- 80 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"El-Hakim var"...
"El-Hakim var"...
Allah sahib Allah sebeb .sonucu o belirler...
"el-Hakim var"...bulut birden boşalmaz damla damla düşer.Varlık var edeni tanıtmakla görevli"bilinmek istedim yarattım"
Allah sebeb "bulut derki ben birden boşalmak istedim ama damla damla düş denildi...
İsraille-İran da damla damla ilerliyor...hikmet damla damla adım adım der...dokuz ayda doğar çocuk...adım adım büyür...dün doğup bu gün konuşmaz Hz İsa konuştu...Allah Hakimdir konuşması gerektiğinde hemen de konuşturur
Buz denizleri birden erimiyor...çin ve rusya birden erişin istiyor Sıcak denizlere inme hayaliyle duasıyla yaşadı uyudu uyandı Rusya...dua edene verilir.ihlaslıya üstünlük verilir müşrike verilmez fark bu.Nükler verildi sömürecek olana deccale ama imamlık verilmez...Mehdinin hakkı imamlık...İhlasın ödülü İdarecilik...imamlık...12 imama sadece bir bölgenin imamlığı verildi ama Mehdiye en büyük bölgenin insanlığın çoğunluğunun imamlığı verildi"dünya beşten büyük"dedik Rabçının görevi bu slagonu yaşama geçirmek BM re uygulamak M kararlarna uyguamak..
"Rahman var"...Bulut birden boşalmayarak bunu haykırıyor...salih akıl bunu görüyor ve duyuyor...yani kalp gözü açık oanlar bunun görüyor ve duyuyor...
"Rahman va" kış birden gelmior cırcır böcği yiyecek biriktirsin ..diye
Osmanı şah ismaile inat aldı halifeliği...sunnileri sana karş koruyacaım dedi...ama 12 imamcılar da huzurvermedi smanlı hanedanlığıa ve yıkılmalaına sebeb oldular...hayırsız kardeş oldular...12 imama canm kuran ama fars için arsın hasetliği hayırsız kardeşliğ için bir kılıf bu inan...Sünnetçilik inancı da Arab için arabınhasetliği iç...Arabın hayırsz kardeşliği içn br kılıf bu inanç"Allah de tanrı desen küserim kardeş omam ana dednildi bütün lara hindin inei de bir lıf HİNDİN hayırsızlığına kılıf...Oul İsa inancı da klisenin siyonizm d hvanın hayırsızlığıakılıf bir innç...bak vadedildi o topraklar diyeek kin kusuyor ...kimi sadece şri vaadedilentoprak dedi zısı türkiyede de var vdedilmiş tprağmı dediler yarın çinde de a derlerse şaşmayız...hayırsızlığa kine klıf bu iançlar İbrahimin gönüne aklına sıkıan kurşun bu inançlar ibrahimin sofrsına sıkılan kursun öldürdü İbrahim sofrasnı sömürme arıı başlatıldı bu kin kılıfı inançlrla...Al birini vur diğerine al siyonist vur farsa..Rabçıya ikiside dektir kinde veya % 90 sa siyonistin % 70 tir farski...Ka ey abçı ikisi biririni tokatlasnsenin görevin ikisini de toktlamaktır tek...1400 yıllık tecrübe bu görevi veriyor sana ey Rabçı...fars -siyonistlebile işbirlikçi olurçnkü Rabçı olmayanın kiminle işbirikçi olacağı belli olmaz..Rabçılarla da iş birikçi olur paryı görsün menfaati görsün Fars türkü cumhurbaşkanı seçerek bunu gösterdi...sıkışınca türke Rabçıya kurtarıcısına sarılır sonra yine ısırırFAS yılandır kinlidir Rabçıya...1400 yıl u kine şahittir...1000yıldır ısırıldık fars ve Arabçılar ve ol isacılr tarafından iyonizm de ısıracaktır yılan kardeşolmaz...çıkrcıdırçünksömrücüdr ler çocuk ve kadın gibi aciz insanları ve hayvanları mağdur eder bunlar NİSA/! adil değil miras paylaşımında hz Cabir için adildi...çünkü hz Muhammed bir mahkemeydi..çünkü devletti...mahkeme sonucu hz cabirin malı pay edilmişti...de Havle boşanma işinde mağdur edilmişti...Mahkmeyle mücadeleydi hz Halenin peygamerimizin karrından hoşnutsuzluğu... hz muhmed mahkemeydi gününde müracaat etti ve yavş yavaş Adillik elde edildi...Nisa /11 ilk mahkemenin kararıdır üst mahkeme ile adillik adım adım gerçekleşecek inşaallah...Boşanma işi bu günde bazn erkeğin bazen de kadının mağduriyti ile biitiyor silhlı mağdur ediyor tırnağ ola saldııyor...1.Çanakkalede tırnağı vardı sömürücü kinci ekiin...Rabçı Osmnlıya iki krdeşi dehayırsız Osanlıya saldırdı... kinini boşaltı..."Size öümü emrediyoru"emri verildi Raçıy habl gibi silahsıdı Rabı ve şehit olu...gazzeliye de "siz ölmeyi emrediyorum"emri verildi...2.Çanakkale başladı bilin yaralanmasıyla ama dım adm zafere gidliyor artı çünkü Rabçnın hayırsız kardeşlerin e saldırı yapılıyor"Rabçılara koşuyor hayırsız kardeşler kurtar diye dün inglize koşan bu hayırsız kardeşler Rabçıya koşuyor...farkı bu 2.çanakkalnin...Çin de Rabçıya muhtaç artık Rus da...1. çanakkalede nötürdü bu arkadaşları da Rabçıların...
Esmayı haykırır duygularımız da düşüncelerimiz de hallerimiz de ...Haz almayız zulümden ve eriz"ey firavun bir zamanlar kraldın ama müze eşyası oldun keşke hz Musaya yani o günkü Rabçıya kulluğu secdeyi seçseydin"deriz ey şeytan keşke hz Ademe secdeye razı olsaydın denilecek şeytan da şeytanın yaşdılarını görenler...Allah sebeb şeytan kendine zulmeddi...zulmettim kendime deyecek ceennemde...
Allah sahib Allah sebeb Allah belirler sonucu sonucu görenler iyiki Rabçıların cemaatine katılmışız diyecekler...Hazları boğazında kalır çünkü şeytancıların kinciliklerini 12 imamcılıkla sünnilikle kamuflaja kalkışanların Rabçılar sunniliğe de kıymet verdi yine o Osmanlıya o rabçıya hep saldırdınız...ey sünniler...Ey şarabçı şiiler..12.imacıyız diyen şarabçılar haşşaşiciler...Tekolojiye yönelecek zamanı mı oldu o rabçının der tarih bak doymadınız teknolojiye parmı kaldı.Kabeynin her yıl elbisesini değştirdi o Rabçı o osmanlı am doymadınız...bir yandan şiiler bir yandan da sünniler alı koydu istekleriyle O Rabçıyı o Osmanlıyı...Mideleri uğruna teknolojiden alıkoyan vatndaşları var günümde de...yediler bitirdiler o Rabçıyı mideciler kinciler dinci görünümle...misvakta kullansan başka bir bahanyle nifak çıkarır bunlar bunları nötürle kov yüz çevir nötürle veya nnkler doğrultarak nötürle Yavuz nükler bile atardı farsa...o sömürücü kinçi ona Rab için kin duy...şeytana kin duy der Rab...şeytani vasıfları terk etsinler...ediceye kadar bunlrla uğraş Ah Yavuz bunları kısa bir zaman sonra birbiriyle kırdıysandın seni soktu o iki yılan o iki kinci...o İKİ Mezheb..kinin ürettiği o iki mezheb...Ah Yavuz sana kinci ile kardeş olmadın arkadaş da olmadın ama ezmeliydin şeytan sana kinci azabda olmalı"şeytan azabda olmalı""demişti atalar...Kincini dinci sandın...
12 imamcı diye kendii österen özde ise bana kinli kardeşim olmuş ...1400 yıldır bunlar yılan gibi sokmuş Rabçılığımı diyor tarih bana...sünni bana kinli kardeşimmiş...oğul isacı arkadaşım olmuş...Bana kinliler sarmış rabçıoluşmu... sömürmelerine çocuk katletmelerine kinli eylemlerne şeytanlı negatifli...halerine düşüncelerine duyglarına kıyamım kinlenmişer...1400 yıldır ama günümde uzaklaştırdım hepsini...Her mezheb bir yılandır Rabçıya..Rabçılığa...çünkü hr mezheb kinin ürünü...sunnili de şiilikde birbirie rekabetin kinin hayırsız krdeliğin ürünü..
Ben Rabçıyım de...Rabçılığa engel olsalarda sadırmadım onlara çünkü nükler denilen tehlikeli bir silah var artık... çünkü saldırma Rab için bile diyor nükler bana...çelik kubbem yok henüz...Rabçı idi Habl de ama kabil taş atınca öldü...ölmemek için Rab ben rabçıya bu duyguyu verdi...şükür Raba...kardeşin ölüyor dediler oralı olmadım...çünkü nükler bunu haykırdı bana...Ben rabçıymsalih akla salih vicdana tek sahib benim..
Esmsı sebeb esmasına kulluğa mahkum et kendin...secde et yni.Pişman olmamanın yolu esmaya secde esma sebebçünk..adilliğe kulluğun kadar desteklenirsin ey Rabçı..değilse arabçı şarabçı kinle ısırır seni...
Esmaya kulluk yapmak haz verir...Adil dünya için çalış...Adil insan yetiştirmek için çalış ilime kulluk yap teknolojik icada er
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.