Levazım Generali
Yazı Ekle, ok. Yazı Konusu Seç: Yaşam. Tür: Yazının da mı türü var ya hu? Deneme de geç. Başlık Bul: Levazım Generali.
Yazı Yazmak İçin Gerekli Olanlar.
a- Elektrik
b-Pc veya Akıllı Tefefon
c-Masa veya Koltuk veya Kanepe, kısaca oturgaç, Ayakta da yazılabilir sanki telefonlar var olsun.
d- Çay, Kahve, Rakı, Su, Bira, Meyve Suyu, Okunmuş Su, Lanetlenmiş Su, Hoşaf, Sebze Suyu Vb vs..
e- Cigara, kafayı dumanlatan diğerleri.
f-Kafa, dur hele kafa yerinde mi bakam bi, yoklayam... galiba yerinde duruyor..
g-El parmak. Sanırım klavyeye basanlara parmak deniyor, toplu haline el..
h-Hava Koşulları. Ayaklarım Üşüyor, kapıyı örtem hele.. Örtül kapı örtül.
Başla Yazmaya Klavyeciğim. .
Maddi ve Manevi yönünden yaşamak için gerekliler.
Sağlık, Barınak, Aile, Akran, Binek, Eğitim, İş, Evlilik, Çocuk, Masraf, Düğün, İhtiyarlık ve Ölüm ve de Hayal.
Aslında yazı bitti, The End, Finişed. Dur, Stop Vb vs. Sadakallakülaziym, SadakallahülGöltengri,
Genel Dünya Anlayışına İtirazlar.
a- Kutsal Toprak Zırvaları.
Açıklama: Tarihin bağrında dünya üzerinde bir çok yer kimi kabile, millet ulus ve dinlerce kutsal kabul edilmiş.
Soru: Mekke Kudüs Vatikan Tanrı Dağı Ganj Nehri vb vs kutsal sayılıyor da;
Mesela Ankara, Varşova, Duşanbe, Soci, Lahey, Almaatı, Budapeşte, Londra, Paris, Barcelona...
Mesela Köroğlu Dağları, Pireneler, Kafkas Dağları, Rocky Dağları, Kilimanjero
Mesela: Aras, Tuna, Yenisey, Volga, Missisipi, Sarı Nehir, Amazonlar, ...
Yani buralar kutsal değil mi?
Sonuç: Çağımızda kutsal toprak veya nehir veya dağ vb vs’ler kabul edilemez.
b- Devlet anlayışı ilkçağ veya ortaçağ düşünce ve tariflerinden arındırılabilir mi?
Devlet Nedirin tanımından ziyade tarihe de dalmadan Abd’yi incelemeli. Dünyaya kök söktüren en büyük hiyerarşi veya oluşum günümüzde.
Abd, İsraili neden destekliyor?
Tamamen ekonomik nedenlerden olmalı. Abd’nin ilk ekonomik krizi 1850-1900 yılları arasında yaşandığına göre, bunun nedeni: Abd’yi doğudan batıya geçen demiryolu hatları için verilen devlet teşviklerinin demiryolu şirketlerince suistimal edilmesi sonucu ilk ekonomik kriz meydana geldi. Abdnin doğusunda yer alan borsaların kapanması vb vs. Abd bu ekonomik krizden kurtulmak için Kızılderili topraklarında olduğu söylenen altın rezervleriyle kurtuldu. Eğer demiryolu şirketleri yolsuzluk yapmasaydı, ne bufola katliamları ne de kızılderili soykırımı yaşanmayacaktı. Velhasılı bu yolsuzluk sonucu, 60 milyona yakın olduğu söylenen Bufola sayısı 1 milyona hatta 250 binlere düştü, Kızılderililerde yapılan barış antlaşmaları baltalandı. Kelle Avcıları, Bufola Avcıları aldı başını gitti. Kızılderili topraklarındaki Karatepe’de bulunan altın Abd ekonomisini düzeltti.
Günümüzde de Abd ekonomisi s.o.s verme noktasını geldi ise ve tüm dünyanın karşı çıktığı ve çağımızın anlayışına yakışmayan İsrailin saldırgan tutumunun tolere edilmesinin tek nedeni de abd ekonomisindeki Yahudi etkisi olduğunu söylemek mantıklı olacaktır. Almanların neden Yahudi katliamı yaptıkları da araştırılmalı. Bu arızalı ulusun insanca yaşamaya kafası mı basmıyor veya ne kadar ekonomi üzerinde etkililer ki tüm vahşetleri tolere edilebiliyor.
Yahudilerin elindeki paralar veya Yahudi kuruluşları Abd’den kavulursa nereye yerleşir? Ab ülkeleri, Rusya, Çin, Türkiye, Mısır Arabistan Azerbaycan İspanya veya İtalya.. ?
İspabya ve İtalya dışındaki ülkere kaçabilir o para sanki..
Abd, İsraili desteklemeyi bırakırsa Abd ekonomisi yeniden bir krize girer mi?
C- Mafya Oluşumları ve hiyerarşileri devletleri ele geçirdi mi, Devletler Suç Örgütlerine karşı kaybetmeye mi başladı?
Görünen köy devlet kaybetmeye başladı. Suç Örgütleri iç deniz veya kıtalara arası suları sanki ele geçirmiş gibi. Mafya, kolay para kazanmanın yoludur.
Dünyevi, nörüyon gene gece gece yat zıbar ya hu. Atar Gider yapıyom oraya buraya... Dünyanın çivisi çıkmış ya hu.
Naptı bu İngilizler, hala kovamadılar mı Krallık düzenini.. Yoğ yav nerde, İskandinavlarda da var aynı düzen. Monarşinin ne işi var bu çağda ya hu. Temsili de olsa manevi de olsa tükürmeli bu tür anlayışa, olmaz mı ?
Dünyevi, senin memlekette başkanlık sistemine geçti nabersin? He ya sorma, gene manşetlerle, mafyalarla, sahte darbelerle allem ettiler gullem ettiler, içine biraz din devlet baharatı katıp milleti güzelce keklediler herhalde..
Dünyevi yeni nesil mafyalar türemiş, ne deyon. Yeni nesil mafyaların türemesi doğal da, yeni nesil toplu intiharlar saracak daha gündemi, bu çağ gençlerinin zihinleri bu kirli ve yalan dolan yerküreye fazla dayanamaz. Kurtuluş yok , görünmüyor valla, zombi kültürü saracak dünyayı, dinleri, inançları, mefküreleri, davaları, kültürleri... Aklına ne gelirse yani..
Dünyevi, üçüncü dünya savaşı çıkar mı ya hu? Fransa kraliyet zırvası tepelendikten sonra dünya iyice çalkalandı ya, dünyaya önder olabilecek bir devlet, inanç veya nesil veya kültür görünürde yok. Bu 60-80 arası kuşak nükleer bombaları çalıştırırsa bir veya bilmem kaçında defa daha çalkanır amma dünya, ölen ölen kalan sağlar da ölür... Yani zaten en büyük savaş insanın kendi ile yaptığı savaştır ya, zaten dünyanın yeni nesilleri bu savaşı kaybetmek üzere, ondan sonrası savaş çıkmış, kara deniz ve hava hatta yapay zeka destekli, uydu işaretlemeli bombalar sinek gibi uçuşur olmuş kime fayda kime zarar kim tutsun çetelesini?
Dünyevi, dünya, ülke siyasetinde hiç umut ışığı yok mudur?
Yani demokratik seçimler deniyor ya, dünya şimdiye kadar hep önüne konulanlara oy verdi. Ülkeden ülkeye, kıtadan kıtaya tüm insani örgütlenmeler birbirinin aynısı, mücadeleleri, tartışmaları, yaşama ve ölüme bakışları falan işte. Bu yüzden yeni nesiller gazete tv ve intenet, tapınak veya ideolojjiler tarafından önüne konılan partilere oy vermezlerse belki. Çünkü bütün bu topluma veya milletlerin zihinlerin algı ile kontrol edenler parasal güç odaklarının elinde. dünyanın her tarafı aynı.
Diyorum ki: seçmenlerin oyları biraz biraz yaş gruplarına göre belirlensin. 18 yaşındaki bir gencin oyu 4 sayılsın mesela, 65 ve üstünün 1 sayılsın gibi.. Veya diplomaya göre... Lakin günümüzde diplomaların da pek bir geçerliliği kalmadı yavaş yavaş. Bilgi yayıldı lakin imkanlar yayılmadı dünyaya. Lakin bu çağ daha doğrusu son yarım asırdır meydana gelen olaylar gösteriyor ki dünya tıkanmak üzere. Hani lağımlar, kanalizasyonlar tıkanır ve sonra evlere, sokaklara taşar ya, aynen öyle bir durum içindeyiz. Demokrasi de istenileni veremedi pek dünyaya, sınıfta kaldı sanki. Ne olur ne biter sen söyle, anlatsana bana..
Yok dünyevi, ben sana gaz veririm, gerisine karışmam, zaten yaşım gelmiş 70’e, bana ne dünyadan, ülkelerden, nesillerden, ilk çağ veya ortaçağda vahşi hayvanlara özendikleri gibi yesinler birbirini bana ne ya hu...
Vallah sen de haklısın da..
Dünyevi, Tanrıyı Allahı Rayı Odini vb vs hangi kefeye koyacaz, nasıl aran onlarla..
Bak hele bu konu...
Dünyevi bu kadınlar, devletin toplumun dinin sosyal kurumların vb vs her yerinde gözükmeye başladılar, lakin ataerkil düzen devamlı bunları kılıçtan bıçaktan kurşundan geçiriyor ne olacak bu durum..
Ya hu cinsiyet meselesini ele alırsak..
Dünyevi, insanlık uzayda yaşamaya başlar mı yarım asır içinde, ne dersin..
Bak hele, bu uzayda yaşama geçmek için..
Dünyevi, cennet için vaat edilenler bu çağa uygun mu, şeytan gerçek mi efsane mi masal mı?
Cennet dedikleri veya altın gümüş saray ataerkil hayaller..
Dünyevi, mazota, benzine gaza elektriğe zam gelir mi bu yıl, dünyada bir enerji veya su savaşı baş gösterir mi..
Lan oğlim, motorun soğusun bi.. İçine sıçtın yine yazımın.. ... git lan.. defol...
Dünyevi, klavyeni bozma ya hu hemen de sinirleniyon,
Levazım Generaline ne lazım ilk başta Dünyevi..
Şöyle derin bi uyku, bu aralar rüyaları da sıraya koymaya odaklandım, işe yaradı bir ay falan amma felakin bu hafta gene bozuldu rüyalarım.. Levazım Generaline şöyle sıraya konulmuş, rengi ölçüsü sesi mekanı zamanı vb vs belirlenmiş rüyalar lazım galiba.
Dünyevi son bir soru ve ben gidiyom?
Tanrı rüya görür mü Dünyevi..
Y.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.