Önder..
O, bu milletin bağrından çıkardığı cesur, kahraman ve şerefli bir evlâdı;
O’nu hiç kimse kandıramadı, O milletini hiç kandırmadı, O maddi çıkarlarını asla vatanının ve milletinin önüne almadı, O körü körüne biat etmeyi değil hür iradeyle fikir yürütmeyi aşıladı, O hizipçilik ve bağnazlığı reddederek mili birliği sağladı, O ülkemizde bilimin sanatın ve felsefenin önünü açtı, O ikibin yıllık Türk devlet geleneğinin ve bin ikiyüz yıllık Türk-İslam sentezinin son kalesi Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucu ve yol gösterici önderliğini yaptı ve O maddi-manevi tüm varlığını ve "Benim en büyük eserim TÜRKİYE CUMHURİYETİ’dir." dediği güzel vatanımızı, çok sevdiği ve güvendiği geleceğimizin mimarı gençlere yani tüm vatansever insanlara "medeniyyet seviyelerinin en yükseğine taşımaları temennisiyle" emanet olarak bıraktı..
Dünyanın saydığı gıpta ettiği böylesine önemli bir değere sahip olduğumuz için onur ve gurur duymalı, bıraktığı ’eser’e layıkıyla sahip çıkıp bu mukaddes vatanın ve şerefli milletin huzuru ve istikbali uğruna taş üstüne taş koyanları, emek harcayanları, gecesini gündüzüne katanları ve en önemlisi vatan-millet ve kutsiyet uğruna canını ortaya koyanları her zaman başımızın üzerinde taşıyıp; vatanımızın ve bizi BİZ yapan değerlerimizin karşısında olanların ise, büyük azim ve kararlılıkla her durumda dimdik vaziyette tam karşılarında olmalıyız..!
*erdlerbş ❤️🇹🇷❤️
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.