- 118 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BENİM HAYATIM...
21 Mart 1954 tarihinde Iğdır-Merkez-Yüzbaşılar Köyünde dünyaya gelmişim.Orta halli bir ailenin son çocuğu.Aslında son beşik Türkan isminde kız kardeşimdir ama 1961’in Mart’ında hastalıktan ölmüş. Babamız Dadaş GÜLBEY 1899 yılında Iğdır-Tuzluca-Sürmeli Köyünde dünyaya gelmiş babasının ismi Zeynelabidin,annesinin ismi Güllü’dür.Annemin ismi Sara KAYA’dır.1925 yılında Ermenistan-Revan’da dünyaya gelmiştir.Babamın Bağdagül ve Bahar isminde 2 eşi daha olmuş ama ölümleri üzerine diğeri ile evlenmiştir.Hiçbir zaman iki eşi veya üç eş bir arada olmamıştır. En büyüğümüz Bağdagül anneden olma Ramazan GÜLBEY’dir. Bahar anneden olmalar ise Leylan ÇİMEN,Enver GÜLBEY ve Ceyran YALLI’dır.Annem Sara’dan olmalar ise sırasıyla Kınyaz,Mehmet,Fatma,Terlan ve Nurettin’dir.Annem Ermenistan’da iken akrabası Şebap AKHAN ile evliymiş ondan Zahir AKHAN isminde bir abimiz verdı.Zahir abim anneden en büyüğümüzdü.
Annemler 1937’lerde Ermenistan’dan kaçarak Türkiye’ye gelmişlerdir.Babası Derviş KAYA o sırada Aras boyunda şehit olmuş Annesi Necife KAYA ise kolunun birini kaybetmiş bir GAZİ’ydi.Babası Derviş Kaya Iğdır ovası ve Erivan tarafında cesareti ve inançlı olmasıyla tanınan bir insanmış.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.