- 79 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EDEP-TERBİYE NEDİR....NE DEĞİLDİR...?
EDEP-TERBİYE ...KARŞISINDAKİNE NEZAKET VE DAVRANIŞ BİÇİMİDİR...!SAYGILI OLMAK İÇİN ; ÇOCUKLUKTAN GÖRGÜ KURALLARINI İYİ BİLMEK...KONUŞMA VE DAVRANIŞ İLMİ KONUSUNDA EĞİTİM ALMAK ŞARTTIR. OLAYLARI ANLATIM BİÇİMİ ; AÇIK NET OLMALI , GÜZEL KONUŞMA YETENEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN..AKICI BERRAK , HERKESİN ANLAYACAĞI DİLDE KISA VE ÖZ ANLATIM ŞEKLİ ,GÜLÜMSEMEK , KİBAR VE AKILCI ANLATIMIN YANINDA GÜVEN VERMEK...TOPLUMLARI ETKİLER. BİZ BUNLARA HATİP-GÜZEL VE AKICI KONUŞAN,LİDERLİK VASVI TAŞIYAN İNSANLARDAN SEÇİLİP, EĞİTİM VE ÖĞRETİM ,DAVRANIŞ BİLİMİ, KÜLTÜRLE DESTEKLENMELİDİR. GÖRGÜ KURALLARINA HARFİYEN UYMAK-NEZAKET VE GÜZEL DAVRANIŞ ANCAK EĞİTİMLE OLMAKTADIR. DİSİPLİN...KALKIŞ SAATİ-SÖZÜNDE VE ÖZÜNDE DURMAK , YALAN SÖYLEMEMEK ŞARTTIR. İNSANLARI ONERE EDİCİ TATLI YALANLAR SÖYLEMEK...ONURLU DURUŞ , İNSANLARI BARIŞTIRMAK-SAVAŞLARA DUR DEMEK İÇİN ,GÜVENLİ POLİTİKA YAPMAKORTAK GÖRÜŞ VE BAKIŞ AÇISI OLMALIDIR...?SEVGİ DAĞITMAK...GÜVENCE VERMEK...DAİMA SAVAŞMAKTAN DAİMA İYİDİR VEGEREKLİDİR. İNSANI İNSAN OLARAK GÖRMEK VE ONON SEVİYESİNE İNMEK..YARDIMCI OLMAK , SEVGİ-SAYDI GÖSTERMEK.. İNSANLIK GÖREVİMİZDİR...! ONURLU VE HUZURLU YAŞAMAK İÇİN...TOPLUMSAL SORUNLARA EĞİLMEK VE ÇÖZMEK...YÖNETİCİLERİN ASLİ GÖREVİDİR...!.İNSANLARI EĞİTİP-OKUTMAK İŞ -AŞ SAHİBİ OLMASI DEMEK...TOPLUMUN HUZURUNU YAKALAMAK...KARINLARI DOYURMAK İÇİN.. İŞ-GÜÇ-YETENEK SAHİBİ YAPMAK,,,İYİLİK YAPMAK...SOSYAL VE KÜLTÜREL DEVLETİN GÖREVİDİR...! YÖNETİCİLER...VEBAL ALMADAN-HAK-HUKUK YEMEDEN..İLTİMAS-RÜŞVET YEMEDEN...İŞE GÖRE YETENEKLİ İNSANLARI GÖREV BAŞINA GETİRMEK.. TOPLUMUN HUZURU VE İYİLİĞİ -GÜZELLİĞİ İÇİN...MUTLULUĞU İÇİN ŞARTTIR. İYİLİKYAPMAK- İYİ İNSAN YETİŞTİRMEKLE OLUR. ADALETİN.. KANUNLAR ÖNÜNDE EŞİT -KALICI-CAYDIRICI- EĞİTİCİ VE ÖĞRETİCİ OLMASI ŞARTTIR. İNSANLARI İYİLİĞE YÖNLENDİRMEK...İLKOKUL ÇAĞINDA ANA TEMA DÜRÜSTLÜK-SORUMLULUK TAŞIMAK İÇİN BU EĞİTİCİ DERSLER ...EĞİTİMDE UYGULAMALI VERİLMELİDİR...? KÖTÜ İNSAN YOKTUR...KÖTÜ VE ANLAŞILMAZ YASALAR VARDIR. GECİKEN ADALET...KİŞİLERİN HUKUKUNU VE HAKLARINI ÇİĞNEMEKTİR. BUNUN DİĞER ADI...KÖLELİK ZİNCİRİDİR...SEVGİLERİMLE...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.