- 170 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAŞIRDIK MI
İzmirli’ler, sirtaki oynayarak İzmir’in düşman işgalinden kurtuluşunu kutlamışlar.
*
Kötü adamların sadece filmlerde olduğunu sanıyorsanız yanlış bu. Kötü adamlar her yerde, belki arkadaşınız veya akrabanız. Kalleşlik yapmak için fırsat kolluyor.
*
Hayat; yeme,içme,uyuma,bir yerden başka bir yere gitme gibi günlük rutin işler dışında neler yaptığımızdır diyenlere hak vermemek mümkün mü?
*
Çok yaşamak matah değil, misal İbn Sina 57, Fatih 49, Gazali 53, M.Kemal 57 yıl yaşamış. Önemli olan faydalı işler yapmak ve dolu dolu yaşamakmış.
*
Hiç kimse vaz geçilmez değil, fakat mezarlıklar kendini vaz geçilmez sananlarla dolu diyenlere de hak veriyoruz.
*
Batı dünyasında felsefe bilimlerin bilimi iken Doğu’da kötü algılanır: Düşünme, kafayı yersin!
*
Değil mi ki toplum içinde yaşamak zorundayız, o halde başkalarıyla iyi geçinenler akıllı kimselerdir. Bunun tersi de doğrudur.
*
Sağlık ve din konusunda herkes bilgili, rahat konuşuruz. Oysa bu alanlarda yıllarca tahsil yapanlar dinlesek sorunlarımız azalabilir.
*
Uykusuzluk veya uyku bozukluğu, genellikle bilinçaltında sizi rahatsız eden bazı şeylerin belirtisi olabilirmiş.
*
Asıl lider yöneticiler kendileri gibi lider kimseler yetiştirebilirler.
*
Çıraklık yapmadan usta olunmaz, olduğunu sanan bir gün tökezler ve yıkılırmış.
*
Dünyayı çok sevenler her şeyi hayat memat meselesi olarak görmeye başlar
*
Hayatta en değerli şeyler, parayla satın alınamayan şeylerdir" diyenlere kulak vermeli.
.
9.9.2024
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.