- 230 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
Aslında Biz !!!
Uzun uzun yazmaya gerek yok !
Toplumsal hafızamızı yoklayalım , sorgulayalım , sağlıklı bir sonuç elde edelim .
biz toplum olarak körüz , balık hafızalıyız , yani demem o ki biz aslında toplum olarak suçluyuz ,
insanlığı diri diri toprağa gömdük , şimdi üzerine ağıtlar yakıyoruz
bu kaçıncı Narin vahşeti !!! hatırlayanınız var mı ?
bu ülkede ne güvenlik var ,
nede zerre kadar adalet var ,
ve toplum bu vurdum duymazlığı ile ne yazık ki ;
ne güvenlik olacak nede adalet
bir kaç gün sonra unutulur
Başka söz gerek var mı ?
Gece kurt ile kuzu parçalıyoruz
Sabah çobanla ağıtlar yakıyoruz
İbrahim Kurt
Melekler çiftliği
YORUMLAR
“ Gece kurt ile kuzu parçalıyoruz
Sabah çobanla ağıtlar yakıyoruz ”
Biz öyle değiliz üstadım. O yüzden biz genellemesi yapmayalım.
Bu durum bazıları için geçerli. Tam da öyle. Çobanla ağıt yakıyorlar.
Bu Narin işinde açıkçası işin içinde iş var. Ben öyle düşünüyorum şahsen.
Aile sorunlu.
Bir aileden 24 kişi gözaltına alınır mı? Onlar şüpheli demek ki. Kimse başsağlığı dilemiyor ilginç değil mi.
İşin içinde ailevi sapıklık varsa güvenlik ne yapsın.
Sadece havsalamız almıyor. Bu nasıl vicdansızlık.
Allah kimsenin başına vermesin.
Duyarlı yüreğin dert görmesin üstadım.
Suat Zobu tarafından 9.9.2024 18:30:31 zamanında düzenlenmiştir.
İbrahim Kurt
"...biz toplum olarak körüz , balık hafızalıyız ,..." diyen değerli paylaşımcı şair dostum sevgili müdürüm bu ifadeyle içinde yaşadığımız toplumun sosyo-pisikolojik durumu hakkında çok önemli iç uçlarını vermektedir.
Ancak her ne kadar insanımız balık hafızalı gibi görünüyor hissediliyor olabilir ama hatırlamak istediğimiz bazı şeyleri de yıllar öncesine de dayansa hatırlıyoruz o zaman son zamanlarda yaşanan bu durum bu algı neden? Neden mi? Çünkü ülkemiz gündemi o kadar sık ve ani değişiyor ki bu duruma insanımızın beyni hafızası dayanmıyor, dayansa hatırlansa bile bir birinin aynı gibi sıkça yaşanan olaylar, karıştırılıyor amiyane tabiriyle insanın kafasındaki bu bilgiler tam bir çorbaya dönüyor. Aslında ülkemizde son dönemde yaşanan hiç alışılmamış olaylara bağlı olarak bilim insanları tüm toplumu toplum psikoloji açısından genel bir değerlendirme yaparak konuya ilişkin gerekli önlemleri ve tedbirleri belirleyerek gerekiyorsa acil tedavi yöntemleri hakkında gerekli adımların atılmasına ilişkin tavsiye ve önerilerini sunmalıdır diye düşünmekte ve değerlendirmekteyim.
Anlamlı bir paylaşımdı ellerinize emeğinize sağlık diyor esenlikler diliyorum.