- 226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEN...KİMİM.......? İNSANIM...İNSAN OLDUKÇA...?
HANGİ GÜÇ VE KUDRET ; dünyanın dört bir yanında yaşaM için...sonunda can olarak yansıyan milyarlarca ÖLÜM VE DOĞUM...YAŞAM BULURKEN . EKSİKSİZ VE KUSURSUZ... OLAĞAN DIŞI ...MUHTEŞEM BİR YAPI...BİR DAMLA SUDAN SPERM VE OVÜLASYON YUMURTLAMA-YUMURTA DÖLLENMESİ İLE GERÇEKLEŞİRKEN..BİR KISIM..EŞEYLİ-EŞEYSİZ..TOZLAMA-DÖLLEME SINIRSIZ YAPIDA OLUŞUMLAR... BİR TESADÜF YANİ RASLANTI OLABİLİRMİ...? İNSAN VE TÜM CANLILAR..MİKRO PROTEİN ZİNCİRİ OLAN KROMOZOMLARIN İLAHİ BİR GÜÇLEKUSURSUZ DİZİLİMİ OLAN CANLI...BU DÖRT FARFLİ...1.ADENİN 2. STOZİN 3. GUANİN 4. CÜSÜ İTİMİN ZİNCİRİDİR...! BUNLARIN DİZİLİŞLERİNDE..KOMBİNAZON YAPARLAR. ÖRNEĞİN : GÖZÜN YADA BURNUN -KALBİN-AYAKLARIN DİZİLİŞLERİNDE MİLYARLARCA...OLUŞTURULAN PEPTİT ZİNCİRİNDEKİ BİR HATA İSE; İNSANDA GÖZÜMÜZÜ TEPE-GÖZ...BURNUMUZ...POPONUN ÜSTNDE..KALBİMİZ AVUÇ İÇİNDE...AYAKLARIMIZ İSE BELKİDE KULAK HİZASINDA OLUŞUM GÖSTERECE ...MÜKEMMEL VÜCÜD ANATOMİSİ İSE HİLKAT GARİBESİ OLARAK...ÇOK YAŞAMAN ..YAŞAMI SON BULACAKTI. HER ORGAN VE HER VARLIK İŞLEYİŞİNE GÖRE..KANATLI-KANATSIZ..AKILLI -AKILSIZ..GÖREN-GÖRMEYEN CANLILAR OLARAK...MİLYARLARCA YILDAN BERİ CANLILAR DOĞAL SELEKSİYONA UĞRUYARAK..FARKLILAŞMIŞ ZAMAN -EVRİM DEDİĞİMİZ...SEÇİLİM YANİ VAR OLMA-YOK OLMA AYRICA ŞEKİL VE RENK DEĞİŞTİRME..ORGAN FARKLILIKLARI GELİŞMESİ...OLAĞANDIR.DARVİNİN İNSANIN ATASI MAYMUNDUR TEZİ ZAMANLA BİLİM IIŞIĞINDA..KOMİK BİR VARSAYIM OLARAK KALMIŞTIR. ..! ORMANDA GEZEN-DİĞER MAYMUN TÜRLERİ HALA NEDEN EVRİMLEŞEMEMİŞTİR..? ÜNÜVERSİTEDE OKUYAN...YARI MAYMUN-YARI İNSAN..KUYRUKLU-YADA KUYRUKSUZ BİR VARLIK GÖRMEDİĞİM İZ GİBİ...İNSAN AKLINA EN YAKIN ŞEMPANZE TÜRÜNÜN ZEKASI3-5 YAŞ İNSAN ZEKASINI GEÇEMEZ. EN ZEKİ YUNUS BALIKLARI , DÖBARMAN POLİS KÖPEKLERİ İSE ; YETENEKLERİ..80 KELİMEYİ GEÇEMEMEKTEDİR. DARWİNİN ...GELİŞİM VE SEÇİLİM..FARKLILAŞMA-KULLANILMAYAN ORGANLARIN DOĞAL SELEKSİYONLA YOK OLMASI...18-YÜZYILIN ORTALARINDA ZATEN BİLİNİYORDU. DARWİN BİLİM HIRSIZI OLARAK...AYNI ÇAĞDA YAŞAYAN..19-YÜZYILDA...MENDELİN...EVRİMLE İLGİLİ BEZELYE SEÇİLİMİ VE DİĞER TÜM BİLGİLERİNİ ÇALARAK...DARWİN İNGİLİZ KRALİYET AİLESİNDE...SARAYA YERLEŞEREK ZENGİNLİK İÇİNDE ŞAŞALI -ZENGİN-UÇSUZ BUCAKSIZ ARAZİLERİ İLE ÖLÜNCEYE KADAR...SINIRSIZ İMKANLAR İÇİNDE YAŞAYIP-ÖLMÜŞTÜR...? MENDEL İSE ; LABARATUARINDA...SIKINTI , FAKİRLİK VE YOKLUKLA BOĞUŞMUŞTUR .MAYMUNDAN GELEN..KUYRUĞU DÜŞMÜŞ..EVRİMLE AKILLANMIŞ MAYMUN-İNSAN...MAYMUNSANLAR TEZİ ...İNANDIRILARAK AYAKTA İNSAN TEZİ..ONA ÇIĞIR AÇARKEN MENDEL İSE ; ÇALINAN BİLGİLERİ İSE...DARWİNİN PARA -ŞÖHRET MAKİNASINA DÖNMÜŞ... MENDEL İSE ; BİLGİLERİNİ ÇALDIRAN APTAL KONUMUNA DÜŞMÜŞTÜR.. ! SAKAT-ÖZÜRLÜ YADA GERİ ZEKALI DOĞAN İNSANLARIN...GÖZÜ KÖR -AYAĞI VEYA ORGAN EKSİKLİĞİ İLE DOĞAN...İNSAN -HAYVAN-BİTKİ...OLUŞUMU İSE ;KROMOZOMLARI OLUŞTURAN GENLER VE ONUDA OLUŞTURAN PROTEİNLERİN ( 4- ALFABE..ADENİN-STOZİN-GUANİN VE TİMİN ZİNCİRLERİ..) DİZİLİMİNDEKİ HATA...MİLYONDA BİR OLAN BU SAKATLIKLAR İSE ; YAŞAMINDA ATA VE DEDELERİN KIZLARI BU HASTALIKLI GENLERİ SÜLALELERE TAŞIRKEN..SOĞUK-SICAK-SIGARA -ZEHİR VE TOKSİNLER-GIDALAR DIŞ ETKENLER, UYUŞTURUCULAR-İLAÇLAR...SOY AĞACINDA GENETİK KIRILMALAR YAPACAK VE GELECEK KUŞAKLARA.. KANSER-ÜLSER-UZUV KAYBI- -ŞEKİL BOZUKLUĞU-DOĞUM HATALARI , ANNENİN YADA BABANIN VE ATALARININ YANLIŞ BESLENMESİ..GEN BOZUNLARINA VE KIRIKLARINA DÖNÜŞEREK...SAKAT HASTALIKLI POPÜLASYONU OLUŞTURMASI İSE ; KAÇINILMAZDIR. İNSAN VÜCÜDUNDA1-2 MİLYON ARASINA GÜNLÜK KANSELİ HÜCRE OLUŞUMU VE GİZLENMESİ GERÇEK BİR SAYIDIR .BU KANSERLİ HÜCRELERİN BİR TANESİ BİLE ÖLDÜRÜLÜP-YOK EDİLEMEZSE...3AY ,3 YIL , 30 YIL SONRA BİR İNSANIN KANSERE YAKALANMASI KAÇINILMAZDIR. VÜCUD SAVUNMASINI DÜŞMESİ VE GENETİK HASTALIKLAR ŞEKER-TANSİYON-LİPİT ,KOLESTEROL DÜZEYİ DAMAR BOZUNLARI YAPARAK BEİNSEL HASTALIKLAR M.S . DEMANS. , ALZAYMIR ,KAS HASTALIĞI VE ROMATİZMAYI-AKIL HASTALIKLARU-INI...SİNİRSEL HASTALIKLARI , ÖLDÜREN PSİKOPATLAR ORTAYA ÇIKACAKTIR . İNSANNLARIN..GENETİK SEÇİLİMİ..SOY AĞACI-YAŞAM ŞEKLİ-DOĞA VE TEMİZ HAVA- İYİ BESLENME GENLERİN VE KROMOZOMLARIN SAĞLIKLI İŞLEYİŞİNİ SAĞLAYACAKTIR. SAKAT VE ÖZÜRLÜ İNSAN OLUŞUMU KADER DEĞİLDİR...? DOĞRU VE DÜZGÜN YAŞAMAK...EVLAT YETİŞTİRMEK-EĞİTİMLİ İNSAN...ÇAĞIN HASTALIKLARINDA... BİR NEBZE ÇARE OLACAKTIR...! SAĞLAM KAFA- SAĞLAM VÜCUDDA BULUNUR SÖZÜ İSE... TOPLUMLARIN VE İNSAN IRKININ VE NESLİNİN GELECEĞİDİR...! MAL BÖLÜNMESİN DİYE YAPILAN...AKRABA EVLİLİKLERİ MONGOL İNSANLARIN -APTALLARIN ÇAĞI OLMASI GELECEK VE GEÇMİŞ KUŞAKLARDA ZATEN BELİRGİNDİR..! OKUDUĞUNU ANLAYAMAMA , GENETİK HASTALIKLARINDA ZATEN KAPISIDUR...! SAĞLIKLI MUTLU YILLAR DİLEĞİYLE...!ŞAİR ,RESSAM ,DÜŞÜNÜR , ARAŞTIRMACI BLOK YAZARI...ECZACI : M. SERDAR AŞCIOĞLU .
ASLAN...KEDİGİLLER FAMİLYASINDANDIR...! FAKAT ; KEDİ ASLAN DEĞİLDİR...ASLANDA KEDİ DEĞİLDİR...?ASLAN EĞER KEDİYSE...OTURUP SEVELİM...EHLİLEŞİNCEYE KADAR...? FAMİLYA-AİLE AYNI FAKAT TÜRLER FARKLIDIR...SAYGILARIMLA...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.