- 97 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mümkün olmayan yalanlar üretti din araştırmacıları
Mümkün olmayan yalanlar üretti din araştırmacıları
Şamanizm de Allahı esmalarını tanıma amaçlı bir dindi.Saptırmasınlar Yazı bulundu Dünyada tek din İslam oldu.şirk İslama gizlendi
İnsan Allahı bilmek amaçlı...her yaratılan da...yani insan öğretmen Allahı bulabilen bir akıl verilmiş ona.Tezatları yok eden bir akıl-vicdan verilmiş...günahlar leke bıraksa da aynadır akıl gözdür Allahı esmasını gören.Şeytan bile ikinci derece kalitede akla vicdana sahib..
Mümkün olmayan yalanlar üretti din araştırmacıları
Karıncanın fili tanıtma şansı az..."bu şans da"A-Z"yedir araştırmacılarında karnca kadar ölçüleri olmuş Dinleri nasıl tanıtsınlar...aciziz demeliydilr...çifte standdatıyız demliydiler...İnek hindistanda kutsal ama ayıhata ütün dinlerin ortak özelliği...şirk dinlere gizlendi hz İbrahimden sonra...
Şirk ölçüsü ile ele almalıydılar dinleri..."A-Z"e hangi dinde ne kdarşirk izli bunu belirmemişler ki...oysa peygamberler şirk ile kava için geldiler...adetleri din sanmışlar bir çok araştırmacı...davulu şamanistle özdeşleştirmiş şekli anıtmılar özüne şamanitin..şirkne kadar gizlenmiş öğretisine bu sorulara ceab aramamış...Sark sakal bütün arabların özelliği...şirkle ne davuln ne desarığın ilgisi vr...bunlar tefsir kültür...esmadan kaçını okuyabilmişler...diye sormamışlar bu araştırmalar övünme kltürleriyle övünme amaçlı şirk araştırsalar kendi kültürlrinde de göreceklerdi çünkü irkle kagaya izinli eğldi araştırmaclar... övünemeyeceklerdi...övünmek amaçlı araştırmaclara patronları para ödemişler...Hrasanlılara kalmış hdis toplama işi...aynı şey hadis toplayanlar horasanda alkışlanmış...sadece horasanda...Arabçılıkla hadiçiliği ayırma ihtiyacı duymamış emevi-Abasi...
Yaratılmışların ruhudur esma...madde-mana ikili vücut sahibi insan ve evren ve tek beden yaratılanlar...Nur esmasından yaratıldı...görevler esmanın bir formülde "Biz OLmsıydı"bitkiler hayvanlr insanlar ayrı formüllerle görevlendirildiler domuzeti insana haram sineğe helal...kan da...çünkü sindiri sitemleri farlı görevleri de fıtratları da farklı...
Şamanizm de Arabçılık da zararlı misvak diş sağlığına yetmez...şamanistin yaklaşımları da.Güncellenmeli.İLİM KUTSAL esma kutsal...kültürler güncellenmeliydi...araştımacılr da kültürlere takılıp kalmamalıydı...sapıtırmışlar dinleri keşketanıtmasalrdı insan eşrefi mahlukattır alay edilecek bir insan fiğürü var din araştırıcılarının tanıtımlarnda...günellenmeli şirk tesbiti için raştırılmalı var olan dinler artık...
Şamanizme göre de hastalık darlıkla imtihanın sonucudur.adil olan"FARK oluşturur.Esmaya muhtaçlık amaçlı her imtihan
Allah ticarete muhtaç kılmış insanı ve tarihde şirk gizlendiği dinle birlikte yayılmıştır...günahkara şirk yakışır adil olan Allah günahkara nsib etmez ki şirksiz bir İslam...domuz eti gibi kan gibi leş gibi kalitesizdir irklidir günahkara nasb ola din de...
Deve sidiği tedavi amaçlı kullanılmış.Tıp gelişti.İlme asiliktir hala deve sidiği kullnmak veya şamanistce yaklaşımlar.İlim kutsal.Arabçı hala deve sidiğnde ısrarcı işte...kültür güncellenmeli şirk kadar zararlı olur...esmaya asilik taşır güncellenmeyen kültür ilme kutsallık ver kültürüne değil ..ister Şamanist ister arrabçı ilme kutasallık vermedikçe zararlıdr...sakalın yüz sağlığına faydası vr ama ilimdir kutsal ilim yen faydalılar bulunca nesh gerekir...nesh yoksa şirk kadar zararlıdır fıkıh...tefsir...kutsal olan esmadır eskiler islamı öyletefsir etmişler imkanları o idi...imkan artınca nsh et...deve değil ciple yap yolculuğu...
Hayvan kafası asılırdı kapılara çocukluğumda.Öldürmeyi seven bir topluluğuz."Habil öldürmem dedi.öldürülmekten korunamadı sonra av tüfeği girdi vlere...ordu nüklerli olmalı artık korku salmak için hayvan kafs yetmez rtık güncellenmeli kültür...esmdır kutsal...asiliktir hayvan kafası asmak artık...nüklerim var demeliyiz caydırıcılık için...güncellenmeli vasıtalar ama niytler güncellenmemeli...görevler güncellenmemeli vasıtalar çağauygun olmalı gerici olma vasıtada ama niyettegericilik de güzel...Osmanlı ülkülerine sahip çıkalım ama nüklerliysek...
Niyette Şamanist de üstündü...ey araştırmacı...Şamanizm de bu gün yaşadığımız islmdaki kadarşirk yoktu..inancım bu...Hz Ademden beri din İslam ilim ...şirk gizli "A-Z"ye devirlere göre artmış bu şirk ahir zamndamıazaldı...gizlendi şirk iyi gizlendi...zehirin köftede gizlendiği gibi ve zehirli köftedir çoğıumuzun İslamı...12 imacı ike oğulcunun farkı ne ikisininde ölçüsü insan arabçının da öçüsü hz muhammed...Hz Muhammet ve sünnet hadis diyediye zehri insanıma zerk ediyorlar...Şamanist bile güncelleseydi kedini hz muhamede peygamber derdi...Allahı ölçyü mariftullahı öğreten elçidir...daha ne olsun işte Kur’an esmayı ölçü et diyor...günahımız kadar tevbe etmezsek şirk gizlidir islamımızda..şehadetin temizlemez o kiri..şirk köftede zehir kimyasal bir temizleyiciye denk bir maneci temizlikçi gerek esmaya kuluğa tevbeet yani...Esma kutsal...eski tfsir eski fıkıh ehvenlriyle nesh dilmeli yani güncellenmeli esmaya asilik şirktirçünkü.ölçü esmadır şirki o zehri görmek için Nesh de tevbedir...Neshekarşı çıkmak tevbeye karşı çıkmaya denktir...şeytanlıktır yani...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.