- 114 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'anda ki Allah
Kur’anda ki Allah
Cahiliye arabı Allaha sınır koydu...ama Kur’an bu sınırları yıktı...Tanrı kelimesi sakıncalı diyen Allah kelimesi de sakıncalı Kur’ana göre Allaha muhtaçlık verilmez...Hz İbrahim"doğup -batana inanmam"dedi...eksik isimler sıfatlar verme Allaha önemli olan bu
Cahiliye arabının Allahıyla kur’anın Allahı aynı mı...
Kilisenin Allahının "oğlu" var.Nirvana Allaha denk olmak amaçlı nefsi ve bedeni temizlik...Oruç zinadan temizliktir...haram aştan eşten temizliktir."Oğulluk" mümkün değil...Nirvana makamıda mümkün değil...şeffat makamı da Allahtan bağımsızlaştırıcı değil Kur’ana göre...
Allaha "tanrı deme de...ama Allah dediğin Allah cahiliye Allahı mı Kur’anın özelliklerini saydığı Allah mı..."sarhoş kendine içki parası vermeyene diyor ki"Allah cezanı versin...Kadın zinasına engel olan kocasına diyor ki..."Allahın belası"hatta öldürüyor zanisiyle birlik olup...Bu sarhoşun Allahı Hintlinin tanrısından üstün mü...
siyonistin Allahı gazzeliyi öldür diyor...Yahova
İsraille-mısırı karşı karşıya getiren irandır ha bu fars ırkı haçlılarla oldu hep...Osmanlıya karşı.Osmanlı toprağı Mısır...Allahının özü sıfatı isimleri ne şu İranın.12 imama nur veren bu Allah kilisenin Allahına denktir.Kur’anın Allahından farklıdır.
Nirvana esma ile örtüşme makamıdır"Oğul"makamı da 12 imam makamı da.oysa bu mümkün değil.beşer şaşar.her ırk şaşar Siyonist şaşan ırk için kavga veriyor...vebale giriyor ama Nuh oğlu kenana "oğlum"dememli dedi Kur’an.Kur’anın öğretti Allahın özü farklı...
Emevilerde müslüman türklerden de cizye alınırdı.Osmanlı müslüman arabdan cizye almadı.Osmanlı İslamı emevi İslamından farklı çünkü Allah algısı farklı...ihlas Nirvana "oğul" algısı nefis temizliği algısı farklı.İhlas suresi "Oğul" da muhtaçlardan de dedi...kiliseye.denklik verme dedi...ortaklık da verme dedi...sınırlama Allahı dedi...hint beyni inek de kutsal dedi...Kaynak tek dedi Kur’an...sahib tek dedi...esmayı emanetçide görüp o emanetin sahibi sanma onu ...dedi...emanettir de dedi..."Süleyman kuş dili bilir dediler Süleyman var süleymandan içeru"
İhlas makamlarıdır "Oğulluk"ama mümkün değil...beşer şaşar.12 imam da şaşar...hz Muhammed de amayı azarladı...hayrul beşerdir...ama şaştı...
12 imamcılar İran artık rusyanın emrinde.rusya ise türkiyede iç savaşa engel olur.ticaretini etkiler bu.ticari zarara uğrar rusya boşuna hayaller kurmayın.iç savaş ve ihtilale kalkışmayın...azarlanırsınız efendilerinizce...Azerbaycanla dost olmaya mahkumsun ey 12 imamcı… ve o şia mezhebi fars ırkının değirmenine su taşımaz artık çünkü rusyaya muhtaçsın...
12 imam inançlılar mısırla -İsraili kapıştıracklar...Türkiyeye hep zararlı oldular olacaklar.iç savaş çıkarta bilse ırak oluruz...
12 imam inaçlılar hayber yahudileriyle işbirliği yapıp hz Osmanı şehit ettiler.HzAli-hz muaviye zıtlaşması üretti.Arabları böldü
Arab İslamı Siyonizm gibi ırkçıdır...Arab İslamı türke türkçeye düşmandır.kadızade isyanının sebebidir.12 imam inancıdır selçukluyu beyliklere bölen Batı işbirliğiyle
Arab İslamı türke osmanlıya siyoniz gibi zararlı oldu.Şerif hüseyin İsraili kuranlardan ihlas yönüyle aynıydı.Osmanlı ruhuna asi o
Allah mı diyelim tanrı mı diyelim tartışmasını bırakın ve...cahiliye arabının Allahı ile Kur’anın özlerini saydığı Allah örtüşmüyor bu gerçeği tartışalım mı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.