- 203 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Muhammedi şeriat...
Muhammedi şeriat...
Hz Adem insanların atası ama hz Muhammet yaratılmışın imamı...Muhammedi şeriat en ehven şeriattir...ilimdi o şeriat...marifetullahın en ehven meyvesiydi ol diğer peygamberler bu imkan bu nimet nasib olmadı...Hz Ademin şeriatinde KISAS yoktu...Kabile kısa uygulayamadı hz Adem...evlilikte "akrabalıktan kaçış ilkesi vardı" ama hz Adem kardeşleri çapraz evlendirdi başka alternatif başaka nimet sunulmamıştı hz Ademe
Kız okumaz der...Muhammedi şeriat değil bu Arabçı şeriat bu yani sunnilik bu.Hikmetsiz fetvalarla dolu.12 imamcı şeriat üstün mut’acılık eksi ama artılar çok 12 imam şeriatinde…
"A-Z"ye sıralarsak ilahın vahyettiği şeriatleri en ehven muhammedi şeriattir...ama sunnilik ehvenlikte çok gerilerde eksilerle dolu...12 imamcıların şeriatında mut’a sunnilikte sarık hindunun ineği kadar hikmetsiz bir eksili ama Allah HAKİM hikmetsizi sevmez...hala "Faiz haram"diyor sunniler Osmanlı üleması hikmete secdeli..savaş için faiz ehven-i şerdir dedi...Bit’at derler aklı ilmi çiğnerler hikmeti çiğnerler...
Hz Havleye uygulanan"ZİHAR"arabçı şeriatti atalarının şeriati.Muhammedi şeriat"Ziharı"kaldırdı.Kadına hak yoktur sunnilikte de ARABÇILIKTA DA...AT besle der Kur’an veren el ol der hadis ama fakirlik kutsal der hint beyninden geri kalmıyor Arabçı beyin yani sunnilik de...
Bunca zaman sonra anladığım net sonuç: Hadis Dininin Kur’an dininden açık ara daha fazla taraftarı var...Muhammedi şeriatten uzaklaşıldığının işaretidir bu ARAB örfünü dinleştirdi şeriatleştirdi...Hikmete asi olmaya mecburdur arab tadini uğruna...sunnilik uğruna yani..insan bozguncudur ırkçı ise...şiilik üstün ama fars ırkı merkezli nedense...mezhebler ırkçı veya ırkçılığa köle...kilise de İsa dininden akla ateş püskürerek yaşanmışlıklara mantığa ateş püskürerek başarmıştı...
Muhammedi şeriat en ehven şeriattir ırkçı değil ve sunnilik gibi gericilik değil"At besle der"Fakirliğe kutsalsın demez.veren el ol der.Medeni ayetlere önem verir muhamedi şeriat...ama mekkili şeriat a diğer koludur az mekke döneminde var ehven-i şerdi mekke şartlarında muhammedi şeriatte evenliğini izhar demedi...medine şartları "faize haramlık" kazaırdı.muradı ilahi de "A-Z"yedir .faiz meki şartlard ehveni-şerdi...ehven olan faizin haramlığıydı ama medine şarttı bu devrim için.değilse insaa ağır gelidi faizin haramlığı..hikmet gereği medine şartları beklendi ve faizin hramlığı ilan edildi devrim himetli olmalı çünkü Allah hakimdir...
Hz nuha emir gemi ama hz muhammede at çünkü tufandı Nuhn düşmanı...Hakimdir Allah Faiz mekkede zara vermiyoru ki medin de zaarvercekti..zararlıyı haram etti muhammedi şerat...la Hakimdir...abçının devrimi hikmetlidir...
Hz İbrahime topal sinek erdi Allah Nemrudu ateşi varsa ibahimin topal sineği vardı Hakimdir Allah.emirlerinde ve yasaklarında...Faiz mekkede zaralı değildi ama medie de kardeşlik vardı kardeşliğe haksız kazanç zarar verirdi fai z de...borç r kardeşliği pekişi emridir aslında faizin haramlığı çünkü Allh hkimdir...
Gericiler Adana’da TEKNOFEST yapar,İlericiler aynı Adana’da cenaze aracında 144,5 kilo Esrar taşır.Cibilliyet meselesi...demiş sosyal medyadabir paylaşmcı krdeşim ama Arabçlık gerçekten gericilik türk bundan tevbe etti...şeyhul islam arab olsaydı arabçılıı daha iyi anlardık griciliktir snnilik muhammed şeriat leştirilemeycek kadar ilim...ve hak ve hikmetli mantıkı...en ehven şeriat çünkü yaratılaın imamıdır hz muhammed...
Dinmizi mrifetullahtan örenelim değilse 12immcılığı veya sunniliği ehven şeriat sanarsunnilikde sarık var hindununineği kadar savunulması mantıksızve hikmetsizdir..mut’a nikahı uygulanmış kaldırılmıştr...yani en even şeriat uğrnamut’a aldırıldıfaiz haram denildi...ehven var hz Muhamedin şeriatinde ve ehveni şer vr mekkede ehvenierlr seçilmiştir...Medinede ise ehvenler seçilmiştir...ikisi de muhamedidir...imkan varken misvak sünnet deme diş sağlığına en ehven olan vstayı seç muhamedi şeritın MEKKİ kolunu atmazsınız...elçiydi ama meki uygulamalar ehveni şerlr merdivenin ilk basaağıydı eleşimediefendimiz ama medine devrindeehvenlerle ehven-i şerle yer değştirdi sunilik hayır der buna arab beyni hikmetsiz beyin hint beyni kadar her şeye bit’at diyen peygambere asilik diyen bir mezheb snnilik ehsen bit’at dedi bazılrına kargalar güler bu kafaya...ölçün marifetullah mı arab örfümü arab tefsiri mi...
Sunnilik siyoniz kadar ırkçı inekçi hindu kadar akıldan uzak ilimden teknolojiden emekten kaçıcı.Fakirlik kutsal der.Sınıfçı...
Adam tanr deme Allah de der..adillik mi bu ben türküm Türkçe kullanırım...ama namzdaezanda Allah dersem nifak çıkarma de...
Muhammedi şeriate 12 imam cı şeriat daha yakın ama İran papalıkla işbirlikçi.Fransa kazansız diye suriyeyele bizi kardeş yapmıyor
İran bize krdeşse suriyeyi bize kardeş yapsın ermeniyle kardeş olmasın.İran nükler üretir artık ve İsraili siler bölgeden
Adam bana"ZEKARIYA BEYAZSIN"sen diyor.be adam sen şeyhul islam mısın senin terazin çekmez beni...susmayı bil hayır söylemeyeceksen
Muhammedi şeriatın öçüsü marifetullahtır...sunnilik arabçılıkla dolu 12 imamclık muhamedi şeriate daha yakındır...hz İsnın şeriatinde de KıSAS yok nsıl ehvendir eriz...en ehven şeriat efendimize nimet olarak sunuldu ama Arab beyni onu hikmetsizleştirdi ata dinii kattı sunnilik sünnet adı altnda…
Mezheblerinmuhammedi şeriatle örtüşmediğini kanıtlaaya çalıştım...iki mezheb de nurdur ama ehven şeriat değil...
Varın ilkeleri kuralları tanıtılıyor Kur’anda.iyiliğe iyi karşılık vardır denilmiş adil var varlıkta denilmiş esma sahibi var...
İyiliğin karşılığı iyilikten başka ne olabilir!(55:60)
Güzel davrananlara daha güzeli ve fazlası vardır.(10:26)
şeriat tarikat hakikat marifet diyerek mutasavvıflar bu iki mezhebe eleştiri getidiler...marifet artıdır mezheblerde ama ırkçılık nefiscilik eksileri dolu...huri isteyne kevser verilmez cennette ilededim bir yazımda...Marifet cemal diyorçünkü aşkın paşasıdır cemale aşk huriye hele kadna aşk"A-Z"yedir aşk işte kadın cinayeti var günümde hani kadına hak .adil hak paylaşımı olmazsa kadn öldürmeler artacaktır...Muhammedi şeriatte hz Aişe fıkıhçıydı de kadın okula gitmez diyen sunniye...
Tevrat öldürme diyor amamelek bile can alıyor...Rab için öldür Rab için değilse öldürme hz Alinin yüzüne tükürenmüşriki öldürmemesi bundandı nefsi için öldürmemektir Muhmedi şeriat...ama Rab için adillik için rahmanlık için Razzaklıkiçinöldür öldür rızkını sömüreni er Muhammedi şeriat...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.