- 88 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayranım şamanizme de...
Hayranım şamanizme de...
Benim mezhebim şamanzmdir...ehl-i sünet değil...Arabın ehl-i sünneti ne mi...sakalla bıyıkla sünnet olunmaz peygamberin erenlerin sünnetleri mezhebleri-trikatleritekrar analiz edilmelidir . kıymetidir hz muhammedin ve sahbesininaşadıkları yaşamlaı türke de her ırka da...ama ehl-i sünnet birtefsir olarak hep öğretilmel yaşanmışlklaran eni fetvalar eklenmeli..faiz ehven-i şerdir artık...haram deildir adil sıfatına asiliktir haramlığı.Faiz haram demek haramdır adil sıfatına göre bu zamanda...ama adil esması gereği medinedevletinde haramlığı doğrdur...asilik değildi adil esmasına aa artık siligünümde yni faize haam demek adil esmasına asilik oldmuştur artık medine devltine özeldir o haralığı faizin...medinedevleti yoksa bu yeni formülde adil esmas ölçü aındığında faizeiharam saymak hramdır bu arab öğretisidir adil esasının öğretisini seçmeliyiz aab tefsiri arabın olsun atık...faizin haramlığı bölgesel e arihsel bir öğretidir çünkü...Nesh edilmeliir...Neshikabul edlemeyece öğretiler inanla olanlardır fıkıh arbınolsun ynifıkıh şarttır...am yeni inaç değl rabla ve diğer düşünürlerle inanç birliği şartır...fıkıh birliği değil...
Fıkıh ve tefsir bölgeseldir bölgde durdurulmalı.tarihseldir tarihde durdrulmalı medine devletinde faizharamdır…"ama Kur’ana ilme esmaya snnetullaha göre haramdır dem bu küfr olur tevbe tmezsen şirk oluşur müşrik oluruz..."Faiz ehven-i şerdir günümün formülünde...kimyasallar bile bileşimlerde kimyasal özlerin yitirirler...gübre gülde güzel kokuya dönüşür...değilse sık sık peygambr gelmezdi fıkıh-tefsir her peygambere göre deişir...Nüklerle savaş her formülde gerekli değil ama 4. küresel gücüz dediğimizde amacı büyüttüğümüzde büyük silahlara sahiblik şarttır eğilse kargalar bile güle bize...dünya bşten büyüktür ü isbat için nükler de kullanmalıyız.yani amaç büyüyünce gülmesinler bize diye nükler kullanmalıyız.
Hz Ademden beri"Yaşanmışlılardan öğretileri "Kur’an tefsiri"say.Hayvan kellesi as kapıya bu kapıdan uğursuzluk için girersen bu kelle gibi çıkarsın"demiş ol...amnizm kötü değil ekik efsir bu günde eksik tefsire amel ediyoru...mezheblerimiz e tarkatlermiz de dünürlerimizin öğretileri sıkıntılarımıza çözümleri eksiklik taşıyor..
Arab diyor ki şamanizm eksik ..Zerdüşlük eksik ama demiyor ki Arabın tefsiri de eksik...
İslam eksitir...hz muhamed vahyle eksiklerini gösterdi ayna oldu vahiy o günkü bütündinlere...Şamanizme kurban olsun bu günküKu’antefsiri Kur’an Hz Adedenberi var hele şamanizm tevhide dayalı birtefsiridir Kur’anın ...Hayranım şemanizme...Bu günkü Arab tefsiridendaha üstün...mezhebleren taikaterden daha mükemmel...Şamanist adetle de bir Kur’an tefsiridir...eksik olabilirama mecu mezheblere denk...onlardan daheksik değil...
Osmanlıda ki "kdızde"isyanında keşke şamanizmi seçseydik...şimdi nklerimiz olurdu...ne mi Kadızade isyanı Akşemsedinlerin ruhunun susturulmasıdır...atı nkler üretmesi beklenmemeli o toplumun...Şamanim de düşmana diş bileme var...çünkü.düşmana yaterli ceza verme gayreti var...İslam ilimdir..mürted öldürülür...amanisme en uygunfıkıh bu...mezhebleren daha üstün Kur’an tefsridir şamanizm...
Vahye sarı...hz Muhmmede inan ama araba benzeme...Arab ırkçı çünkü arab İslamla izzet buldu...İlim kulluğa layktır...İslam ilimdi ama şaanizm de ilimdir...Horosan erleri emevinin dinini ırkçılığını düşman gördü hep İran dazerdüştlüğü atmamlıyd zaten ur’nle vahiy ile yen gelen ilimlei almak yeterliydi...tefsiri geliştirme gereklyi sadece...
Eski Türklerin manevi dünyası, günümüzde bile hala büyük bir merak ve ilgi konusudur. Bu
ilginin odağında ise şamanizm yer alır. Şamanizm, sadece bir inanç sistemi olmanın
ötesinde, eski Türk toplumlarının dünya görüşünü, yaşam biçimlerini ve evrenle olan
ilişkilerini şekillendiren derin bir yapıyı temsil etmektedir. Arabın tefsiri arabın olsun bize şamanizmin "Kur’an tefsiri de gerek"...fıtratımıza uygun tefsiri unutturdu"Kur’anı arabın tefsirleri"...Şamanizm ilmi vahyi Kur’anı türk fıtratı ile tefsiriydi...Şirk dediler müşrik dediler Akşemsiddinleri suturdular 300 yıldır arablar...kurban olurum o şirke...erenlerin yoluna şirk dedi Osmanlıyı kültürel yönden saran Arab alimler...Milli kültür mli eğitim yok oldu...sahabe ismidir dedik arab isimlerine sarıldık...ismi taşıyan sahbeliğ taşımdı ki...arab ismine kulluk mu Allaha kulluk...sor araba
Arabın tefsiri incilin gerisindedir eksiklikte...havraya erişemedik bile eksikliklerledolu arabın ilim Kur’an vahy tefsiri çünkü...
Kadim Türkler asırlar önce gökte yüce saydıkları, istediklerinde ulaşabildikleri, sonsuz ve tek tanrı olan Gök Tengri’ye inandılar.
Osmanlıda eğitim din alimliği türklerin elindeydi ama arablrın eline geçti 300 yıl önce...arabçı olduk.arab sever ol ama secdesin ev...asiliklerini değil...ölçün vahiy olsun...ilim Kur’an esma sünnetullah olsun...
Türklerin ilk dini olarak kabul edilen Şamanizm konusu araştırılırken, acaba ilk inanışları Şamanizm miydi yoksa daha evvel inandıkları farklı dinler var mıydı konusu da karşımıza çıkmaktadır. Yapılan karşılaştırmalar ve araştırmalardoğrultusundaki izlerden hareketle ilk dini inanışlarının Şamanizm olduğu anlaşılmaktadır. Şark kaynaklarında “Şemeniyye”ve Avrupa kaynaklarında Şamanizm olarak geçen inanış Türk dinidir
Hz muhamede vahiy gelmiştir ama ilk vahiy hz Ademe geldi...Şamanizm ve hind dinleri kötülenir ama kötü değiller...yaşanmışların esik yormu tefsiridir sadece ama günümüzmezheblerine denktir eksiklik yönüyle ….İslam mezhebleri çok mu ekmel tefsirin ürünü yaşanmışlıklarla kavgalı fetvalarda dolu işte...esmaya snnetullaha asiliklerle dolu.Türkler silahlanmayı farz sayarlar ama arab mezhebleri onu ifsad eti...namazı öne geçird...namz danaaz olsa...secdesi secde olsa bütün vahye...yemez içmez ama silah sahibi olur türk...patetesci-samancı mideci olanlar türk değil...Hz Muhametle ayağa kalkt Arab...arab köle yaşadı hep...İdareyi farz görmeyi hz Muhammede vahye yönelince anladı arab...bin parçaydı arab...türklr "kardeş katlini bile çözümse uyguladılarbirlik olmak için...Arabın olsun namaz bize teknolojiye ilme secde lazım...namaz esmaya secdedir toprağa secdeyi namaz sann…"O kıldığın namaz değil ded örük yunus Emre...
Şaman kelimesi köken olarak ‘bilgi sahibi kimse’ olarak tasvir edilmektedir.
Şamanizm’de Tengri, Gök’tür. Kelime anlamına bakıldığında da Hakasça da tigir gökyüzü anlamına gelmektedir. Kök Tigir tabiri Kök Tengri olmuştur. Tengri aynı zamanda Tanrı anlamına gelmektedir.Tanrı en ulu"Allahu ekber"anlamı taşımaktadır...Yaşanmışlıklar her ırka aynı dini öğretti zaten"Bilinme için yaattı v blindi"...Hz muhammedle sadece ili kur’an vahiy yazı kayıt altınaalındı zaten vardı olmayangelmedi hz muhammde..ilimezlidir ilimgeldi...ve kayıt altna alındı...
Türkler faklı şeyler aşad çin ile komşu oluşlrı onlara farklışeyler yaşattı silaha kitab kadar değervrdiler...Aablar ticeri yol üzerydi savaşlar az oldu..mideci oldu onlar...mie mi silh mı drsen türk silah der..yemez içmez silaha sahibolur...Arab savaş mı görd ki...İstanbul kimin elindeyse o toplum onları yönetti...yönetimdebaş hiç olmdılr adece hz muhamedle dünyada lideri aldılar...Küresel lider hi lmdıları için namazı silahtan üstün sandılar..ime ecde teknolojye secde öncelikleri hiç olmaı...kınamamlı yaşnmışlıklartürke slahıönmni öğreti...tfsirde arabtan önde türkFransız aklı Araaklı hint akı türk aklından geridedir silahın önemini kavramakta...Kadızade isyanı milli eğitimin arablaşması sonucunu doğurdu.Arablaşma ahileşme ilimleşme gayreti esmaya kulluklaçma emeğidir sanma...eksikleşmedir hayali bir dünyaya dönüştür...vlenelim üreyelim ama "el-hafıa kul olmazsan"gazzeyi yaşatırlar...nüklerli olan gazze yaşamaz...Arab öğretmen olamaztürke...Nüklerleşme öncliğimizdir ...eeyni lider olmaya hakı yk türke...Namazda ecdeleri hangi smayabunlaınilme tenoloiye asiler bunla b arab öğreticiler tarikatler mezhebler...sevme o tariatleri ve mezhebleri...adl de değil esmaya da as zaten o mezhebler...
"El-hıfız"esasını Allahın ana tanrı koryucu tanrı koymuşlar...esmalarn her birine oğul-kız ana ...benzetmesi şirk değildir bağımsızlık vermedikçe...klise mşr deil ama şirktir esmalara bağımsızlık verme ortaklık ve denklk ermek...doğdu-doğurdu eylemi verilmez ilaha...dedi Kur’an...dodu-battı" eylemi de verilmez..dede hz İbrahimin dilinden Kur’an...Güneşe tapmakla gökleri yaadana tapm farklı...şamanizm ve japon dinlerinde de güneş lah benzetildi güneşe ilahlık verlmedi...hz isaya oğulluk benzetmes gibi ilahlık verilince şirk rakiplik bağımsızlık kopukluk başlar...Arabın şirk dediği Kur’ana göre şirk değil çünkü Arab müşrik...parçalayıcı tefrikacı evreni de parçalıyor...denklik-ortaklık sahiblik vermedikçe "Oğul İsa" ilahlaşmış olmaz...bağımlı isa olur...bağımlı güneş şirke inanç değil benzetmede kullanmaktır...anaya benzetti"El-Esma esmasınıtürkler bu şirk değil benzetme amaçlıdır yani...Kilie de hzisayi oğla benzetti...Allah oğuluğu şeytana da emanet der demeler şart...tek isaya emanet edr ersek bağımlılık kopar...Parça olur hz isa da İsa olur secdei isa asi isa olur çünkü...
Şamancılık veya Kamcılık olarak da bilinen Şamanizm (Fr. chamanisme) bir dinden ziyade merkezinde şamanın yer aldığı, kendine has inanç ve ritüelleriyle farklı formları bulunan vecde dayalı bir yöntemdir.
Tatarca ve Altayca’da şaman karşılığında kam (gam) kelimesi kullanılır. Eski Uygur yazmalarını ihtiva eden Türkisch Turfantexte’te, Kutadgu Bilig’de ve Codex Cumanicus’ta geçer. Ayrıca Yakutça’da “oyun”, Moğolca’da “böge” veya “bö”, Kırgızca ve Kazakça’da “baksı/bahşı, karamurt, darger”, Samoyed dilinde “tadıbey” şeklinde yer alır. Kadın şamanlar ise “utagan, udagan, ubakan, utugan” diye adlandırılır.
İslam Arab dini oldu günümde tefsirlerle...artık şamanizme dönmenn vaktidir...Hz Muhammedin peygamberliği...Kur’anın ilim vevahiylegeldiği gibi ilmi gerçekler terk edilmemeli...Namaz ve ezanda da arabça terk edilmemeli...Yaşanmışlarından neler öğrendiyse türklr arab tfsirinden bin kat kıymetli arab tarikatleri-mezhebleri onlarınolsun yaşanmışlıklarımıza göre oluşturduğumuz şamanizdir tarkatimiz vemezhebimiz demeliyiz değilse milli eğitimimz arabın elinden koparılamaz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.