- 68 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ona dayalı akıl akıldır
Ona dayalı akıl akıldır
"Fakirlik kutsal""faiz haram"deme.İtaatsizlikten başka suç yok.Gazzelinin aklı fosçıktı.İrana güvene dayalı akıldı.Ona dayalı akıldır
Alem buysa kral benim dedin ey gazzeli.Alem bu sandın ey Gazzeli...Ümmet kardeş sandın.hz Ali-Muaviye kardeş olamamıştı.Kabil-Habil kardeş olamamıştı Hz Yusufla Yahuda kardeş olamamıştı...Yaşanmışlıklardır en iyi öğretmen..."Fakirlik kutsal"Gazzelinin aklından aklının farkı ne...
Nüklerle çevrili ülkeler.Melekle desteklenmedikçe an meselesi varlığı-yokluğu.Diken üstündeler.Allaha muhtaçlar yani.Dediği olur.Niyetimizle"A-Z"ye sıralanacağız.Başarımızla değil...İki yıl önce gazzeli bir avukatla konuşmuştum"İRANA güvenmein"demiştim 20 dakika dil dökmüştüm..ç
Niyetimize bskı yok amabaşamıza bskı vr..Gazzlinn aklı başrı getirmedi...Şehadetlilik yetmiyor başarmaya.Kabil Habili öldürdü Taşa sahibol.imana değil der yaşanmışlıklar..iman hirette..para dünyada etkin...
"Fakirlik kutsal""faiz haram"deme.hz Adem zamanında ki şeriatte ...İtatszlikti ölçü...Şeytan itaatsizdi..kabil itaatsizdi...Ben başka ölçü anıma siz Hz Muhammedn eriatin de aptırdnız...
Hz muhammede itaatsizlik bile çok kere ona itaattir.Mucadele suresinde ki o kadın itaat etmedi hz muhammedin hükmünü adil bulmadı...mahkemeye itaatsizlik itiraz devlete itiraz değil her şartta...adillik uğruna hz muhammede o kadın itiraz etti...Havle kadın adilliğe kulluk uğruna hz muhammede itira etti...ve ona itaat havledeymiş...Tefsirlerine itiraz et Arabçıların da...Ona itaatle görevliyiz esmaya kullukla görevliyiz hadise itaat etmemek bile adilliğe itaat olur bazen...Elçi ölçü değil esması ölçü...Kur’an ölçü değil esması ölçü...Faize ehven-i şer de...Rızası bunda.Alimlerle mücadele et...havle hz muhammetle mücadele etmişti adil esmasına kulluk uğruna...Elçi ve Kur’an ölçü değil...esması marifetullahtır ölçü...
Hz İsa"Oğulum" demedi ama kilise oğulsun dedi...Hz muhammed havle benimle mücadele etti adillik uğruna dedi v onu cezalandırmadı ama arabçılık cezalandırır...
İlahım deseler de mi alimlere mezheb kurucularına tarikat kurucularına itiraz etmeyeceğiz...görevliyiz sadece Allaha..işte ayet:Allah, kıyamet günü şöyle diyecek: “Ey Meryem oğlu İsa! Sen mi insanlara, Allah’ı bırakarak beni ve anamı iki ilâh edinin, dedin?” İsa da şöyle diyecek: “Seni bütün eksikliklerden uzak tutarım. Hakkım olmayan bir şeyi söylemem, benim için söz konusu olamaz. Eğer ben onu söylemiş olsaydım, elbette sen bunu bilirdin."(Maide/116)
Oğulluk "enel haklık" ilahlık anlamına kullanılmazsa suç değil..."BİZ OLMAK" "görevi verenle görevlinin biz olması"anlamına denilince faydalıdır hatta.teşbihle anlarız biz İnsan = ilah gibidir denilirse ilahı anlamamız kolaylaşıyor...zaten ululuğunu Allahtan başka anlayan yok Allahın diğer esmaları az-çok anlamak mümkün..."insan = Allah"gibidir diye teşbihlerle...
Arabçı Şarabçı Siyonist...esmaya kulluk dini olan İslamı ırklarının geçim kaynağı yaptılar...güç kaynağı yaptılar.Üçünün de peygamberi elçi olan hz Olan Muhammed değil...siyonisler ırkımden adeğilsin dediler açıktan sarabçıyla arabçı bunu gizli söylediler farkları bu...
Şeytan ve Adem iradeli.İradelerine destek gelir veya gelmez."A-Z"ye Başarıları ile değil niyetleriyle ödül-ceza alırlar.Kötü niyet
İteatsizlik haram faiz haram fakirlik kutsal deme.Ölçü itaat.Melek öldürdü itaat var ödül alacak Kabil ceza.Habil ceza itaatsizlik
Gazzelinin aklı itaatsiz akıl...İrana itaatliydi ama Allaha itaatsizdi...sonucu bu oldu Gazze beton çöpşük...Mezheb ve tarikat liderlerine itaat de benzer sonuçlar doğuruyor...Havle hz Muhammedle tartıştı adile kulluk uğruna elçi ölçü değildir.ölçü esmaya kulluk Allaha kulluk için faiz al...ehven-i şerdir haram değildir...
o akıl ölçüyü yani ilmi görüyor ilim marifetullah ortak ölçüdür...meleklerin şeytanın ademin ortak ölçüsü şeriat değil ki...şeriat tarikat hakikat marifet...
Esmasına kullukta önde olan akıl akıldır...Ona dayalı akıl akıldır..ilmi gören akıl akıldır...kaderi bilen akıl akıldır gazzeli bilse sonuç bu olacaktı önce irana atardı o roketleri...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.