İTİBARSIZLARIN İTİBARLIĞI
"PARAN VARSA, İTİBARIN DA VARDIR."
Demiş Yahudi,
Hani haksızda değil günümüze baktığımızda ve Yahudilerin neden paraya çok önem verdiklerini anlıyoruz!
Son elli yılda aniden piyasaya çıkan zenginlerin nasıl bir karakter yapılarına, eğitim durumlarına baktığınızda anlarsınız!
Mesela İbrahim Tatlıses; eğitimsiz, görgüsüz biri! Sanatçıyım diyenler, sesi ve müzik bilgisi olmadığı halde bacaklarını, göğsünü, sergileyenler, torbacılar, uyuşturucu baronları, her türlü ahlaksızlığı meslek edinmişler hep itibarlı (!) değil mi şu zamanda.
İlim adamlarımız, gerçek sanatçılarımız, yazarlarımız, şahirlerimiz dürüst iş adamlarımız itibarlı olması gerekirken cahil-cühalanın itibarlı olması kanımıza dokunuyor değil mi?
Mesela ben; diyanet İşleri koltuğuna oturmuş biri arapça bilmediği söylenen bu görgüsüz kişinin 20 milyonluk arabayla hava atması, Londra’da milyonlarca dolara ev alması, kızının son model en pahalı arabaya binmesi itibarlı oluyor ama gerçek din alimlerimize ne itibar var, ne de saygı var!
Artık her şey tersine dönmeli.
İtibarsızlaştırılan değerli insanlarımız baş tacı edilmeli, eğitimi, görgüsü olmayanı hiç bir yere getirmeyeceksin, alkış tutmayacaksın, değer vermeyceksiniz.
Değer verdiğinizde kendiniz değerinizi kaybedersiniz!
Zoruma giden ne biliyor musunuz?
Bu zibidi tiplerin Tv’de baş köşelere oturtulması, ahkam kestirilmesi.
Demek ki; Tv’leri yönetenler, sahipleri bilgisiz, görgüsüzlerden oluşuyor.
Dedim ya; her şey tersine dönmelidir!
Değilse, cahiller ordusu içinde yok olup gideriz!
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.