- 99 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ülkemi koru
Ülkemi koru
Bir türkiye haritası çiz dört yönüne bir yılan koy...Bir harita dört yılan dua olarak yetmez Allaha...eksik dualara icabet etmez Allah çünkü Allahın adaleti eksik değil esması da...
Hz ibrahim ol ki ateş yakmasın...ülken hz İbrahim mi...
Ucuz içki de yakında geliyor.engel misin Midecilerle savaşmazsan vatandaşımdır kardeşimdir dersen Allahın desteği uçar gider din adamlarının görevi işte bu...Akşemseddinlik işte bu Fatih top döktürmezse İmamaların emeği de boşa gider...Önce teknolojiye ilme Alime kul ol...Allahadır kulluğun esmaya kul olursan...
Tımar kalktı ama gecikti.Teknoloji için kaynak bulunurdu arzu edilseydiOsmanlının beyni tüfekli batının baskısındaydı
Batı pat diye Çanakkaleye gelmedi...sınaya sınaya merdiven merdiven başara başara...Tüfek üretiminde geri bıraktı baskılarla Osmanlıyı...
Hz Muhammed e Mekke fethine acele etmedi...Başarıyı görmeden düşmana saldırma gazzeliye döner halin...
İnsanın En Büyük Dayanağı, Gönülden: “Rabb’im Bana Yeter!” Diyebilmektir.Hz İbrahim değilsen ateşin sönmez hz Yahyayı testere ağaçla bıçtı…
Rabbi yetmedi çanakkalede Osmanlıya Gazzeliye de yetmiyor işte...Hakketmeden söz söyleme...
Ülkemde milli eğitim eğitmez oldu...en kıymetli meslek ilimle alakalı mesleklerdir teknolojik ürünler üret...namaz bile sıfırla çarpılır bu görevi yapmadıysan .Namazını şeytan son nefeste kapar...dini namaz sanarsan...İslam ilimdir...ilme kulluk taşımmayan namaz namaz değil..."O kıldığın namaz değil..."cihadsız namaz namaz değil...Ucuz içki de geliyor şimdi...
Hadi Size 1 Soru Hangi Zihniyet Hangi Zürriyet Ülkenin Silah Üretmesinden Rahatsız Olur müşrik güçlü silahlara erişirse silah üretmeni de yasaklar.ürettiklerine de el koyar...
Allah adildir Gazzelinin galib gelmesi için dedesinin dedesi cihada başlaması lazımdı.Siyonistin dedesinin dedesi başlattı savaşı
Memleketimi koru diyen yaşanmışlar öğretmedi mi sana memleketinin nasıl korunacağını...dua dilde dil kadar güçlüdür ancak ilme kul ol ...değilse hayal kırıklığı yaşarsın başka bir şey olmaz Adildir...adaletine asi bir şey olamaz...Adam "işte bu rızık duasıdır"diyor kitap satışından kazanınca ona rızık duası oluyor o dua ama diğerlerine hayal kırıklığı...
Dua ne mi...
Evet...eylemle halle düşünceyle duyguyla yöneldiğin ülkü amaç duadır...dilin ucuyla yaptığın sıfırla çarpılır...çünkü ADİLDİR ALLAH
Dua ne mi...
Rabbimiz, “De ki: Duanız olmasa Rabbim size ne diye değer versin! Siz yalanladınız. Öyle ise azap yakanızı bırakmayacak.” (Furkân, 25/77) buyurur. Ayette, insanın ancak Allah’a dua ve ibadetle O’nun katında değer kazanabileceği belirtilmiştir.
Furkan 77 ayetine göre Allah dua etmeyenleri sevmiyor mu?
De ki: “Duanız olmasa, Rabbim size ne diye değer versin! Siz yalanladınız. Öyle ise azap yakanızı bırakmayacak.” (Furkan 77) ayetine göre Allah dua etmeyenleri sevmiyor mu?
ayetin manası şöyledir:
“Eğer Peygamber sizi İslam’a davet etmeseydi ve siz müşrik olarak kalsaydınız, Rabbim size ne diye değer verirdi ki!” (bk. İbn Aşur, ilgili ayetin tefsiri)
- Burada “sizin duanız” mealindeki hitabın muhatabı müşrikler olduğunu gösteren delil, bunun ardında gelen “Siz yalanladınız” mealindeki ifadedir. Çünkü müminler yalanlamazlar.
Davet edenin Hz. Peygamber olduğuna delalet eden kelime ise, ayette yer elen “Rabbi/Rabbim” ifadesidir. (bk. İbn Aşur, a.g.y)
Sevmek veya sevmemek, bir kimsenin şahsına ait olmaktan ziyade, onun sahip olduğu vasıflarına bakar. Esmasına asilik varsa bir fetvada Allah o fetvadan razı olmaz mesela"Faiz haramdır"demek haramdır medine devletinde faiz haramdır ve kazandırıcı da değildir...dana eti varsa domuz eti haramdır.değilse ehven-i şerdir.Osmanlı alimleri cihad için faiz ehven-i şerdir ...dedi...ölmemek için domuz et ehven-i şerdir...Ehveni yoksa ehven-i şerrini seç...dana eti yoksa domuz etini seç ölmemek için...
Allahın vasıfları belirler iyiyi-kötüyü ehven-i şerri...ölmek de şşer -domuz eti yemek de ehvn-i şerri seç...
Normal bir müminin ise, hem iyi hem kötü tarafları vardır. Eğer iyi tarafları kötü taraflarından fazla ise, bu kişi iyi kabul edilir ve sevilmeyi hakkeder. Tersine olanın durumu da bunun tersinedir. Bediüzzaman Hazretlerinin ifadesiyle:
“Cenab-ı Hak âhirette muhasebe-i a’mal düsturuyla, adalet-i Rabbaniyesini, hasenat ve seyyiatın müvazenesiyle gösteriyor. Yani hasenat (iyilikler) racih ve ağır gelse, mükâfatlandırır, kabul eder; seyyiat (kötülükler) racih gelse cezalandırır, reddeder.” (Mektubat, s. 445)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.