- 62 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sebeb Allah sahib Allah sonuç Allahtan...
Sebeb Allah sahib Allah sonuç Allahtan...
Güneş çarığı çarık ayağı sıkıyorsa acı sana erişmişse sebeb Allahtır.güneşinde çarığınd senin sahibin Allahtır...sabreddiğinde ödül kazandıysan bu sonuç Allahtandır...Sünnetullahı var Allahın.İradesi var...Kader yazmış her yarattığına...
İraden varsa sahibi Allah
Malın varsa sahibi Allah MALİK o.Mülkün imtihanın için sana emanet...
Esması var.Esması sebeb.Arı bal yapıyorsa RAZZAK esması sebeb.Arıyı yaratan o .bal görevi veren o.O ilmi v eren o.Peygamber alimse ilmin sahibi o.elçi sadece elçi emanetçi..."Kilise tabiriyle"Oğul" yani görevli yani"biz olan Allahla
Kur’anda bir konuşan var konuşan ve konuşma eyleminin sahibi o...
Para varsa onun da sahibi Allah ona da kıymetten"A-Z"ye kıymet verdiren Allah...Yaşayan sensin yaşamın sahibi Allah
Para vasıtadır...Kötünün eline geçerse batıl hakka galip gelir...Paraya kaka deme niyetin kaka...niyeti iyi olanı cennet olanı cemalüllah olanı para ona kavuşturur...kadın olanı da ona...
Ağacın bin dalı var...para da bir daldır para kazan zenginliğini cemalüllah için harca.Rabçıya para rabbı buldurur...
Ortadoğu karıştı Allah adil olmayanların cezasını verecek bundan 40 yıl önce Şahı adil olmadığı için cezalandırdı Fransa Şah düşmanlarına destek oldu şahçılar kendilerini koruyamadı adaletsizler tevbe edin Ortadoğu değişti...aslan olan çakal gibi olur mu artık olur...
Nüklersiz İbrahim mi...İbrahimden ceza kaçar ateş kaçar İbrahim halil çünkü...ey namazsız ey zani...aslan gibiydin çakal sesi çıkaracaksın artık.Bu sana dünya cezası...bir de ahirette ceza seni gelip bulacak tevbe et...İbrahimliğe musalığa tevben kabul olsa asa verlir nuhluğa tevbe etsen gemi...Kabul görecek bir tevbeyle tevbe et hz muhammede benzedim dedin sarık takınca belli olacak .Hz muhammedemi ebulehebe mi benzedin...Sarık muhammedde kutsal...zararsız ebu lehebde sömürücülüğün işareti...Çocuk ölümlerine susmanın işareti...
Ortadoğu karıştı...Yunan ve ermenistan İsrail saldırılarından cesaretlenecek...suriyede teröristler de cesaretlenecek .hedef Türkiye.Küreselcinin hedefi türkiyedir...İsrailin hedefi Lübnan ..Beyrut...
Laiklik meşveretle kanun yap ...der.İnsan aklı ve insan vicdanı yeter insana der.ama ancak"Kur’an yeter"yani Esmadır tek ölçü...İslama uymak ateşi avuçta taşımak oldu...bari ehveni şerlere sarıl...İslama uymak başka bir gün mümkün oluncaya kadar faize ehven-i şer de..."faiz haram"dersen ehven-i şerleri de kaçırırsın ...Faizsiz yaşama dönmeye de mecalin kalmaz..
Eskiden bu millet yokluğa alışmıştı tokluk ne bilmezdi tokluğu gördük ama şükrümüz yok şükürsüzlük faiz almaktan daha haram...domuz eti yemekten de...en şerre mahkum olursun ehven-i şerleri de kaçırırsan...Faize ehven-i şer de ki beterin beterine mahkum etmesin Allah seni...faiz almayan beterin beterine uğrayacak olandır...sanma ki ibrahimdir ihlaslıdır...Cezası daha ağır olandır o...Faize haram deme hoca cezan mı büyük...hırsılığa bile muhtaç kalacaklardır bu gün faiz haram diyenler daha büyük günahlara mahkum olacaklardır...Ehven-i şeri de bulamayacaklardır yani...
"Dünya Devleti"kötü mü.hz Ademle özdeşleşirse Kabili cezalandırırsa ...hayır.BM hz Ademle özdeşleşmeli.Kabille değil. BM beşten büyük görecekler biz savaşı seçince"Dünya beşten büyükmüş Netanyahu da cezalanırmış...diyecekler...Savaşı seç ey Rabçı şarabçı arabçı doldu işbirlikçi doldu küreselciyle...Savaşı seç artık ey Rabçı ortadoğuda da savaşı seç...şehitliği seç zaferi seç Allah şeytana imamlık vermedi bu varlıkta imamlık BM olmak senin için var
Ortadoğu karıştı aslanlar çakal sesi çıkarmaya başladı bile araki aslan bulasın...Maskeydi aslanlık onda...şehitlikle nimetlenen isteyendir gerçek aslan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.