- 121 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytan da Adem de affı hakkediyor...Ah niyet
Şeytan da Adem de affı hakkediyor...Ah niyet
Allahla "BİZ" olan affı hakkediyor...esmaya kulluk eden affı hakkediyor...ceza niyettendir...Şeytan da ademin cennetten çıkışından suçlanamaz...çünkü adil esmasına kulluktu bu ama şeytanın niyeti hasettikti hz Ademe rıza değildi...şeytan bu halinden dolayı cehennemlitir...adil esmasına kul da olsa.Nükler sahibleri nükler üretti alime kul oldu ama müşrik mü’mine şeytanlıktan dolayı zalimlikten dolayı cehennemlik olacak...esmaya kullğun rıza için değilse cehennemliksin...dul kadına veriyor adam zekatını niyeti zina yani...zekatı cehenneme götürecek onu
"Allahla BiZ olanın işi asilik değil.ademin cennetten çıkması asilik değil.adilliğe kulluk.adem de şeytan da affı hakkediyor...
Kötü dediklerimizin de şeytanında "ALLAHLA BİZ"olduğu eylemler haller var.Ademin cennetten çıkması adil esmasının işiydi
Çiftçi denemiştir ekim işi özensizse...mahsule etki eder...İslam da zekat işinde hata ederse sonuç istediği gibi olmaz...Vahiy deney öğretilerinin hediye edilmesine denir...ilim deney öğretilerine denir...İslam hukukundaki miras paylaşımı iyi sonuç vermiyor bu gün...demek tohum aynı da olsa toprak aynı değil...emek aynı değil...şartlar mevsim aynı değil...nesh et o uygulamayı...bakım parasını vasiliği kız evlatlar alıyor günümde işte...
Nesih yok deme...sonuç aynı değilse nesih farzdır...enfal/65.ayete göre yaşamayan mü’minler çoğaldı İslam ülkeleri müşrik ülkelerden daha özensiz hastalıklı bireyler üretti..."Ben Avrupaya hayranım"diye bir paylaşım yaptım sosyal medyada..."işleri var dinimiz gibi"demişti M.Akif Ersoy da...müşriklerimiz çoğalmış bunu öğretti bana bu paylaşıma yapılan yorumlar...ama eylem hal düşünce duygu şirke aitse tevbeyi gerektirir.hz Adem adilliğe kulluğuna bile tevbe etti...adilliğe siliğe tevbe etmelisin...ihlası kaybedene adil esmasıyla muamele eder Allah çünkü...bıldırcın etini,yağlı ekmeği...-cenneti alır ihlası yitirenin elinden ve adil olur ona da...
"Ben Avrupaya hayranım"paylaşımım başka ne mi öğretti bana...İhlaslılıkla kavgada Müslümanım diyenler...zaten enfal/65. ayetin ruhu...orucun ruhu namazın zekatın hacın ruhu ihlası yok kimsede...Avrupanın teknolojiye aşkı gül dür...Müslümanda alsın yakasına taksın...zalim Avrupalının yakasında öksüzdür o gül...Ben şeytanın da hz Ademe hasetlik edip yasak meyveden yedirip cennetten çıkarmasına karşı değilim.Allah bu izni vermiş şeytana ama şeytan bu imkanı zulme dönüştürmüş...Avrupalı kimyasal silahları nükleri zulme kul etmiş...Avrupalıya hayran değilim ben avrupada gördüğüm güllere hayranım...müşrikin elindeki güle de şeytanın elindeki güle de hayranım...zenginlik güldür...onu zulme kul edendedir suç dedi Kur’an ve deney...
"Ben Avrupaya hayranım"paylaşımım başka ne mi öğretti bana...Müslümanların kafası çok karışık...oysa ölçüleri deney olmalı...vahiyle gelen Kur’anla gelen deney sonuçlarıdır...nesh etmeli aynı sonucu vermiyorsa...ve Avrupa 100 önceki Avrupa değil artık...rusyayla svaşı olan bir Avrupa dostumdur...düşmanımın düşmanı dostumdur dedi atalar...
Eski deneylerin sonucunu veren deneylere sarıl...Adam dün altın peygamberin para birimiydi yine ona dönelim diyor...ama aynı sonucu alamıyor...amacın peygamberin amacı olsun...sünnet bu...altın günümde metaldir...ölçü değil...ayet hadis icma kıyas eskiden delildi...ölçüydü günümde aynı sonucu vermiyor neshedilmiş ölçü artık onlar de...miyadı dolar her ilacın...ama maçta birlik peygamberle biz olmaktır"şeytanda amaçta bir oldu Allahla fakat niyette olmadı...rıza için değil ademi tahkir için ademe zulmetmek içindi bu Allahla birlik...ah niyet.
Enflasyon var olandan al olmayana ver demektir...Zekat mantığı var enflasyonda...zeki olanlar para tutmadı...topraka yatırım yapan kazandı Türkiyede.Para eridi ama toprak eridedi...enflasyon kiracıya yradı ev sahibini ezdi...yakalanan at harmanı dövdü...
Şeytan da Adem de affı hakkediyor...Ah niyet
Allah alimdir"Ben ilme hayranım"demekle "Ben avrupaya hayranım"demek mantıkça aynı..."Ben zenginliğe hayranım"diye de bir paylaşım yapacağım ve aynı çizgideki paylaşımları çok çok sık sık yapmayı düşünüyorum...Müslümanların kafası karışık...İçimizdeki beyinsizleri yobazları öğretecektir bu çünkü ve aynı çizgideki paylaşımlarım...
Ben esma hayranıyım...paylaşımları masum paylaşımlar ama Müslümanların kafası karışık..."Osmanlı araba dilini unutturmalıydı fikrinde olan Müslüman var...Oysa Osmanlı ihlaslıyken bıldırcın eti-yağlı ekmek önlerindeydi...hz Ademde de bu cennet ihlasımın karşılığıdır...demedi yasak meyveye uzandı yani ihlas gitti cennette gitti...sünnetullahı okumalıydı hz Adem okudu ama cennetten kovulunca gecikti sünnetullahı deneyleri okumada...esmayı okumada...tevbe deneylerin sonucunu vahyi esmayı okumaktır...ilimde gelişmenin adıdır...sade bir acıdan kaç...acı gerçeği öğretmiyorsa kaç...acı gerçeği deneylerin sonucunu okuyorsan kıymetlidir...hastalık şifa aratıyorsa kıymetlidir...su iki gaz birleşince oluşur...iki şey birleşmeli esma ile rıza...şeytan da esmaya asker ama niyeti hz Ademe zulüm...Adem de esmaya sker ve Allahı razı etmek için...farklı...iki askerler...AH NİYET
Ah niyet...şeytanla ademin tek farkı...zıtların tek farkı...adem rıza için şeytana düşman şeytan ademe düşmanlık için Allaha bile düşman...Allah şeytana irademe kul ol ben dilemedikçe dileyemezsin ...sınırı koydu hz Ademe de var aynı sınır...zıtlar sınırlıdır ve sıfırla çarpılırlar yani yok olurlar...İlahi iradeden güçlü irade yok çünkü...zıtların eylemleri halleri düşünceleri duyguları hem sınırlanır ilahi iradece hem sıfırla çarpılır...
Amerika ile nasıl dans edeceğiz...müttefik seçiminde ehven-i şer o "İhlasla"adem şeytanı ihlasıyla yendi...imanıyla sabrıyla yendi...ebu talibin mahallesinde muhasara altına alınanların ihlası gerek kafası karışık bu Müslümanlara "Osmanlı torunluğu" emevi torunluğu" ehl-i beytlik on iki imamalık yetmez...
Emevi-Osmanlı aile kabile devletiydi.hz Ali kovuldu emeviden.Osmanlıdan da cem kovuldu beyazıt seçildi...
Emevi arab ırkçılığına kavga verdi mi...Hosan erenleri verdi.Irkçı tefrikayla kavga edeceğim diye işi ehil olmayana verir...bu yasak meyve bile ihlastan eder...ihlas böyle bir şey.
Siyonist sadece havra değil günümde kilise de cami de Siyonist...ihlassız yani.
"Akıl gibi mal, iyi huy gibi dost, edep gibi mîras ve ilim gibi şeref olmaz." de enfal/65. ayeti yaşa...iki müşrike parada silahda denk olmadıkça adil olan adaletinden bile müşrike zafer verecektir unutma...Müslümansan iki müşrike denk ol...görevin bu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.