- 205 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUÇ VE CEZA
GEÇ GELEN ADALET...ADALET DEĞİLDİR...? KALDIKİ...YILLARCA SÜREN ADALET HAK KAYBINA NEDEN OLDUĞU GİBİ..AYNI ZAMANDA BIKTIRICIDIR. BU YARGILAMA SİSTEMİSUÇ İŞLEYENİ CESARETLENDİRİP , YANINA KAR KALMASI İSE ; ÜZÜNTÜ VERİCİDİR...! İNSANLAR ARTIK SUÇ İŞLEMEDEN ÖNCE ; MİNAREYİ ÇALMADAN ÖNCE GEOGLE BABAYA DANIŞARAK-ARAŞTIRARAK NE, NEREDE, NE ZAMAN, NASIL HAREKET EDECEĞİNİ..SUÇ ORTAKLARIYLA-TEHDİT VE KORKU , SİLAHLI SALDIRI , ADAM KAÇIRMAYLA, ÖLÜMLE TEHDİT SUÇLAMASI KONUSUNDA ..AVUKATLARA DANIŞARAK HAREKET ETMEKTEDİRLER. GÜÇLÜNÜN ZAYIFI EZMESİ ...AŞAĞILAMASI VE SOSYAL-KİŞİSEL HAKLARINI TEHDİT VE SANTAJ ’LA AİLESİNİNDE YOK EDİLMESİ TEHDİDİ, İHBARLARIN ENGELLENMESİ , SUÇ MAKİNALARINI...BİRLEŞTİREN MAFYA BOZUNTULARININ...MALA-MÜLKE ÇÖKME-HESAPLAŞMA-AVANTA PARA TOPLAMA-TETİKÇİYE EV , İŞYERİ YAKMA-KUNDAKLAMA...MEMURUIN RÜŞVET YİYEREK GÖZ YUMMASI...MUZ CUMHURİYETİNDE HAK ARAMA-DENİZDE TOLU İĞNE ARAMAK GİBİDİR . PEKİ NE YAPALIM...? İNSANLAR SUÇA BULAŞMADAN ÖNCE...SUÇ UNSURLARINI ORTADAN KALDIRMAK İÇİN ; YAN GEL YAT OSMAN-BİR DOLU BOSTAN..ÇAY KAHVE , MUBABBET YERİ GÖRÜLEN TUTUK EVLERİ...SUÇUN DERECESİNE GÖRE ...DEĞERLENDİRİLMELİDİR...? SUÇLU...IRZA GEÇİP -PLANLAYARAK ÖLDÜRENLER...HAPİSANE DEĞİL , MADEN OCAKLARINDA YERİN 300-600- METRE DERİNLİĞİNDE..BEDAVA İŞÇİ OLARAK KARIN TOKLUĞUNA ÇALIŞTIRILIP KESİN MÜEBBET CEZASI VERİLİRSE...KADIN , ÇOCUK , İNSAN KATLEDİLMESİDE KESİN ÖNLENECEKTİR. ELİNE SİLAH-PALA-MALA- DÖNER BIÇAĞIYLA SALDIRMA CESARETİ .. AĞIR CEZA YASALARIYLA...YARGILAMA...İNSAN BEYNİNDE KALICI PİŞMANLIKLAR YARATACAK VE İLLEGAL SUÇLAR OLAN UYUŞTURUCU SATIŞIDA...MÜEBBET-MADEN OCAĞINDA UYGULANMALIDIR. TÜM TOPLUMLARDA DERİN YARALAR AÇAN..L.S.D -MARUANA-EROİN-UYUŞTURUCU HAPLARI SATANLAR ,KİRLİ PARA VE KUMAR , İÇKİ KONUSUNDA TOPLUM BİLİNÇLENDİRİLEREK...SAĞLIKLI TOPLUM İÇİN , SUÇ İŞLEYEN KİŞİ VE ÖRGÜTLER-ORGAN TİCARETİ-ÇOCUK KAÇIRIP SATMANIN CEZASI...MADEN OCAĞINDA-AYAKLARI KELEPÇELİ ÇALIŞTIRILMALIDIR. EŞİNDEN AYRILMIŞ , AŞINI , ÇOCUKLARINI KAYBETMİŞ , TİCARETTE DOLANDIRIMIŞ , DOĞRU VE HAKLI İFLAS-DEPREM-SEL- HEYELAN-YANGINFELAKETLERİNDE...DEVLET ÇOK ACİL YARALARI SARIP ; VATANDAŞINA BABALIK YAPMASI ASLİ-HUKUKİ GÖREVİDİR .ÖZÜRLÜ-SAKAT-KİMSESİZ-ZEKA ÖZÜRLÜ İNSANLARADA EV-KUCAK AÇMASI GÖREVİDİR. YAŞAM VE YAŞAMA HAKLARINI KORUMAK-EĞİTİM-GÜVENLİK-ADİL YARGILAMA , YAŞLI VE EMEKLİNİN , GAZİ VE ŞEHİTLERİN GERDE KALAN MAĞDURLARINA DEVLET KUCAK AÇMALI -SICAK BİR YUVA-AŞ-EŞ-ÇOCUK-EĞİTİM VE MUTLU-KORKUSUZ YAŞAMAK İÇİN ; DEVLET TÜM GÜCÜNÜ...ONLARA HARCAMALIDIR .MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM İÇİN EŞİT VE ADALETLİ SAĞLIKLI TOPLUM VE AİLE YAPISINIDA GÜÇLENDİRMELİDİR..? ERKEKLERİN VE KADINLARIN EVLENMEDEN ÖNCE ; 2-YIL EVLİLİK DERSLERİ ALMASI , ORTAK ÇOCUKLARINA VE EŞLERE DAVRANIŞ BİLİMLERİ DERSİ..PSİKOLOGLAR TARAFINDAN DEVLET DENETİMİNDEDAVRANIŞ BİLİMLERİ ÖNCELİKLE DERS OLARAK -UYGULAMALI VERİLEREK BOŞANMALAR DÜŞÜRÜLMELİ..ZORDA KALAN İŞİNİ KAYBETMİŞ ÇİFTLERE PSİKOLOJİK VE SOSYAL- KÜLTÜREL DERSLER İSE ; İLKOKUL ÇAĞINDA..ANLAMA VE DİNLEME , GÖREV BİLİNCİ VE SORUMLULUK EĞİTİLİP-ÖĞRETİLMELİ AYRICA EVLİLİK YAPACAK ÇİTLER BU SINAVLARDAN-UYGULAMALI GEÇİP DİPLOMA ALDIKTAN SONRA EVLENDİRİLMELİ..ÇOCUK GELİNLER İSE ; DOĞAN BEBEĞİYLE PEMPE ÇATIYA ALINIP..ZORLA -BASKIYLA EVLİLİK YAPTIRANLARA EN AĞIR CEZALAR VERİLMELİDİR..TÖRE CİNAYETLERİ DEVLET ELİYLE YOK EDİLMELİDİR...SAYGILARIMLA...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.