EKSEN
Olayları kendi çıkarları doğrultusunda yorumlayanların yörüngelerine girmeyin. Bırakın kendi eksenlerinde dönüp dursunlar nasılsa başları dönüp duracaklar. İşte o vakit çevrelerinde kimseyi görmediklerinde bir şeylerin yolunda gitmediğini anlayıp düşünme eylemine baş vuracaklardır.
Diye düşünüyorum.
Yağmur yağıyor ve bunun keyfini sürmek için balkona çıkmışım. Karşı binanın balkonundan, birikmiş klima suyunun aşağı dökülme hışıltısını duyup o yöne bakınca, kadın duraksadı.
Keyfimi kaçırdığı için kafamı çevirdim, kadın bunu fırsat bilip tekrar birikmiş suyu boşaltmaya başladı.
Yağmuru fırsata çevirdiğini düşünüyor olmalı.
Gerçekten de fırsat mı?
Sonra kendi balkonumda biriktirip çiçeklerimi ve balkon temizliğinde kullandığım klima sularım geldi aklıma.
Dedim ki kendime fırsat değil bu düpedüz saygısızlık, ahlaksızlık, İnsanlık namına vefasızlık.
Bu kadının iki kızı var toplum adına umutsuzluk.
Muhtemelen komşusuyla karşılaşıyordur, dahası her gün aynada kendine bakıyordur. Ve en önemlisi Allah görür tasasının da olmayışı.
Üzülmüyor değilim.
Tabi ki de alt komşuya değil!
Silersin camını, temizlersin balkonunu olur biter. Lakin, hayatın altı hayatın üstüne ekilenlerle kazanılıyor. Ve ilahi huzurda başlar öne eğiliyor.
Zaman kötü diyorlar katılmıyorum, sen iyiysen zamanda iyidir. Kötüysen kötü.
Neyse ki yağmur toprağa düşmüş mis gibi kokuyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.