- 332 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRK ' ÜN TÜRKDEN BAŞKA DOSTU OLAMAZ
şiirde duygu , ana fikir ,anlatım açıklığı duygusal temaya öne verilmelifir..? anlatım bozuklukları şiirin kalitesini bozarak ..sıkı bir okuyucu kitlesi yerine ; SIKICI-BAĞNAZ-TÜRKÇRS. VE AKICILIĞI ,VURSU ANLATIMI OLMAYAN ŞİİRLER KALİTE YÖNÜNDEN ANLATIM EKSİKLİĞİ-BİLİNMEZLİK BİLMECESİ İÇİNE SOKULMAMALIDIR..? ÖZ TÜRKÇE VE LİRİK ,ANLATIMI KOLAY DİLLER SEÇİLMELİDİR..! ARAPÇA-FARSÇA VE DİĞER DİLLERDEKİ TAMLAMA YADA TANIMLAMA KELİME VE CÜMLELERİ OLMAMALIDIR..! GELECEK KUŞAKLARIMIZA BİR MİRAS BIRAKACAKSAK...DİL ARI VE ANLAŞILIR OLMALIDIR. SANILDIĞI GİBİ ARAPÇA ZENGİN BİR DİL OLMASINA RAĞMEN...FARSİ-FARSÇA-ORTA ASYA-ARMENİA-ERNENİ-YUNAN -ORTA AVRUPA -GÖKTÜRK TÜRKÇESİ KARIŞIMIDIR..!! KONUŞULAN DİL...ZENGİNLİK TAŞIR..! GÖKTÜRK-KUTATBİLİK YAZILI TÜRK DİLİ VE LEHÇESİNİN ZAMANLA YAPILAN ORTA AVRUPA-ASYA- ÇİN -UYGUR LEHÇELERİ VE MÜSLÜMAN ARAPLARI KORUMA VE KOLLAMA İÇGÜDÜSÜ İLE...UYDURUK DİL OSMANLICA SARAYLARIN ANA DİLİ OLMUŞ VE ÖZTÜRKÇE AŞAĞILANMIŞ...YÖRÜK , KÖYLÜ DİLİ , TÜRKMEN DİLİ . AZERİ-KAZAK-TÜRKMENİSTAN-KIRGİZİSTAN RUS VE ORTA AVRUPA DİL TOPLULUĞUNUN BASKILARI ALTINA ..MEHMET-MEHMEDOV , AHMET -AHMEDOV OLMUŞ BENLİĞİNDEN KOPARILMIŞTIR..? ATATÜRK ’ ÜN ...TÜRK DİL KURUMUNU KURUP LATİN ALFABESİNE GEÇİSİ İSE..ÖZ TÜRKÇEYİ KORUMA VE YAŞATMA ÇABASIDIR . OSMANLICA...TÜRKÜN YAZILI VE SÖZLÜ AŞIKLARINI TIRPANLAMIŞ ALAY KONUSU YAPILMIŞ.. 600- YIL TÜRKLÜK BİLİNÇLİ OLARAK AŞAĞILANMIŞ , KİTAP VE YAZILI BELGELER İSE YAKILMIŞ-AVRUPA VE ARAP HAYRANLIĞI YAPILMIŞ’TIR..! AYNI OSMANLI TÜRKLERİ 600-YIL İSLAMI VE ARAPLARI KORURKEN...1900 LERDE...TÜRK -OSMANLI ORDUSU...FİLİSTİN-SURİYE-YEMEN-FAS*-TUNUS- CEZAYİR-SUUDİ ARABİSTAN VE NİCELERİ TÜRKLERİ ARKADAN VURUP ZEHİRLEYEREK...ÖZGÜRLÜK YALANIYLA İNGİLİZ VE FRANSIZLARIN-AMERİKANYN ALTIN -DOLAR VE STERLİNLERİYYLE İSTİLA EDİLİP AŞAĞILANMIŞTIR . SADECE ; KABEYİ KORUMAK İÇİN ...800- BİN ASKERİMİZ ÇÖLLERDE ZEHİRLENMİŞ VE SUSUZ BIRAKILMIŞTIR...! KİMLER TARAFINDAN..._ ? TABİKİ...SUİDİ DEDİĞİMİZ SUUDLAR TARAFINDAN...!ATATÜRK...TUNUSU- ATATÜRK...TRABLUS-GARB SAVAŞINI NEDEN YARIDA BIRAKIP TÜRK ASKERİNİ ÇEKİP ANADOLUYA GERİ GETİRMİŞTİR...? TÜRK ASKERLERİ ARAP TOPRAKLARINDA İHANET GÖRMÜŞ-ZEHİRLENMİŞ VE KURŞUNLANMIŞTIR...! ATATÜRKÜN KURDUĞU BU YENİ CUMHURİYETTE...YENLİKÇİLER VE İLERİCİLER OLAN SANAT-ROMAN-ŞİİR -TİYATRO- MÜZİK-RESİM-HEYKELTRAŞLARI-EĞİTİMCİ- OKUYAN İNDANLARIMIZI , MÜHENDİSLERİMİZİ AVRUPAYA GÖNDERİP BİLİM-CANAT VE EĞİTİMDE ÇIĞIR AÇMIŞ...SALTANAT VE HİLAFETİN KÖKÜNÜ KAZIMIŞTIR..! ARAPÇAYA-FARSÇAYA- SARAYLARA- TARİKATLARA DÖNÜŞMÜ YAPILIYOR ACABA...! HİZBULLAHLA EL-ELE TUTUŞAN ELLER ...NE DİYOR ACABA...? ALLAH HERKESİ İSLAH ETSİN ...TEKRAR ESARET YAŞATMASIN...? TÜRKE ...ATATÜRKE BİTMEYEN DÜŞMANLIK..ANADOLU TÜRKLERİ-ORTA ASYA TÜRKÜNÜN TEKRAR DİRİLİŞİD,R..! DUALARIMIZI KABUL ET...YARABBİ...AMİN...!