BİR ŞAİRİMİZİN YENİ ÇIKAN İLK ŞİİR KİTABI
Bugün akşama doğru feysibuk sayfama girip paylaşımlara göz atarken önüme bir yayın evinin reklamı düştü.
Dikkatimi çekti. Kitabın kapağı ’’ illa da banak bak!’’ dercesine göz kırpıyprdu bana
Alaska yayınlarına ait kitabın kapağı muhteşem hazırlanmış,
Kitabın adı da şöyle.
GÖNLÜMÜN HIÇKIRIKLARI
Şairimizin ismi daha çok dikaktimi çekti.
Günay KOÇAK KOCAASLAN
Edebiyat defterimizde şiirleri, yazıları, öyküleri yayınlanan şiirlerine aşina olduğumuz
değerli şairelerimizden Aygün DENİZ mahlası ile şiirlerini ve öykülerini yazan bizden biri Günay hanım.
Şiirlerini ilk tanımaya başladığım zamanlar dikaktimi çekmişti şiirleredeki duygusallık temaları, hasret, gurbet, özlem vs...
Şiirlerine ve öykülerine yorumlar yazar, manevi olarak desteklerdim diğer arkadaşlarımızla birlikte daha iyi motife olsun şiirlere diye.
Gerçekten de öyle; ilk şiirleri ile son yazdığı şiirlerini değerlendirdiğimizde farkı görebiliyoruz.
Şiir yazma konusunda gayret,ni, azmini ve inatçılığını gördükçe ileride güzel eserler vereceğini hep düşündüm.
Ona ne kadar manevi destek olsam da, bazı art niyetli hokkabazların yardım severliğimizi yanlış değerlendirmeleri sebebi ile ricası üzerine yorumlarımı kesmiştim ki, Aygün (Günay) hocamız kem gözlerin şerrinden korunsun diye ve üzlmesin, morali bozulmasın.
Bir şairin veya yazarın yazma azmini ve şevkini kırdığınızda gönlünü, kalbini şiire küstürdüğünüzde bir daha kolay kolay kendine gelemez.
Biliyorum ki; onun şiirleri ile alay edercesine yorumlar yazan, arabesk türü yaftaları takanlar karşısında dik durmasını, muhatap almamasını dilemek istemiştim ama o gereken cevabı tavırları ile ortaya koyarak ciddiye bile almadı onları; görmemezlikten gelerek şiire olan aşkını daha da pekiştirerek yoluna devam etti.
Bu gün şiire olan tutkusu, aşk derecesindeki şiir sevdasını kitaplaştırması beni gururlandırdı.
Yürekten tebrik ediyorum.
Hani bazıları amatörce de olsa şiir yazmaya çalışanları hor görenler yeni yeni yetişen şairleri aforoz etmelerine karşılık verdiğimde bana kızıyorlardı bazıları.
Yazma hevesi olanın şevki kırılır mı? Asla kırılmamalı.
Bazı istisnalar haricinde kimde anasından kabiliyetli şair olarak dünyaya gelmiyor ki!
Yaza yaza, destek alala insan kendini geliştiriyor.
Ben de öyle, çok arkadaşalrımızda öyle.
Edebiyat defteri aslında bir okuldur. İlkokul, Orta okul, Lie ve üniversite...
Sabırla, inatla yazmayı sürdürenler Edebiyat Defteri Üniversitesinden kimi 5 yılda, kimi 15 yılda mezun olup eserlerini bastıracak duruma geliyorlar.
İşte arkadaşalrımızdan biri de Aygün Deniz mahlası ile şiirlerini yazan Günay Kocak Kocaaslan hanım arkadaşımız.
Ve öyle inanıyorum ki nice eserler verecek, bunu hep birlikte görceğiz ve niceleri...
Günay Koçak Kocaaslan hocamızın yolu, baktı açık olsun şiir yolculuğunda.
Kitap çıkarma darısı şairlerimize olsun diyorum.
Günay hocamın kitabını en kısa zamanda yayın evinden siparişimi vereceğim.
Sitmizin kıybetli, onurlu şairesi olması sevinci ile duygusal şiirlerini okumak için şimdiden heyecan bastı beni.
Umarın en kısa zamanda kitabı elimde olur.
Günay Koçak Kocaaslan hocamızı yürekten kutluyorum.
İnşallah nice eserlere diyor,
Günay hocamızın yüreğine, gönlüne, emeğine sağlık.
Umarım okuyucusu bol olur.
Ama okuyucusu çok olur inancındayım.
Çünkü toplumsal yaşanmışlığı, yaşanması ihtimal olanları harika yansıtıyor şiirlerinde.
Her okuyan kendinden bir parça buluyor şiirlerinde.
Günay hocamızın huzurunda saygı ile eğliyorum...
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Ne büyük bir vefa ..Severek okuduğumuz şiirleri deruhte eden kitabı görünce Kaleme alan Şairi kadar heyecanlanıyoruz.Hayırlı uğurlu olsun.Nice başarılara imza atmanız dileği ile.Okuyanı çok sürümü bereketli olur İNŞAALLAH.
neneh. tarafından 6.9.2024 22:30:37 zamanında düzenlenmiştir.
direniş
Vefa sadece İstanbul'da semt olmamalı
Unutturulan hasletimizi hep diri tutmamız, yeşertmemiz gerek her şeyin çıkara dönüştürüldüğü şu dünyada.
Saygılar, selamlar kardeşim
Var olasın.
Bu işe kalkışıp sonuçlandırmanın sevincini şairle paylaşıyorum... Dilerim, okuyanı, seveni çok olur...
direniş
var olasın
şairlerimizi manevi desteklerimizi esirgememeliyiz diye düşünürüm
Edebiyat defterinde çok arkadaşımız yetişti, eserler verdi, vermeye devam ediyorlar.
Başarıları daim olsun
Hocam çok teşekkür ederim beni onurlandırdınız
Hiç beklemiyordum supriz oldu,yani edebiyat defterinde tanıtım bana supriz oldu
Teşekkür ederim
Saygılarımla
Aygün Deniz tarafından 5.9.2024 13:41:34 zamanında düzenlenmiştir.
direniş
Edebiyat Defterimizin bir şairi olarak sizinle gurur duydum. Diğer şair arkadaşalrımızlada gurur duyarım eserleri kitaplaştığında
Maddi olmasa da manevi desteğimiz olmalı her şairimize diye ahde vefayı öne çıkarırım saygıyı hak eden her şair ve yazarımız için.
Sizde saygıyı çokça hak eden şairimizsiniz
Tebrik ederim sizi
Nice eserlerinize
saygılar efendim