- 122 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Şeriat değişir
Şeriat değişir
Şeriat ilaç gibidir bünyeye göre ilaç verir doktor olan
Papağan olmamalı doktor...ilacı her bünyeye göre düzenlemei...Kanun oluşturacak meclis bünyeyi tanımalı...
Şeriat değişir dedim...
Şeriat değişir dedim şeriatın"Ş"sini bilmeyenler o paylaşımıma yorum yaptılar Allahın şeriati değişmez...demişler...
Cuma hz peygamberimizin şeriatinde cumartesi hz Musanın pazar hz İsanın şeriatinde seçilmiş gün...Her birinin yasakları var...ticaret cuma saatinde yasak...Günlere yüklenen görev farklı...hepsi peygamber.ama seçtiği günler farklı...şeriatler değişir ilim değişmez ayetler sünnetlr icmalar kıyaslar değişir esmaya kulluk ülküsü görevi değişmez...de
Bölgeseldir şeriatler.Tarihseldir o bölgeyi ve tarihi esmaya kulluk açısından analiz edenler fetva yani ilaç üretirler...ilaç firmalarıdır tarikatler ajanlık yönleri yoksa faydalı oldular zamanının ve bölgesinin insanına ama zamanımda asprin kadar hükümleri olmamalı.hasır altı edilmelidir...her asrın hastalığı başka...
Şeriat ilaçtır.ilim ağacının meyvesidir.Faiz haramdır diyenin Allah namazlarını sıfırla çarpsın.Faiz ehveni şerdir..şerden şer var
Faize haram...denilecekse getirmeyin şu şeriati...faiz ehven-i şerdir...
İlim eskimez İslam ilimdir.esmaya kulluğa verilen isimdir...Kur’an kıyamete kadar geçerlidir medine devleti kurulunca anayasası Kur’an olmalıdır...medine medine değilse kimyasına uygun şeriat bulunmalıdır...Medine insanının olgunluğu yok ki insanımda.medinenin imkanları da yok..."Ölmemek için domuz eti ye "diyorsun yani ehven-i şer üretiyorsun...içki vergileriyle imam aylığı veren bir devlet en idealdir demiyoruz.Faiz bu devlette ehven-i şerdir.ilim bu fetvayı verir...
İrana şeriat geldi 40 yıldır sünni boğazlıyor...Şükür Allaha ki İsrail yapıştı yakasından da şimdi türke yalvarıyor...Müslüman boğazlayacaksa mezheb farkından dolayı getirmeyin o şeriati...Mezheb farklılığı muadil ilaç fabrikaları gibidir...Emevi peygamberin Medinesini cehenneme çevirdi...Emevi İslamı lazım değil bana...
İnsanlar ırkçılığını korumak için mezhebi kullanıyor.Şİİ HİLALİ oluşturmuştu İran İsrail bunu kuşatma saydı.Şimdi şahı arıyorlar...
Ağaçların meyveleri her yıl aynı kalitede olmaz.Kur’an şifadır.İlaçtır.esma ağacının meyvesidir.yöresel tarihsel etkenler etkendir
İlim eskimez ezeli ve ebedidir peygamber şeriatleri bölgesel tarihseldir.Everensel olan ilimdir.ilaç değil şafiye kulluk evrensel
Topraktan yaratıldık neden çiçek açmayalım."Başkası için yaşama"diyen.Toprağın kulluğudur çiçek.Zekatıdır.şükrüdür...Allahın şeriatinin her şey öğretmeni...amacın Allah olsa...İrancılık için Kur’ana kul oldu İran.
"dinlerini parça parça edip belli kişileretrafında toplananlardan olmayın. Her hizip kendinde olanla mutludur"
(Rum 30/32) Bak biz Türkler şamanizmi bıraktık hz Muhammede aşkımızla...sizler de ırkçı dinlerden geçin
İslami ilmi kurallara gericilik deme marifetullah kural koyar.esma kural koyar kul olan cenneti kazanır.dünya da cennet olur
Razzaka kulluktur Yunanla-Türkiyenin iyi ilişkiler kurması...Osmanlı da ekmeği ticeret yolu oluşuyla yedi.Batı doğunun enerjisine muhtaç.Razzakın çğırdığı yere git.Razzaka kul ol.Rabçı l Arabçı şarabçı olma arabın çağırdıı yere gitm esmann çağırdığı yere git...teknoloji ilimdir.Kul ol.Tenoloji içinkula bilekul ol...
67 savaşına bütün arab ülkeler silah gönderdi...ümmet nüklerlinin yanında yeralmalı.1 ve 5 sıfır işe yarar ama 5 sıfır işe yaramaz.Ümmet birleşecekse Nüklerli baş olmalıdır..adildir Allah.Şeriat değişir esm değişmez esmaya kuluksa niyet...Ümmetin başı belli...ehve-i şerlr belli...Arab irana iran türkiyeye karşıydı ama İra Türke muhtaç.Pakistanın nüklerine ümmet muhtaç...Başlar de değişir amaesmaya kulluk örevi değişmez...İran ırkına kuluğu seçmişti...