Ağır Abi...
profil resmimdeki çocuk oğlum Emir, geç bulmuşluğumuz malum
ve onun bunun tadını doya doya çıkardığı da...
geçen yıl, 2. sınıfta hikaye yarışmasında epey birinciliği var
ve dahi basılmış kitabı da ve ben beceremezken hala.
beceremediklerim?
aslında çok, yaşama tutunmayı mesela,
yada büyük adam olmayı ( anlamasam da aslında).
ne çok aşkın yenileniyim, korkak, cesur ve çocuk ve hala.
kavga sonra, 15’imden beri, aşinayım sevdiğim ülkenin her karanlığına.
şimdilerde yalnızlığı seviyorum en çok, yorulmuşluğum baki insanlardan.
Şile, çakal, domuz hepsini yakınen bilip ve beslediğim de bir vaka aslında
ve bedelini bostanın tarumarlığı yada eksilen tavuklarla ödesem de ve hala...
ben bir şey anlatacaktım, ama ne?
ha! ağır abi.
o da yasaklamış ve muhtemel yazısının aslında Faşizm koktuğunu fark ettiğinden !
fesligiller ve her devrin mübareği necip gibiler yüzünden dedim, içimden.
merakım siz neye yorarsınız elbet bilmediğimden...
eyvallah..
YORUMLAR
Herkezin bir fikri ve yorumu, her insanında kusuru olur bilmeden farkında olmadan veyahut bilerek.
Kiminin bir değeri kimininde hiç bir değeri olmayabilir, insan değer verir veyahut vermez lakin insan değerleri için yaşamazmı, bu hayatta herkez yaşamak için bir dala tutunmuyormu doğru veya yanlış olsada sevsekte sevmesekte, insan hep arayıştadır, kendini yorumladığı bildiği kadar vardır bu hayatta, adeta sanki kaybettiği birşeyi arar bu aradığı kendidir ben kimim der kaybolmuş gibidir hayatta varoluş perdelerini yırtmaya yakmaya çalışır savaşır.
Kendini yorumlamayan insan yoktur çünki kendini yorumlamayan insan neye inanabilir veyahut nasıl yol alabilir herşey şüphe vehim kusur bilinmezlik karanlıktır,. onun için yorum yapsa alçaltır veya fazla yükseltir herşeyde Ölçüsüzdür ilkönce kendi kusurlarını görmeyen Belkide kendini kusursuz herkezi kusurlu ilan edebilir, kendini bilmeyen kaybeden başkasını nasıl bulabilsin ve Bir yerlere koyma cüretini gösterebilsin, hiçbiryerde olmayan nerede olabilir. Sözün sonu yok.
Herkez bir şeye inanır Herkezin inandığı yaptığı kendine
Benim için şiir benim özümdür yaşadığım okuduğum hayatın Özü Kalbimde dağılmış parçaların bütünü beni ayakta tutan telkinidir. Telkin benim gittiğim yolun rotasının ışığıdır benim şiirlerime methiye değilde telkin şiirleri diyebilirsin ayakta tutan istikamet gösteren şiirler. Bir kimse ben şairim diyorsa ona şunu derim, hayata dair ümidi İnancı kalmamış biri kendini asmak üzere ipi boğazına geçirmiş kendine yol olarak hayatına son veriyor, madem şairsin öyle bir fikir söyle ki o fikirle o Yolunu değiştirsin olmaz deme intihardan bir fikirdir, madem şairsin kaldır idam sehpasını seni dinliyim işte benim yazdığım şiirler başkasını değil belki beni ipten indiren bana başka bir yorum başka bir yol gösteren şiirler saygıyla...
Not:kusur bulduğumdan veyahut aradığımdan yazmadım ben bilmiyorum öğrenmeye çalışıyorum yoksa denizi bardakla boşaltmak insanları anlamaktan kolay böyle bir zorluğa ihtiyacım yok lakin hayat muhabbet üzerine kurulu fikrimizin bittiği gün öldüğümüz gündür selametle....
Beykoz'dan Şile'ye selam olsun üstad.
Yaşadıklarınızı yazabiliyorsanız birşeyler becerebilmişsiniz demektir.
Ayrıca bu işler genetik bir yerde..
Torun şanslı.
Selam, sevgj ve saygılarımla.
cem3453
aslında oğul olsa da emir
vallahi dediğinizce torun elbet:)))
eyvallah değeriniz nezdimizde bilindiğince
Aslında adamlığın bir tarifi bu.
Nüfus sayımlarında insan kaydedilen insan değil ki.
Sen kendini tanıyorsun.
Boş ver kim ne derse desin.
Sen kendinsin hep te öyle kal
Selamlarımla ....
cem3453
bu yorum usta,
Emir, ben, cennet yada cehennem
ve neden umurumuzda olsun ki
çaba ve amacımız tek " insan " kalmaya uğraşırken.
nice selamımla,
eyvallah.