- 123 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KURAN-AYETLERİ.
ENAM SÜRESİ-59...YAŞ VE KURU ; HERŞEY...KİTAB-I-MÜBİN’ ’DE..8 YANİ..KURAN-I-KERİMDE )...VARDIR.
HİCR SÜRESİ22-AYETTE...BİZ ; AŞILAYICI (DÖLLEYİCİ )...RÜZGARLAR GÖNDERDİK.
ZARİYAT SÜRESİ..49-AYET...İBRET ALASINIZ DİYE ; HERŞEYİ.. ÇİFT-ÇİFT...YARATTIK .
KIYAMET SÜRESİ...3-4 AYETLER...İNSAN...ZANNEDERMİ ’Kİ...BİZ ONUN KEMİKLERİNİ TOPLAYIP BİR ARAYA GETİRMİYECEĞİZ...?
EVET ; BİZ...PARMAK UÇLARINI BİLE DERLEYİP..İADE ETMEYE KADİRİZ .
EMBİYA..SÜRESİ..30-AYET : İNKAR EDENLER BİLMİYORLARMI Kİ...GÖKLER VE YERLER BİRBİRİNE BİTİŞİKTİ , SONRA ; ONLARI..BİRBİRİNDEN AYIRDIK..!
HUD SÜRESİ...7-AYET :ALTI VAKİTTE...GÖKLERİ VE YERİ YARATAN...O ’ DUR.GÖKLERİ VE YERİ YARATMADAN ÖNCE ; CENAB-I-ALLAHIN MADDE ALEMİNDE..İLK TASARRUFU VE TECELLİSİ...BİR SIVI MADDE ÜSTÜNDE İDİ .
YASİN SÜRESİ..38-AYET :GÜNEŞ ’DE İLAHİ BİR DELİLDİR Kİ...KENDİ EKSENİNDE...YANİ..KENDİSİNETAKDİR EDİLEN YERDE...DEVAMLI OLARAK ; SEYR ETMEKTEDİR. BU ...HERŞEYİ-HAKKI BİLEN...ALLAHIN TAKDİRİDİR .
BAKARA... SÜRESİ..164-AYET : * GÖKLERİN VE YERİN YARATILMASINDA ,GECE İLE GÜNDÜZÜN ; BİRBİRİ ARKASINDA GELMESİNDE...İNSANLARA ÇOK FAYDALI OLAN GEMİYİ ,DENİZDE İNSANLARIN EMRİNE VERMESİNDE...ALLAHIN GÖKTEN SUYU İNDİRİP..YERYÜZÜNÜ , ÖLÜMDEN SONRA DİRİLTMESİNDE ...HER TÜRLÜ CANLIYI TOPRAKTA YARATMASINDA , RÜZGARLARI VE YERLE-GÖK ARASINDA , BOŞLUKTA DURAN BULUTLARI..TOPLAYIP-DAĞITMASINDA...DÜŞÜNEN KİMSELER İÇİN ; DELİLLER VARDIR.
MU’ MİNUN..SÜRESİ...12-13 VE 14 AYETLER : * ANDOLSUN BİZ İNSANI (.. ..ADEM... AS...) ÇAMURDAN SÜZÜLMÜŞ...BİR HÜLASADAN YARATTIK ’’’ SONRA...ONU ; -YANİ İNSANI- SAĞLAM BİR KARARGAHTA...(...RAHİMDE...) BİR NUTFE ...(..DAMLA..) YAPTIK ’’’.SONRA O NUTFEYİ BİR KAN PIHTISI HALİNE GETİRDİK...DERKEN , O KAN PIHTISINI-BİR ...ÇİĞNEM... ET YAPTIK , O BİR ÇİĞNEM ETİDE...KEMİKLERE KALBETTİK VE...O KEMİKLERE DE...ET GİYDİRDİK. BİLAHARE...(..SONRADAN...) ONU ...BAŞKA BİR YARATILIŞLA İNŞA ETTİK..! SURET...(..YÜZ..)...YAPANLARIN...--(YARATANLARIN --) EN GÜZELİ OLAN ALLAHIN...ŞANINA BAK , NE YÜCEDİR.**
YASİN ...SÜRESİ..78- AYET : YANİ...İNSAN DER : ÇÜRÜMÜŞ KEMİKLERİ KİM DİRİLTECEK...?
YASİN SURESİ...79- AYET : SEN...DE ; KİM ONLARI...BİDAYETTEN (...ANA RAHMİNDE -CENİN- İKEN...) İNŞA EDİP...HAYAT VERMİŞ İSE ; O...DİRİLTECEK **
SEVGİ VE SAYGILARIMLA...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.