- 127 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tevvab var...ilme tevbeye mahkumsun
Tevvab var...ilme tevbeye mahkumsun
O tevvabır dünyada değişmezsen ahirette değişceksin ey arabçı -hintçi İngilizci...
Allah tevvabdır değiştiricidir şeytanı bile cehennemle mürşit yapacak tevab varken değişmemek elde mi acizim dersin bu gün "Es yiğidin bağrına ey rüzğar"desen de tevbe eddirir İLİĞİNE o Tevvabdır..
Değişmek mi istiyorsun mürşit yanında...akıl-vicdan
Değişmek mi istiyorsun mürşit yanında Uyarıcıdır öğretmendir mürşittir her yaradılan her yaşanmışlık.lat putu bile sorsaydın ben Vahdeten yanayım derdi...Peygamberimiz arabı farsı İsrailoğlunu türkü birleştirdi put olmaktan "biz Olmaya tevbe bu vahdet biz Olmaktır...Ayırmakla ötekileştirmekle başla marifetullahtan kaçış asilik marifetullaha putçuluk..Arab türkü hep ötekiledi..medinede faiz kazaçlı bir iş olmaktan çıkmıştı.Peyamberin faizle ilgili sünneti bu tarla sürülmeden mahsül ekilmez çiftçi bu bilinçtedir yaşanmışlıklarla tevbe etmişti bu bilince.. siyonist faize haram demedi çünkü tek devlet kurmada kazandırıcı idi...savaşmak isteyen putçu ırkçılar vardı.Faizle kazanmaansları vardı.."A-Z"yeydi bu şans...bunlarda nükler üretiler faizle aldıkları parayla...şimdide afrika sevmese de mahkum nüklere karşı susmaya...putçuluk faize kazandırıcılık kazandırdı...yani hem faize kazandrıcılık kazandıracak kadar ırkçı putçu olacaksın hem faiz haram diyeceksin bu mantıksızlığa kargalar güler...peygamberimiz önce ırkçılığı -putçuluğu yok etti sünnet bu hicreti terk denin savaşı seçmeye hakkı yok tevbedir hicret çünkü bilince güce tevbedir hicret...Gazze dünyayı köleleştirici veya Allaha kul edici gç olurdu 1000 tane nükleri olsaydı...Birikten kuvvet doğmuyor artık doğan kuvet yetmiyor artık...ümmeti köle gör veya para kazanma ilişkisindenbaşka bağ kurma artık...dertlerini çekme artık...BİLİNÇLİ insan ilimli teknik elemen gerek bize şehadetliyim diyen her türlü arabçılığa-hinçiliğe şehadetli çünkü şehadet ilme olmalı...ölçü ilim...gazzeli Arabçıydı...En son fars yanılttı onu İsraile saldırmamalıydı...Osmanlıyı yıktı kadızadeli asiler şerif hüseyinler...Arabçının kardeşliği de onun olsun bilinci de dini d bize lmim AlimolanAllahındini gerek...şehadetin de şehadete tevben de tevbeye namazında namaza orucun hacın haca muhtaç hale geldi...İLİMDİR ALİM OLAN ALLAHTIR tek ölçü..alimliğin kadardır alime sevgin"A-Z"yedir Allah sevgisi taş da da var o sevgi o şehadet...ama "A-Z"ye sende ki de ateistinkine yakın zaten...ey kendine ümmet denilenlr...o şehadet ilme şehadete tevbe olsun değişmek istiyorsan
Değiş bilinç marifetullah değiştirir...
İlimden başka ölçü yok ARABÇI-HİNTÇİ
En hakiki mürşit ilimdir...cehennem ilminden başka mürşid tanıma...Şeytanı imana getirecek.en kıymetli öğretmenlerendir cehennm...ve cennet..
İlimden bilinçten marifetulahla örtüşmekten esma ile sünetullahla yaşamışlıklarla örtüşmekten başka ölçü yok...Keşke KARUN olsaydım dersin ahirette namaz sayısıyla cenneti uman Karundan körsün...cihadı nükler ürtmeyi nöbetleşe yapmayan..o namazın sıfırla çarpılır...alay mı ediyorsun sen TEVVABLA...faizi Mekke de sıfır kazançlı hale getiren hz Muhamedin izine gir SÜNET BU İZ.sarıkta izi terk etsen de olur..her şapka-baş örtüsü de başı üşümekten korumada "A-Z"ye faydalı Zina"A_Z"ye faydalı bu gün...adam bir saat evli kalıyor bir ömür nafaka ödüyorsa zinayı seçer kazançta zina daha iyi sanar ama ahireti kaybetirir o zina ahirtte"Cehennemi görüdğünde bir cima için üç kuruş ödedim zinayı tercih ettim ama bir ömür nafaka ödeseydim zinayı tercih etmeseydim diyecek bir bilince mrifetullaha teveb arzusuna marifetullaha aşka körlükten kurtulma arzusuna kavuşacak "Bir insanı zebaniler cehnneme sokmuş çıkarmışlar" bu yanacağını hatırlatan hadisi aman inkar etme her hadisi inkar etsen de mutacı fars...küçük Kızcı arab...yaptığın zina cehennmin kazandıracağı bilinç ölçü alınınca...zinayı üremede sıfır kazanca şarabı cesaret vericilikte sıfır kazanca çeviren oldu hz Muhmed sünet bu cihad bu cihadı terk edenin fetvası namazın sayısına güvenmektir...cihada tevbedir çıkar yok namazın sayısı cihdsıza fayda vermez belkş sıfırla çarpılır."El_Kahhar" nasıl tecelli edcek kim bilir affetsin bii Allah...ama böyle bir ölçü yok ölçü ilim...Alim olan Allah kader bilmiyorsun ...ve ateistsin cehennem bilinç kazandıracak benden marifetli bilinçli olacaksın anında...ey ateist..ey şeytan...
Dünya hayatı seni aldatmasın ölçü esmadır iki alemde de... yani müşrikte ihlaslı da dünyada ballı-yağlı yiyor ama ahirette zakkum yiyecek müşrik adil Allah imtihan yeri var ödüceza yeri var adalet mi ahirette de müşrikin bal-yağ yemesi...tembel dünyada kuru ekmek yiyor...müşrike kaptırıyor balı-yağı nükleri...
Müşrikin evinin kapıları gümüşten olurdu Karunun eviyle cihadsız mü’mini evi bir mi...cihad belirler iman belirlemez dünyada oturacağın yeri... Fakirde iman yok deme...cihad yok de...nükleri kaptırır mıydı cihad olsaydı nükleri teknolojiye önem vermeyen namazcı bir iman var de...iman ağaca benzer bir dalı namaz bir dalı cihad...Allahın esması bin dallı ağaç namazı bırakmaz cihad için namaz bana yeter der...işte gazzeli adalet namaz sana yeterse cihadı terkin dünyadaki cezası bu der...israili musallat eder...cezacı esmasıdır Kahhar adaletin iki kolu var kahhar-latif...cihad edersen latif esması seninledir...Allah hep seninle kahrıyla veya lütfuyla...
Dünya seni aldatmasın dünyada gazzeliye silah doğrultana silah doğrultacak Zebaniler...şirk adına cihadın dünyada avantaji ahirette dej avantaji olduğunu kabul et..edersin değilse ahirette...çünkü ikisi aynı değil dedi vicdanın ve aklın sana ama şirkin-imanın dünya da ceza-ödül yeridir dünya ve ahirt...ama şirkin sıfırlandığı yerdir ahiret şirk sadece dünyada daldır ahirette sıfırdır...bunu öğretir Zebani zebani matematik öğretmenidir...din öğreten Zebani de var...şeytan cehennemde tevbe edecek...Dünya seni aldatmasın şirk sıfırdır ama dünyada sayının sağına konurken ahirette soluna konacak dedi ayet...sen dünyada sağına konuldu diye ahirette soluna konulmaz sandın aldandın dünya sünnetullahına...ahirette sünnetullah da farklılık var yani...
"Dünyada mekan-ahirette iman"demişler sünnetullahın kıymet verdiği imandır ihlastır ahirette dünyada da imana değer verir ama ahirette ödül ceza iman terazisinde belirlenir düyada imtihana kötü etkisi sınırlanmış imanın...Mü’minler de Karunluğa imrenir olurlar hikmeti ile paraya önem verilmiş ama ahirette para yok ahirette para sıfır olur ve imanın sayısının sağına konur...böyle bir değişiklik var çünkü denklemde para yok...ödül imana kaydırılır...müşrik paracıydı kaybeden olur sıfırlanmıştır paraya verilen güç orada ama dünyada "Fakirlik kutsal"diyen para yok ahirette ama dünyada nimettir cihadla birleşince su olur bir oksijen iki hidrojen bileşiminden dünya kuralı bu...ahirette para yok yani sıfır o sıfır iman kıymet sayısının sağına konur dünyada para şirk kıymetini belirten sayının da sağına konuyordu sünnetullah "El_hakimin"emrinde değişime neshe uğrar sünnetullahın da kimyasını "el-Hakim"esması değiştirecek..."sünnetullahın da kimyası dünyadaki gibi olmayacak"Sakın dünya ile aldanma"bu anlamdadır...dünya sürgün yeri değil imtihan yeri...ödül yeri değil ben ödül yeri değil anlamına sürgün yeri dedim dersen "El-Hakim sıfatına asi olmamış olursun değilse asisin "El Hakim esmasına "dünya sürgün eri deme..."şirk bu""oğul isa"demekle aynı...doğurma yok cennette isa oğulsa oğuldan kaçılacak kıyamette..."oğulluk-Karunluk"dejantajlık ahirette ama dünyada nimet...
Rahman esması kahra-lütfa dönüşür...hz İbrahimin ateşi söner...Osmanlı ihlası kaybedince ticaret yollarını da kaybetti KAHHAR dünyada-ahirette ölçüdür...Osmanlının düşmanlarına kahhar tüfek icad ettirdi nükler icad ettirdi..Kahrından korur ihlas İbrahim olanı musa olana asa nuh olana gemi veren de Kahhar esmasıdır...İhlas cihaddır namaz ölçü değil cihada...lawrensler de namaz kılar çünkü...
Ceza-ödül farklı-farklı iki alemde de ceza-ödül olan şeyler farklı dünya da para sayı kimyasınına ilahi güç yüklenmiş yani...dünyada sıfır değil ama ahirette kimyası sıfırlanacak..ilahi güç paradan alınacak para gereksiz ahirette"El_Hakim"tecelisi farklı "sakın dünya seni aldatmasın yani el hakim ilahi gücü paradan üremeden alacak .dünyada beş oğlu olan beş kat ilahi güç taşıyor kimyasında ama evlat sıfırlanacak "El_hakım "dünyada nimet diye tanımladıklarından nimetleri alacak...dünyada el-Hakim nimet kıldıklarından nimetliği alacak yani...
El*Hakim sıfatı sıfırlayacak bazı aratılanların yaşanmışlıkların kıymetini ahirette "Dünya seni aldatması"...dünyaya sürgün yeri deme nimet yeridir dünya ahirette bile olmayacak burada olan nimetler...doğma doğurma olmayacağı için eş olmanın kıymetine çıkarma işlemi uygulanacak yani...dünya seni aldatmasın çıkartma işlemi olacağına inan der ayet...ama arabın tefsiri tahriftir...Hintlinin "el-Hakimden cahil beyni"tefsir değil tahrif yaptı...çıkartma işlemi var de eş kıymtinde evlat kıymetinde imtihan gereği kıymet ilahi güç verilmişti"oğul" seçilmişti ahirette oğul" çıkartma işlemine uğratılacak...para sıfırlanacak eş sıfırlanacak eşler eşine ihlası ölçüsünde kıymet verecek güzelliğin ölçüsü ihlas olacak yüz güzelliği imtihan için verilmişti çünkü...Hiç imtihan yeriyle imtihanın kalktığı yer bir olur mu...nükler mi kıymetli afrika kadar kıymetli toprak mı...nükler sıfırladı toprağın kıymetini küçücük bir ülke nüklerli ise afrikalıları köle leştirir...ilahi güç topraktan alındı nüklere eklendi...Toplama -çıkarma işlemini gör...dünyada-ahiterre bu iki işlem yürürlükte kör görmez namazlı da körse görmez...marifetullahtan başka ölçü yok namaz ölçü olsaydı lawrensw vwrilmezdi Lawrense marifetullah verilseydi lawrens osmalı safına geçerdi...Hikmet belirle nimeti...para sıfır oğol sıfır olacak ahirette isaya oğul diyen...deme ihlaslı olan ihala sıfırlanmaz tek şeytanlık karunluk firavunluk sıfırlanacak ama dünyada nimet bunlar imren bunlara...müşrike cennettir dünya ne sürgün yeri...sürgün yeri deme...
Dünyada kör olan ahirette de kördür ihlasın artmaz ahirette dünyada ki kadardır...cennet cehennem tabaka derece derecedir"A-Z"ye...körlüğün yani ihlasın yani şirki kadar kıymet görürsün dünyada da ahirette de ihlaslı düyada kıymet görmez dem hz İbrahimin ateşi söndü musaya asa verildi nuha gemi...körlük ölçü ihlas ölçü dünya ve ahirette...para yok yani sıfır parayla ihlasa kulluğun ödüle dönüşecek oğul değil isa ahirette ama oğullukla o nimetle ihlasa kulluğunödüle dönüşecek dünya seni aldatmasın kör olma...ahirette de kör ihalastan uzaklığın"A-Z"ye ödüle dönüşür...körlüğün-ihlasın niyetin dünyada da-ahirette de ödül sebebbi ihaslı ol kör kalma marifetullahlı ol...yarış marifetullah yarışıdır namaz rekar sayısı yarışı körlükten kurtulmaya dönüşsün ...der bu ayet...alkış sayısı marifetullahın artırdığı derece kıymetli say...paran marifetullahını artırdığı kardar kıymetli fazi bile günahlığını yitirir körlükten amaliyat için aldıysan niyettedir kazanç...faiz bile ihlaslının ihlasını artırı mı evet domuz eti evet...kimyayı sıfırlayan var...kimya formülüne ekleme çıkarma işlemi yapan var dünyada ve ahirette körlükle amaliyatın kadardır ödülün hz Üsleymanlığa özen az mı dünyalıkta müşrikte hz süleymanın da dünyası cennet...ihlassızın körün dünyası da ahireti de cehennem...azdı ihlası körlüğü gazzelinin şehitlikle körlüğü azalacak dünyada kahraman olmak dünya mü’minin cehennemi demeyi gerektiri mi...Hz Süleymanın cehennemi mi dünya hz Muhammed de darlıkla körlükten terbiye edildi hz Süleymanın nimetini ahirette eklenenlerle geçecek ancak...dünya cehennem mi hz Muhammede...ihlas tarlası körlükten kurtulma hastanesidir dünya de...ne cehennemi...ama ödülce huri mi-kadınkadın mı cehennem kadın cehennem de huri verilecek ihlaslıya huriden geçebilene kadından geçemedik huriden nice geçelim biz körüz biz nefisliyiz renkli gölüklü gözümüz...ihlaslı nefisi sıfırlamıştır cemalden başkasına ödül demez...huriden de geçer huri ona verilecek değilse cennet kerhane olur fuhuş yeri olur bu nefis sıfırlanacak şeytanlık sıfırlanacak "el-hakim"sıfırlayacak onları...dünya mü’mine sürgün yeri cehennem de bu bilgileri bu marifetullaha kör olmadan İsaya da "Oğul"de ama şetım bu körlükle değil bu uyanıklıkla ilimle kavga etmeden de...dünyaya cehennem...dünyayla değil körlüğünle ihlassızlığınla kavgadadır kazanç...İsya oğul"de müşrik olamazsı kimyan engel olur...körlük zizn veriyor şirke arifetullah sahibi İsaya oğul desin ineğe kutsal desin ama uyanıksa desin körse körlüğe kulluksa amacı müşrik eder kör olanı vahdet-i vücut inancı da 12 imam inancı da uyanık 12iinaçlı olsun müşrik olmaz...
Dünya seni aldatmasın karunluk ihlasa kulluk amaçlı ise secdedir namazdaki secden şirktir anal bunu.namaz sayısyla cenet kazanacağını sanan uyana ödüldür uyanana verilir tek uykuda ki rüya snar cenneti bile cemalullahı ile kıymette kusurdur bu cemalüllaha uykudaki kıymet veremez hali engeldir...formül engeldir...bir oksijen iki hidrojen hürse su oluşmaz marifetullahtan hür yani ası yani sıfır olana nimet oluşşturmaz"BİZ olana "sıfırla çarpılmamak herkes hakketmez namazın sayısıyla cennete gireceğini sana sıfırla çarpılsın çünkü nükler üretmez o.müşrike kaptırı dünyayı o bu marifetullaha asiliktir..karunluk mu...karuna kölelik mi...nimet...karunluk nimet adil esmasına göre karunluk karuna kölelikten kıymetli ABD ye kölelik namazla cennet kazandırmaz...kalbin bari ABD ye köle olmasın elin dilin ölsa da...olanın dünyası da cehennem ahireti de bari karun olsa dünya payını artırsa cennet huriye aşık olacaksan cemalden geçeceksen cennet yok sana...ölçü marifetullan işte bu nur ölçü dünyada ve ahirette bu nur var yerde gökte payını artır...karunlukla da hz süleymanlıkla da yetinmemektir hz Muhammedin sünneti...misvakı sünnet sananın peygamber bilgisi yoksa misvak gözünü çıkarmıştır...şamanın davulunu tokmağını şamanlık sananın o tokmak gözünü çıkarmıştır...Şamanizm çok güzel bir din marifetullaha sahib olan tanıtsın hele şu din araştırmacıları hilekar be...marifetullahta "A-Z"ye ölçün ...marifetullahı yeterli olan hz İsaya oğul der huriyi cima için sever marifetulahı "A-Z"ye olanlardan yetersiz derecede olanı çünkü...kıymet verme huriye inanacı olana niyeti ne kıymeti niyet marifetullaha sahiblik belirler kuru şehadetle cennete gireceğini uman marifetullaha son nefesde bari eriş.."A-Z"ye dir marifetullah yeterli tevbe yoksa huriyle cimaya kalkarsın diye cennet melekleri seni almazlar bunu bil...namazının sayısını son nefesde şeytan hz Ademi hataya zelleye düşürdüğü gibi düşürü de .huriyi göremez olursun nefsi için dünya isteyen dünyan sıfırla çarpılır ahirette...karun olsan cennet yok sana
Sakın dünya aldatmasın seni...iki alemin anahtarı "A-Z"yesir marifetullah bazısı cehennemi açacak hayvanların marifetullahı cehennemi de açamayacak ve toprağa geldikleri yere döndürülecekler bari karun ve kölesi cehennem ebedi olduğu için hemen sıfırlanmmayacak cehnnemle varlıkları devam edecek bu bile nimettir...de hayvanlara bu da çok görüldü esma marifetullah ihlas ölçü çünkü hayvan zina yapar ama niyeti iyidir kulluktur niyeti ama fazi alan marifetullahlının niyeti fazizsiz bir dünya faizin kazandırmadığu sıfır kıymete düştüğü bir dünya oluşturmaktır.beni şifa için faiz almaktan alıkoyan marifetullaha kulluk değil amacın arabçılığa kulluk bu Rabçı ol arabçı-Şarabçı olma şarabçı olursan da marifet için ol içki vergisiyle imamın maaşını öde kimya değişince faiz hala haram deme su omuştur o oksijen...kimya formülünün etkisin inkar da kafir eder insanı yani marifetullaha kulluktan "BİZ olmaktan "asi eder..."BİZ Ol"karun bizdir Allhla şeytan da marifetullahı kadar ma ...hayvan karun ve şeytan kadar marifetullaha sahib olmadığı için faiz hep ehven-i şer kalsın ister.sıfır kıymete düşsün faiz demez faizi sıfır kazanca düşür dünyada değilse faize haram denen haramdır cehennemlik yapar seni...marifetullahın varsa faizi sıfır değere düşür bütün dünya da sadece medine de düşrümüştü hz Muhammet hz Muhammedin sünneti bu ama sakalı sünnet sananalar sakala verdiğ emeği bu amaca vermedi fazi kazanç yolu...oldu bunu ölmek değilse amacın faize haram deme amacın şeytanlık senin şifadan mahrum bırakmak insanları...şifalı olmayı amaçlamak bu niyet marifetullaha ölçüdür...marifetullah"A-Z"ye faizle alınanın yiyen hayvandan farkın olsun marifetullahın varsa olur ve faiz alışın eksidir ama artıların onu sıfırlar ve marifetullahın cenneti açmaya yeterli anahtara dönüşür hayvanın niyeti iyi de olsa cehennemin kapısını açamaya yetmez marifetullahı...Kördür çünkü...körün niyeti cenetin ve cehennemin kapısına bile yetmez hayvanların körlüğü bu ama insanların körlüğü esfeli safiline düşürse de cehennemin kapısına yeer...taşın toprağın marifetullahı "A-Z"ye hayvanın bile marifetullahı bilinci yetmezken cehennemin kapısını açmaya bu taşın bu toprağın bu ineğin bu köpeğin kimyasının formülü bu marifetüllahın formülü bu bilincin formülü nasıl yetsin bu eşinin toprağından farklı olacak cennetteki bedenini toprağı da..ihlaslı secdeli toprak bille kabenin taşı bile bilinçte farklı...görevde farklı hacerul esveddin kimyasında ziyaretçilerin filmini çekmek depolamak var"A-Z"ye bilinç de taş bile peygamber devei bile farklı kimya formüllüdür bilinç yüklenmiş kimyasına peygamber kulluk nasib edilmiş kimya formülüne kader planına...peygamber devesinin annebabası bile bilinç de görevde bilinçde kaderde kimya formülünde matematik işleminde farklı...Faiz ehveni şer de ama faizin kazandırcılığın sıfırla domuz etinin kazandırıcılığını sıfırla domuz eti karnımı doyurduğu müdet yeninilmesine ehveni şer demey şarab içmaya de haram saydıklarına da ehven-i şer demeye devam edeceğim çünkü benim kimyam benim marifetullahım bilincim buna uygun...Sen arabçılığa uygunsun medineyi hhz Muhammet faizin şarabın kazancının sıfırlandığı yer yaptı izindeyseniz medine çekirdektir...dünyayı medine yapın hz Abbas faizi bırakmayıp devam etseydi kazanamayacaktı ki şarabın bin kar cesaret arttırıcılığı aşkında vardı hz Abbasın boş olurdu şarab içmesi namazın sayısyla cennete gireceğini sanan bir körlük bilinçsizlik kafa varsa o askeri suriyedeki gibi uyuşturucu ile haşşaşi gibi uyuştur aşksız haşşaş ne yakışır ya...şarab ne yakışır ya namaz sayısyla cennet umana cihadı namaz için terk eden şarab peygamberin sünneti belli ne namazı ne cihadı ne nükler üretme gayretini namaz için terk etti efendimiz"NÖBETLEŞE"dedi sünnet bu nöbetleş...ey kalleş ey hilekar namazının ayısını say ama sonnefeste o sayıyısıfırla çarpacak sıfırlyacak şeytanı da yartmıştır Allah bilincine bunu da ekle...Arabçı olmak şehadetliyi hintçiolmak tasavufçuyu kurtarmayacak ilinçten marifetullahtan ilimden başka ölçü yok...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.