŞ VE O DÖNEMDE ÇOK EŞLİLİK UYGUN GÖRÜLMÜŞTÜR ...PEYGAMBERİMİZDE KAVİME ÖRNEK OLSUN DİYE..13- KADINI NİKAHLAYARAK...FUHUŞ-HASET VE KISKANÇLIĞI YOK SAYMIŞTIR. ORTADA KALAN KADIN VE ÇOCUKLAR VE YAŞLILARDA SAHİPLENEREK AİLE BİRLİĞİ KURULMUŞ VE ONLARA..ŞEHİT AİLELERİNE SINIRSIZ İMKANLAR SAĞLAYAN PEYGAMBERİMİZ...KİMSEYİ AÇ-FAKİR-GÖZÜ YAŞLI BIRAKMAMIŞTIR. AYRICA ; EVLİ ERKEKLERE ...BOŞANMA AŞAMASINDA İSENİZ.. ONLARIN MEHİR-PARA VE ALTINLARINI BİRİKİMLERİNİ ...KADINA GERİ VERİNİZ DEMİŞ VE BUNU YASALAŞTIRMIŞTIR.EŞİNİZİ NASIL...GÜZELLİKLERLE NİKAHLAMIŞSANIZ...ONU BIRAKIRKENDE...ONA HAKSIZLIK ETMEDEN GÜZELLİKLE AYRILIN DİYEREK...MADDİ -MANEVİ TÜM ZORLUKLARI KARŞILAMA GÖREVİ ERKEĞE...YÜKLENMİŞ ..KADINA EZİYET EDEN- KÖTÜ DAVRANAN KİŞİYİ LANETLENMİŞ KULLAR OLARAK...CEHENNEMDE ALLAH TARAFINDAN BIRAKILACAĞINI BİLDİRMİŞTİR..! ŞU ANKİ KADIN-ÇOCUK -İNSAN KATLİAMLARI...BİZ MÜSLÜMAN OLARAK BUNLARI KADINLARA ÖLÜMÜ UYGUN GÖRÜYORSAK...BİZLER MÜSLÜMAN DEĞİL...KAFİRLERDENİZ...? ALLAHIM... BU MÜSLÜMAN TOPLUMLARI VE TÜM İNSANLIĞI BU UTANÇLARDAN BİZLERİ KURTAR YARABBİ...AMİN...SAYGILARIMLA...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.